A csapat hű maradt az idén is konstruktőri világbajnokságot nyert Apriliához.

Hétfőn az Aprilia-nál voltunk Noale-ban megrendelni a jövő évi motorokat. Iminek és az egész csapatnak is bevált a nagy múltra visszatekintő márka, és nagyon jó kapcsolat alakult ki az Aprilia vezetősége, és a Team Hungary között. Igazán tehetségesnek tartják Imit, örülnek, hogy az �ő� pilótájuk lesz. Szó szerint azt mondták: 'Aki Assenben 10. tud lenni, főként olyan teljesítménnyel, hogy a 21. helyről küzdi fel magát, az igen is jó pilóta!' Tisztában voltak azzal, hogy idén milyen problémákkal küzdöttünk, nevezetesen hogy nem találtuk meg a megfelelő szerelőgárdát. Volt főszerelőnk ugyan az Apriliát jól ismerte, de mivel élete első Világbajnoki szezonja volt, minden pályán a sötétben tapogatózott, kivéve Brno-t és Assent, mert ott Európa Bajnokságot is rendeznek. Joggal kérdezhetitek, akkor tavaly miért rájuk esett a választás? Azért, mert motormárkát váltottunk, és mi is a sötétben tapogatóztunk. Azt gondoltuk, hogy a több éves Aprilia múlt elegendő, de sajnos nem gondoltunk a VB-s tapasztalat hiányára, valamint arra, hogy az úr éppen elég vén ahhoz, hogy elviselhetetlenül hisztis, és háklis legyen, illetve, hogy emiatt ne tudjon kommunikálni az alig 19 éves pilótával. Ha Imi kért valami változtatást, akkor egyből a plafonon volt, vagy csak egyszerűen nem értette meg. Bólogatott, majd az ellenkezőjét állította be, mint amit Imi kért.

Nos úgy tűnik, az új főszerelőnk Roberto Baglioni megoldás mindezekre a problémákra, hiszen 15 éves VB-s tapasztalattal rendelkezik, s akivel szinte napi kontaktusban vagyunk. Szívvel lélekkel dolgozik, s a pilóták, akiknek eddig szerelt (megkérdeztünk párat), mind imádták, és becsülték. Elmondta, hogy nem csak szerelni fog, mint egy 'gép', hanem nevelni is szeretné a versenyzőket. Idén a Team Matteoni-nál volt főszerelő a 250-es kategóriában, ahol Baldolininek szerelt.

A csapat még nem teljes, hiszen a második pilóta kérdése még nyitott, de erről is hamarosan tudósítunk benneteket! A hétvégén kint voltunk Bolognában (a csapat új főhadiszállásán) tárgyalni, valamint aláírni a szerződést. A szerelőgáda is 90%-ban VB-s tapasztalatú olaszokból fog állni. Néhány nagyobb név, akiknek Baglio már szerelt: Gramigni, Debbia, Reggiani, Waldman, Ballerini, Capirossi, Sakata, Alzamora, Nieto, Olive, Pedrosa, Checchinello, Ceca. Azt hiszem, ezek a nevek magukért beszélnek! Ennek tudatában már nagyon várjuk (főleg Imi) az első teszteket, amikre január végén, és februárban fog sor kerülni.

Ezek alapján méltán lehetünk bizakodóak Magyarország egyetlen Grand Prix csapata, a Road Racing Team Hungary jövő évi sikereivel kapcsolatban. Hatalamas elismerés lenne kis hazánknak, ha Világbajnoki szinten lenne egy sikeres csapata!!! Hajrá Team Hungary!

Imiről: Imi jelenleg gyógytornára jár. Sajnos a Motegi-i esésből visszamaradt gerincproblémája nem engedi még a komolyabb edzést. 1-2 héten belül már reméljük edzhet, krosszozni is fog, és januártól a megújult csapattal tesztel ezerrel!!!

Kapcsolódó anyagok:

Tóth Imi 10.

Team Hungary beszámoló