Karburátor úszó szint

Yamaha FZR 1000 89 körüli. A 4. karbi szint kb 5mm magasabb mint kellene és már szinte semmit nem lehet állítani alig mozdul a tű. Próbáltam új tűt, új tű fészket, fészek tömítést cserélni nem használt. Aztán felcseréltem a hármas hengerrel kompletten úgy is maradt a probléma a 4. karbinál tehát a karbi házban lehet valami baj. Ahova becsúszik a tű fészek az is jó szép a felület nem sérült nem koszos nem vízköves. Többi karbinál jó a szint. Mi lehet a bibi?
csövi 2025. szeptember 4.
Nincs nyoma olyasminek avagy nem látható kézzel működtetve, hogy a műanyag billenő dolgok valamin felütközve megakadnak, mielőtt a tűt rendesen a lyukba tolnák? Mert ha a fészek tömít, a tű zár, akkor csak arra tudok gondolni, hogy valami mechanikus fennakadás van
Köszönöm közben megoldódott úgy tűnik az lehetett a baj, hogy oldal sztenderen volt bár az is alá volt bakolva alig dőlt meg és furcsa volt hogy a többi meg szinten van azaz kicsit alatta kb 1mm ez meg felette jóval kb 5 mm. Fel raktam motor emelőre és helyre állt a rend mindenhol ez létezhet?
Te, nem tudom. Csak a mechanikai fennakadást tudtam elképzelni, mint okot. Lehet hogy a mozgatáskor kimozdult a helyéről és kiszabadult a megakadt úszó? Passz.
Nem nagyon tud megakadni ráadásul felcseréltem kompletten és maradt minden tehát a mellette lévő karbiba jó a szint az utolsóban meg magas.
Esetleg a karbi felső részében nézd meg a szellőző csatornákat. Van, hogy jobb-bal oldalon külön van kialakítva.
Köszi néztem a kérdéses karbiban de teljesen jó volt a szellőzés. Ferdén állt a motor oldal sztenderen az volt a gond.
Ez azért érdekes, mert az egyik karbi ua. mint a többi, tehát csak van ott valami bibi...