A felejthetetlen kék-sárga színben, masszív haspáncéllal és megannyi hasznos felszereléssel lépett színre a Ténéré 700 legújabb változata. A tegnap bemutatott Rally kivitel elsősorban azokat célozza meg, akik valóban terepmotorként használják a 21-es első keréken futó gépet, így például még karcsúbb, csúszásmentes ralinyereg díszíti a motort, míg a kiváló hangról (no meg a súlycsökkentésről) Igor Akrapovič mester gyönyörű és pillekönnyű kipufogója gondoskodik.

yamaha-tenere-700-rally-25801
Csúszásgátló bevonatot kapott az üzemanyagtartály is, hogy még könnyebb legyen állva terelgetni a sorkettes endurót
Mindezt megfejelték a mérnökök gyárinál is jobb off-road markolatokkal, s hogy eséskor se váljon mozgásképtelenné a gép, extra védelmet kapott az olajteknő egy masszív, nagyméretű haspáncél képében. Ezen felül a hűtőradiátort és a láncot is strapabíró protektor védi a sérülésektől.
yamaha-tenere-700-rally-25798
Közeli rokonok – az egykori és a mai Ténéré
Maga a műszaki alap nem változott, tehát továbbra is a 75 lovas, 689 köbcentis CP2-erőforrás dohog a vázban, minden paraméterében állítható felfüggesztés dolgozik a motor alatt, míg a kéttárcsás fékrendszert felügyelő blokkolásgátló – valódi terepmotorhoz illően – kikapcsolható. A kizárólag egyféle, Sky Blue fényezéssel elérhető Ténéré 700 Rally várhatóan júliustól kapható a Yamaha márkakereskedésekben.