Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

TUAREG te mi a faszt keresel itt a DT forumon huzzál el az aprilia forumra és ott baszogathatod a többi barátaidat nem sok szükségünk van it rád ...... (szerintem)
elméletileg szivatóval minimális gázhúzással kellene indulni
nekem 2 hónapos leállás után pár rúgásra indult
lehet nem jó a fúvókaméreteid?
gyertyát is érdemes másikat tenni bele
esetleg még a légszűrőt kimosni
Az lehet,hogy kívül azt írja,hogy made in japan..de én már szedtem szét r-es dt-t és belül mindenen ott csillog a minarellui felirat,az 50esekben is minarelli blokk van,az újabbakban.
hát az én blokkomon rajta van h made in japan... és 125R, megnézheted adatlapomon!
Egyébként azt remélem mindenki tudja,hogy a 125r-es dt-ben minarelli blokk van!Olasz az is!
a karbin hol lehet állítani?
A motor egy éve lett teljesen felújítva.Prox dugó stb. 100.000 ft lett rá költve.És azóta 5000 km-t ment.
Nekem a szivató olyan mint ha nem is lenne.
HA indításnál akármilyen hideg van és ráadom akkor biztos nem fog beindúlni.Ha ráadom akkor bizos nem fog beindulni.Csak szivató nélkül indul.Teljesen tanácstalan vagyok enyi munka van rááldozva és mégsem tökéletes.
Ja, és a kopott motor/dugó se segít...
"A dt amúgy is ilyen nehezen idndulnak.
Egy hetes álásnál 5 perc kínlódás mire beindul?" ?
Az enyém 25 éves, csak hétvégéken indítom be, 5 napi állás után egy rugás szivatóval gyujtás nélkül, gyujtás rá és egy pöccintéssel indul.
Karbitisztitás, beállítás, esetleg gyertya csere, megfelelő hézaggal. Esetleg nézd meg mekkora a szikra, ha új gyertyával is kicsi akkor gyujtótrafó hiba is lehet.
Sziasztok!
Lenne egy két elég bonyolult kérdésem.
A motorindításnál még a gyújtás ráadás előtt kell rugnom rajta vagy 6-ot hogy utánna beinduljon.
Persze hidegen!
Melegen megy.
És indítómotorral nem indul be pedig tekeri. Ugyanis az most lett felújítva!
Maga a motor tavaly lett felújítva és azóta kb 5000km ment bele.
A dt amúgy is ilyen nehezen idndulnak.
Egy hetes álásnál 5 perc kínlódás mire beindul?
Mi lehet a gond.
Kösszi a segítségeteket.
Szinte összes vízhűtéses,poweres japán olasz stb...motor ugyan azon az elven készült így ha egy dt-t össze tudsz rakni akkor egy cr-t vagy bármi mást is(jut eszembe legtöbb cross nem is poweres). Ha a simsont összeraktad valszeg ezt is összetudnád,nem kell félni tőle nem nagy buli! Mongyuk azért ha végkép nincs dúztod hozzá inkább nem kell hozzányúlni,sok kókány gép született már így...Én mindnesetre többre tarotm az autókat és jobban is szeretem őket,ezért van csak ez. Egyszer ha megadatik egy 550 rxv-t veszek,nem csalódtam a márkában!
én meg nem tanulok szerelönek és nem is értek hozzá, ezért szoktam kérni innen segitséget! 16 vagyok és ez a második motorom, csak haver sámsonját szedtük szét meg ilyenek, meg a réégi 80-ast nagybátyámmal vagy faterommal! nem akarom gányolni ugyhogy csak akkor nyulok hozzá ha tudom mit csinálok ha meg nem, akkor olyan emberrel állok neki akiben megbizom! ennyi
ez LOL volt XD
amúgy enmgem is ki fogsz röhögni!jópár dolgot megcsinálok autószererlőnek tanulok jópár simson blokkot összraktam már, de 1edül most tutti nem szedném szét a dt-m blokkját! Inkább beviszem a melóhelyre és ott a szétszedem úgy, hogy ha kell segítenek a többiek ! ciki nem ciki ez van inkább segítsenek 1szer mint hogy utánna rohangáljak alkatrészekért, mert ezt vagy azt elcsesztem
Részemről ennyi lezártam! YZ-vel próbálkozz három 1kerék!
Ja mafa=szmeagold: múltkor azt írtad a TE DT-d a többitől jóval jobban ment és erősebb volt,most meg kiderül h haverod 2évvel régebbi 15000km-el többet futott gépe is ugyan úgy ment! Kicsit gondolkozzál el miket is hazudsz!
