Azt már tavaly megtudtuk, hogy rendszám nélküli versenymotorként él tovább a Yamaha YZF-R6, ám akkor a gyár még fekete színű fényezéssel készült piacra dobni az újdonságot. A mai bejelentésből aztán kiderült, hogy a marad a hagyományos, márkára jellemző kék szín, de a csapatokra gondolva csak az üzemanyagtartályt és az első sárvédőt fényezik le.

A motoron állítható a befecskendezés és a gyújtás időzítése is, ami a Yamaha versenyelektronikájának köszönhető

A többi idom egyszerű fehér lesz, festés nélkül, hogy a pilóták kedvük szerint öltöztessék a gépet támogatóik színeibe. Szerencsére a műszaki tartalom nem változott, így megannyi teljesítményfokozó GYTR-alkatrészt biztosítanak a motorhoz, például könnyű Akrapovič kipufogórendszert, Superstock motorvezérlő elektronikát, versenyláncot a hozzá tartozó lánckerekekkel és versenyülést is.

A YART-nál 22.900€ a GYTR , a 60th Edition és a Suzuka 23.900€

Természetesen ez csak az alap, és megannyi gyári versenyalkatrész rendelhető még hozzá, kinek-kinek tempója és pénztárcája szerint. A modell árusítása a GYTR PRO SHOPS hálózatban tehát megkezdődött 23.000 euro – aki szeretne többet megtudni róla, a Yamaha honlapján talál érdekességeket és technikai részleteket az új, pályaorientált R6-ról.