Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lenne egy olyan kerdesem hhogy a mikor a power szelepnel az a pocok ott fixen kell-e aljon ? ami nyitja ....? mert nekem nem all fixen es lehet azert nem nyit normalisan a power.....
valahol ereszt vagy vaahol ki van hasadva... sztem
Sziasztok
Egy 125ös cr em van és az a gondom vele h motorozás után mindig eltúnik kb 2-3deci viz a hűtőből.Ez mekkora gond vagy mi lehet a probléma?
kösz elöre is
sziasztok! itt az áttétellel kapcsolatban mondom, h nekem 12/53-as van a cr125-ömön és pályán nagyon jó és endurozáshoz , hát egyszer voltam vele endurozni és az emelkedőkön kacagva megy fel úgyhogy csak ajánlani tudom!
sziasztok cr 125 ös krosszon olyan gondom van hogy ha bemelegszik a gép akkor ha huznám a gázt nem pörög ki,csak ledarál vagy mit csinál,állandóan beköpi a gyertyát,már raktam visszáb meg lejebb is a subert de ugy sem jo,tudtok segiteni mi lehet a gond?
Csak lesve menne Így nem
Jól hangzik, de nekem valami használt cucc kellene fillérekbe, hogy riogathassam a népet a városba
Bár ha egyenesbe jövök anyagilag, és meglesz a gumi, akkor érdekelne.
Endúróra nem árt egy rövid egyes, de ennek nem sok köze van az áttételhez, talán 14-46 körüli...
Nekem 13-48 van a 250en, pályára hosszúak a fokozatok, endúróra meg talán kicsit rövidek.. Endúrózni endúró motor a legideálisabb, bár az tény, hogy ahol mi mentünk múltkor, ott nem mész el endúróval.
van 1 kis gondom ....... egyszer csak menes kozben eszre vettem nem nyit normalisan a power vagyis nincs az az ereje........szetszedtem es le volt esve a biztosito visszaraktam...ment egy olyan 2 orat es megint ugy csinal de most nincs leesve rola a biztositek vajon mi lenne a baj? s mindha egy kicsi csorgo hangot adna ki.....
hat azt akarnam......de meg tartogatom egy picit a cr-t! akkor attetel?
13-45 is rossz endurozni hiába hosszabb....
nekem ez van fent, krosszpályán is fos(túl hosszú, nem forog le teljesen), meg endurora is
tegyél fel ha elfér egy 14-42-őt akár egy DRZ-n vagy inkább vegyél egy DRZ-t
Én enduróra egy endurót javaslok
endurozni (cr 125) milyen atettelt javasoltok ? most van 13-51....
Szevasz!Nálam 10 pénz,mindent adok.Ebben az árban át is szelepelem,ha igényled.Máshol,jóval több.Azt,hogy jó-e ?Kérdezd a többieket
Sziasztok.Érdeklődnék,hogy a hátsó teleszkóp felújítása mibe kerül,meg miféle célt szolgál a szelep + a tekerentyű ami rajta van,és mekkorának kell lennie a kompreszíonak ami még jó?CR250 91-es üdv a családnak
mondassz valamit,teljes mértékben igazad van,de az a nyers erő amit ez képvisel,az utánozhatatlan és egyedi!
egyszerűen ez egy álom számomra!

csak kéne találni egy jó állapotút,elérhető áron
JUJ, összetörödmagad, vége mindennek, mielőtt egyesbe tennéd MEGHALSZ stb, blabla...

Az erejét élvezni fogod, de csak pár percig, utána rángat majd, ahova akar, te meg lobogsz rajta, ha erőlködsz, fejre állsz. Ja, fáradtan beindítani se egy élmény. Hamar elfáraszt, hamar jönnek a kanyarok, mintha nem is fogna a fék, a fogtömést kirázza, mindemellett azért életre szóló élmény, fantasztikus vele menni!
Bírkóztam vele 5 kört, utána a 250-esem kezesbáránynak tűnt. Szerintem egy átlagos fizikumú versenyző az 500-assal az első 3 körben jobb időt mehet, mint egy 125-össel, de ha végignyomja a 20 percet, az utóbbiról ugrik le a célban győztes vigyorral...

Tudja a franc. Vegyél, aztán add kölcsön néha
Akkor Hajrá
Pedig a 250 is igen komoly.. mennék egyet egy 500assal
Történtek dolgok,a lényeg,hogy a 250 már nincs meg,és egy régi álmot szeretnék beteljesíteni egy cr 500 személyében!
tudom,hogy paraszt,tudom hogy egy vadállat,de valahogy mégis ez volt az álmom
Azta,hátammeg minek neked?
Hello sziasztok!
nem tud véletlen valaki jó állapotú CR500-at,eladót?
mi kéne? attól függ...
18-as hátsó van. Zsír új, még nem volt motoron, Pirelli vagy Michelin 110/90 asszem. 7000 Ft-ért viheted.
s festeni nem jo? vagy az hamar lemegy?