Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi sztem majd karbi tisztitás lessz meg ilyenek tesómmal és majd utána megnézem milessz......
Na ehhez a fázizskéséses dologhoz annyit, h ilyet a simsonom is csinált! 4-be haladtam olyan negyed 1/3 gáz környékén és ha lecsőztem nem kezdet ell mindjárt pörögni, csak halottam, h jobban szív, és kb 1-2mp elteltével kezdett el húzni! Sztem ez csak karbi beállítás kérdése! Ha nagyon zavar akkor sztem vidd el vmi szakihoz, és játszatok vele! Állítson rajta 1 kicsit próbáld ki, megint, amíg neked jó nem lesz!
nah akkor ide is:
tuareg száljá le Hondá-ről ő jógyerek és próbál másoknak segíteni és nem csak a saját motorjával van el hogy milyen jó hanem másoknak is próbál segíteni ha ez nem tetszik akkor borulj be a tuareggel egy árokba
Na tuareg! Veszekedni én sem akartam, azt nem tudom, h miért zavar téged, h sok fórumba írok, az meg, h nem igazán tudom, h milyen mocit is szeretnék erre az egy évre, az sztem nem a te bajod, másik, h sztem nem is a te dolgod. Az, h nem szereted a simson-t az egy dolog, én sem szeretm a ktm-et még sem oltok érte senkit, és fikázom a mociját! Az, h szted nem konyítok a mocikhoz az érdekes, nem mondom, h király vok, sok érdekes dolgot olvastam és tanultam mióta itt vagyok, de azért sztem nem egészen úgy van ahogy te írod! És akkor már megkérlek, h légyszives írd le vagy mutasd meg azokat a hozzászólásaimat amiből te arra következtesz, h nem értek a mocikhoz! Mert eddig ezt csak te írtad! És tényleg nem akarom magam fényezni! Pl xy fórum xy oldal ennyi és ennyidik hozószólás!
De tényleg sok múlik a beállításon, állapoton, meg, h egy ugyanaz-e az évjárat vagy különböző!
nemaz hogy odaveri mer azt nemhiszem mer végre ugyanott volt csak pörgősebb volt nem olyan tompa odatúrtam neki egyől megindult az enyémmel meg várni kell:S
Nézd a választ!
Egy 50-es RX 7paci,állítólag 70-es hengerrel 12 is lehet. DT 80 meg gyárilag ~10! Nem csoda,hogy akár egy 70-es már odaverheti!
szevasz te nagyszájú el lehet olvasni mit írtam neked xr400-ba! És el lehet gondolkozni is kicsit!
Dehát a cross nem végre lett tervezve 25-ös cr is 90-100közötti tempót tud 250-es meg 110-120!
Hát igen gyárilag erősebbek az rx-ek mint a dt-k, de nem sokkal! És nem szarok a dt-k, mint ahogy eggyes illetők mondják meg lefikázzák, csak gyengébbek, de ezt a különbséget jól lehet egy jó rezonátorral megfelelő karburátol beállítással ellensúlyozni! Ugyanazt a teljesítményt el lehet érni, csak a dt már egy kicsit tuningolva lesz az rx meg gyárilag nyomja ezt a teljesítményt! Az, h pörgőseb, ez megint beállítás kérdése, mert ha a te dt-det úgy lövik be, h pl 10e-en adja le a legnagyobb nyomatékot és lóerőt, akkor már tök fölösleges 12e-ig elforgatni, mert ott már nem húz és a lóerő és nyomatékgörbéje is lefelé hanyatlana! Na de ez csak egy pl volt. De én úgy HALOTTAM, h a yamaha-k inkább alacsony fordulaton jók, ott mennek jobban!
85ccm Suzuki RM-et(2007 model 32paci) már mértünk be 95körül mennek végre gyári áttétellel és 8s körül éri el a v-maxát. 25-ös Dt végre odaveri,viszont gyorsulásban akár 90-ig tuti megverné a kis rm-is(yz kb ugyan azt tudja). Jó Dt 100-ra 10-11s körüli időt tud!
Szerintem egy 80-as crossmotor megy ugy mint egy 25-ös enduro! Meg ez sok mindentöl függ:állapot,évjárat stb...!
mer ha az RX-nek odahúztam az megindult egyből a DT-vel meg várni kell egy csomót hogy reagálljon
jah és még az a kérdésem lenne hogy vmeik nap mentem egy 70es Aprilia RX-el és kuva pörgős motor és a DT-t a 25ös is olyan tompák az RX-ekhez képes a crossmotorok már pörgősebbek nem?
Hát sztem rajtnál az yz jobban ugrana, de végre a dt bizti jobbat menne!
szerintetek Yamaha YZ 80 és Yamaha DT 125 közül meik nyerne?
ha ugyanilyen van haverodnak akkor egyesével pakold át abba a cuccaidat
így ki tudod szűrni mi a jó
hamar kiderül mi a gond
Sziasztok!
A mocim nem ad gyujtást(csak egyet inditáskor, már korábban irtam)megnéztem a fekete dobozt, trafot, jeladot, vagyis kicseréltem működőképesre(haweromnak ua. a mocija van), de semmi változás. Szakadást nem észleltem. Van vmi ötlet mi lehet a kinja? Esetleg a gyujtótekercs lehet a hunyó?
Hello sziasztok ! Egy 1988 as 125ccm es power szelepes Yamaha Dt hez keresek komplett hengert, lehetőleg új nicasil-al, vagy 1, 2 túlmérettel ! Előre is köszönöm a segítségeteket.
helló ha valakinek lenne egy eladó 70 es hengere yamaha dt hez irjon pls 2002 es a dt polini henger volt rajta de besült és kellene egy henger rá de nem tok sehonan szerezni köszi !irjon akinek van és megegyezünk
hát a lánckérdéssel úgy vagyok hogy inkább a sima lánc
1/3 - 1/4 árban van mint az o gyűrűs elég neki a sima műszerolaj kenésnek
láncspay is lassan aranyárban van már.......