Félreértés ne essen,nekem a dt-vel semmi bajom...Ugyan azt tudja szinte kategóriájában mint a többi 125-ös... vannak tőle valamivel gyengébbek erősebbek,ezzel nem mondok újat. De nem egetverőek a külömbségek. Tomaschiket megértem még csak 14 éves,gyerek lehet kicsit sokat képzel a motorjáról,majd elmúlik...De mafa1: nevetséges ő is elárulta nem maga szervizeli a motorját(nem egy nagy szakember) ráadásul ezzel elárulta a szervízigényét is...(KTM)! Neki azt üzenném reszelje meg a mocijába a felömlőke az álltala optimálisra szánt méretre és alakra(vasreszelővel) úgy 20pacival több lesz benne...Kókányoljon rá 3/4" os csőből valami kiput ez is sokat dob rajta...Meg hőkezelje a dugót,rakja be a kazánba,surlódás jobb lesz vagy 10pacit ez is dob rajta...Ezek után 5.-be 0,5mm gáz és hanyattvág mint állat! Még1 megjegyzéd ne ku*va anyámozzál engem,mert ahogy a képeden elnézem te tipikus 2 ütésből kiütéses pali vagy a Szmeagold testeddel(még oda is írta drágaságom). Most már elhiszem a 3. 1kereket Dt nek megkönnyebbülés 40-50kg-s súlyt szállítani! Az ilyen tallálgatós szemeteket utálom mint Ő! Ezeket le kell oltani,bocs a többiektől a kellemetlenségekért. Ja és Kawa550 TE valóbban értesz a gépekhez!
igazad van!
ha csak fikázni akarjátok egymás motorját vagy csak azért írtok, hogy a másik agyát jól felbasszátok feleslegges!
Ez a fórum nem azért lett létrehozva, hogy vitatkozzunk hanem, hogy segítsünk a másiknak!
szóval ENNYI!
azt nekem is lehetett, ezen már más technika van ugy látszik :)
tuareg te ennyire surmo vagy, szted az h emeli az elejét azt jelenti h hanyattvág? lehet h arra gondolt h csak kicsit nem? ezen ennyit vitázni... amugy tuareggel mentem, meg cagiva w8al stb, de a honda nx 650 se emelte ki az elejét pedig biztos erösebb mint egy szaros dt vagy tuareg... kurvára értelmetlen a vita
nekem senkivel sincs bajom itt, de nem tetszik ahogy egymást oltjátok mindig és erröl szol a forum 50 %-a legalább!
sziasztok
eladó a gépem
akir érdekel írjon
Azt csak csendesen mondom, hogy az aprilia iszonyú jól ment amikor ment. Akkoriban még több 80-as dt, mtx futott errefele, sokat mentünk a környékbeli srácokkal, és biza az aprilia volt a nyerő utcán és terepen is.
Ugyanakkor a 4 év alatt amig megvolt, 4x kellet szétszedni, hajtokarcsapágytörés, dugattyútörés,lánckeréktengely csere, váltófogaskerék csere miatt. Plussz egy csomó kissebb javítás, vizpumpa tengely,központi rugó javítás, telószimering, fékdugattyú csere szezononként 2x...
Az összes többi motoromat 20 év alatt együttvéve sem kellet ennyit javítani, pedig mz -k is voltak köztük.
A suzival és a zzr-el évek alatt semmi gondom nem volt, a yamaha sr egy szelepcsere, a gpz egy főtengelycsere, a többi mocim meg csak apróbb kisjavításokat igényelt.
Sziasztok!

Nem tud valaki 1991-es 125 dt-hez ülést ( Fejér , Pest megye) ,vagy honnan lehetne szerezni?
Egyetértek!
Mentem már egy pár DT-vel meg Tuareg-gel is de egyik sem állt még kerékre szimpla izomból gyorsítással! Mondjuk némi gáz ráncigálással fel lehet venni kuplung nélkül De ezzel csak magatokat csapjátok be! El kell fogadni hogy ezek nem egy 60-70-80... akárhány lóerős motorok, nem kell tőlük sokat várni!
Vazeg! nem unjátokl még ezt a veszekedésT?
amúgy a rokongyereknek is tuaregje volt.mindig oda volt, hogy így fasza meg úgy.mentem vele és tényleg fasza meg erősebb mint a DT jóval , de azért az kicsit nonszensz, hogy 1hónapban 1szer minimum állt neki a motor 1 hetet, mert mindig beszart neki valami rajta a végére eljutott odáig, hogy 2 blokkja volt és ha az 1ik behalt belerakta a másikat ...
ja hozzé kell fűznöm, hogy 6-éves korom óta motorozok, akkor kaptam apámtól az első járgányt! azóta volt már pár fajta motorom és én a Yamaha DT 125-és a KTM 4T et tartom a legjobb tanuló illetve haladó motornak! Haverom KTM servizbe dolgozik motor szerelőkén, ő szokat csinálgatni a KTM-emet, lesem minden mozdulatát, mit hogy csinál, és próbállok minnél többet tanulni tőle! Hiába van motor szerelői végzetségem az ember mindig tanul, és haveromtól nagyon sokat tudok tanulni még, ,ár 15-éve a szakmába van! Te meg tuareg huzz el azt osszad ott az észt ahol elhiszik a hülye dumádat!