Valódi terepmotor, amely a városi dzsungelben is otthonosan mozog – jellemezte a gyártó a ma leleplezett, új Yamaha WR125-öt. A 2026-os modell egyik érdekessége, hogy az XSR-hez hasonlóan megkapta a változó szelepvezérlésű VVA-erőforrást, ezáltal még nyomatékosabbá vált részterhelésen.
Megjelent az új Yamaha WR125
A VVA-hajtóművet bölcsöváz öleli körbe, melyhez 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, hagyományos teleszkóppár és Monocross rendszerű központi rugóstag kapcsolódik. Valódi enduróként természetesen 21/18-as abroncsokon gördül az újdonság, mely messziről felismerhető a markáns, dupla LED-fényszóróról.
Azt ígérik a fejlesztők, hogy intenzív terephasználat mellett is roppant csekély karbantartási igényű lesz az újdonság, ezáltal egyaránt ideális lehet kezdőknek, futároknak, mezőőröknek vagy erdészeknek. Ráadásul a japán egyhengerest ismerve a fogyasztás is baráti, legalábbis eddig a Yamaha-tulajdonosok 2,3-2,5 L/100 km-es átlagról számoltak be az R125 és MT-125 modellek kapcsán.
A 14,5 LE-s, menetkészen 138 kilós WR125-tel immáron öttagúra bővült a Yamaha A1-es motorkerékpárjainak kínálata, hiszen ide tartozik a sportos MT-, R- és XSR125, valamint a retrógép különleges átirata, az XSR125 Legacy is.