A MAX modellek dinamikus - 125-től 530 cm3-ig terjedő - termékcsaládjából kerül ki a prémiumszegmensben piacvezető Yamaha európai robogóeladásainak több mint fele, így nem meglepő, hogy a japán vállalat ebben a kategóriában próbál további sikereket elérni 2017-ben megjelenő újdonságaival.

yamaha-x-max-300-10501
Erősebb, mégis gazdaságosabb az új, 300-as X-MAX, mint a több mint egy évtizeden át szolgált, 250-es elődje

Ezt a szegmenst erősíti a most leleplezett X-MAX 300 is, mely 2017 márciusától lép a rendkívül népszerű, 130 ezer darabos eladási mennyiséggel büszkélkedő, negyedliteres előd helyébe.

Csupa újdonság kívül és belül

A háromszázas X-MAX BlueCore erőforrása minden tekintetben túlszárnyalja felmenőit, elvégre szerényebb fogyasztás és károsanyag-kibocsátás mellett nagyobb teljesítménnyel repíti a rendkívül látványos robogót. Az X-MAX 300 tervezésekor a vadonatúj vázat úgy alakították ki, hogy a vezetési élmény mellett praktikumot is szolgálja, így megnövelt - két zárt bukósisak és további tárgyak tárolására alkalmas - csomagtartónak örvendhetnek a leendő tulajdonosok, s emellett 12 V-os aljzat és kulcs nélküli indítás teszi még gondtalanabbá mindennapos közlekedésüket.

A 14, illetve 15 col átmérőjű kerekeken futó, teletankolva is csak 179 kilós, 28 lovas X-MAX lenyűgöző formatervvel, LED-es lámpatestekkel és alapáron kínált kipörgésgátlóval kerül a szalonokba. A modell pontos hazai árát később hozzák nyilvánosságra.