amikor terepezgetek mindig full kosz a lánc
nekem patentszemes van kb 1 perc levenni majd beledugom egy műanyag flakonba ami félig van benzinnel, kicsi rázogatás után tiszta
majd lefújom levegővel rá kicsi műszerolaj és kész is van
utánna lészűröm a benzint következő felhasználásra
fél óra meló sincs
csóróknak zsugoriaknak ajánlott módszer
1994 DT 125R: előbb 67, majd 68 szemet számoltam, a láncon CZ42 felirat van. A legbiztosabb, ha leveszed az egyik fogaskereket, és azzal sétálsz be egy láncos boltba. Elég drága ahhoz, hogy olyat vegyél, ami nem méret.

O'gyűrűs láncot igenis megéri megvenni. Sokkal többet kibír, mint egy sima. Csak akkor fölösleges, ha a láncon van burkolat. (lsd. Simson, MZ) Minden szemnél van egy kis gumigyűrű, ami megakadályozza a homok bejutását a szembe, valamint vmiféle kenőanyag is van minden egyes szemben, ezáltal kisebb a kopás. Sokkal többet kibír. Én csak ajánlani tudom.

Ja, és lánc cseréjénél mértékelni kell a fogaskerék kopását is. Kopott fogaskerék hamar tönkreteszi az új láncot! Általában 2-3 első fogaskerék elkopik, mire cserélni kell a hátsót..
Hogy néz ki az a kipuff! Jézus Isten! Ocsmány...
Csá!
Egy 87es 50 köbcentis dété vázba belefér egy 80as dt blokk?Esetleg még tudok valahol vásárolni egy olyat léghűtéses kivitelben?Válaszaitokat előre is köszönöm