Megjelent az első hivatalos fotó a 2005-ös 1000-es gixerről.

Töltsd le még nagyobb felbontásban

Az egyik változás, hogy az eddigi 988 köbcentis blokk helyett egy 999 köbcentis fog a kicsikében dobogni, ami nagyobb 44 mm-es torokkal párosul. Az első tárcsák is változnak, ezek 310 mm-esre növekednek.

Blokk: 4 ütemű, vízhűtéses, 4 hengeres DOHC, 999cc

Furat x löket: 73,4 mm X 59 mm

Villaszög / utánfutás: 23.8fok / 96 mm

Első felfüggesztés: fordított teleszkóp, állítható csillapítás, előfeszítés

Hátsó felfüggesztés: olaj csillapítású, állítható csillapítás, előfeszítés

Első fék: radiális, 4 dugattyús, 2x310 mm tárcsa

Hátsó fék: 2 dugattyús, 220 mm tárcsa

Első / hátsó gumi: 120/70 ZR17 ; 190/50 ZR17

Tank: 18L

Hossz / szélesség / magasság: 2030 / 710 / 1130 mm

Tengelytáv: 1405 mm

Ülésmagasság: 810 mm

Száraz súly: 166 kg