Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

írj ide mailt:
kkovacs@happybox.hu
neki van trafója elfogadható áron (elméletileg)
tuareg vagy rx topikban kaphatsz erre választ hamar, vagy google
Helló
Rotax 123 tipusu blokkhoz kellene utmutató.Aprilia futurámat szerelem és szükség lenne egy gyári könyvecskére a motorhoz.Hol lehet letölteni?Ha valakinek lenne,akkor küldjön egyet.
Előre is köszi. Fontos lenne.
más trafó nem jó bele?
wartburg trafó nekem eddig minden motorban működött
Basszki elvittem hétfön a szerelhöhöz a motorm és most szólt,hogy nem tudja megcsinálni mert szerinte a trafo DE NEM BIZTOS na most ha rendelek egy trafot arra szerintem a "gatyám" rá megy! És lehet hogy nem is az a gond Ugy hogy most nem tudom hogy mit csináljak ! Kellene szerválnom 1 trafot és ha azzal jó akkor megrendeném! Innen jön a kérdés hogy van olyan motor aminek a trafoja jó rá és könnyebben tudnék olyat szerezni? Vagy van valakinek dt 80 trafoja olcsó pénzért? Elöre is köszönöm sziasztok!
persze a blokba
meg tudnátok mondani mien olaj kell a a DT -be?
125-ös 1989 es a gép
Jaja ez igy van én is bementem egy auto-motor alkatrész boltba és mondtam a motor évjáratát meg stb... és kinézték milyen tipusu gyertyával szerelik össze és olyat fognak neked is adni! És az lessz a legjobb! :-)
sok idődbe tellett ezt legépelni mi
Nekem is dt-m volt csak 125-ös abba br9es kellett, tesómnak 50-es van abba is az kell, szval lehet a tied is azt kivánja. Nagyon sok változást sztem nem fogsz rajta észrevenni. Ja meg a legtöbb boltba nekem elég volt egy gyártmány-tipust mondani és mondták füzetből, hogy milyen gyertya kell bele
hát én mentem tuareggel (rally), és például faszán ment télleg, de iszonyatosan pörög és dögnehéz
szóval a tuareg inkább egy haraposabb kis turamoci, a DT meg nyugodt enduro, 9500-on adja le a maxot, az olasz vetélytárs viszont biztos jobban kipörgi magát hozzá...
de sztem is be kell fejezni ezt a gyerekes szánalomköpködést neten keresztül h kinek jobb a motorja... 1 semmi közöd hozzá hj neki RXe vagy MTXe vagy DTje van, 2 mit érdekel örülj h motorozol 3 szolj a többieknek és motorozzatok együtt:D
jah és nem sok olyat ismerek akinek vold TDje és fikázta volna, de csak annyit mondanék h nézzétek meg a neten mennyi van, valszeg nem azért gyártották addig ameddig mert szar és nem volt rá kereslet
ezek a gyertyák között mi a különbség?
NGK mind
B9HS -872FT
B9ES -872FT
B9EG -2150FT
CR9E -3348FT
CR9EK -4278FT
DPR9EA-9 -1630FT
JR9B -2899FT
BR9ES -1357FT
IMR9C-9H -10623FT
80as dtbe 9es hőérték kell de melyik?
most a B9ES van benne de nem az igazi
köszönöm, ez nagyon faszájosan néz ki :)
80as dt

szerintem kicsi hegesztéssel minden megoldható
gondolom a lehajtás ugyanazon oldalon van
Éppen ezért valaki megírhatná hogy 50es vázba bele tudok e rakni egy 80as blokkot...
Tud valaki valahol eladó levegőset?
én azért is dontottem a 80as melelett mert B-s jogsival sztem legjobb amit választhattam
Még gondolkodtam a 80as honda mtx-en is de a jamaha jobban bejött
ez az én motorom az erősebb olyan gyermeteg dolog
nekem pl nem azért van 80as dt mert csak erre tellik
rátoltam volna 30 pénzt és tudtam volna egy 600as xt venni
de minek?
berregni a mezőn ez is elég
az hogy 8 vagy 10 vagy 12 lóerő ki nem sz..ja le?
aztán ha több ló kell vesz az ember nagyobbat, nem tákolgatja a nyikhaj mocikat..........
cefrex jogos! tomaschik sztem az lesz amit pityu mond, adjatok neki egy kis kaját aztán próbálgasd!
Ki nem szarja le az Apriliákat? Elvileg ez egy Yamaha fórum...
nemtudom ha az üzemanyagról van szó akkor 225,7km-et mentem 1 tanakl ill akkor kelett átkapcsolni tartalékra és a tartalak még olyan 40-45km szval azé sztem nemrossz
A karbit lehetőleg sűrített levegővel fújasd át. Minden furatot mindkét irányból!
Ezt a "gondolkodást" azért csinálja mert nem kap elég üzemanyagot, amikor oda húzod a gázt el szegényedik a keverék!
Hát sok sikert! Aztán majd írj, h mi lett!
Ez tényleg így van! A Tuareg is jobban megy a dt-től! Bár a dt kisebb fordulaton erősebb, de a vége felé nincs akkora változás! A tuaregnél 6-től kezd előtörni az erő és iszonyat 2T vonyításba kezd, na ezt az élményt nem nyújtja egy dt! A két motornak teljesen más a karakterisztikája, valakinek ez jön be valakinek az! Lóerőben nincs valami nagy külömbség.
jah meg az a csávó akinek mentem az RX-ével az se olyan mint te tuareg ő bevallja hogy erősebb mint a DT de szervízigényesebb és őis próbál mánska segíteni nem csak az Rxel van el.....
az xr-es hozzászólásodhoz a válasz: mondom igyekszem tudásomnak megfelelően seggíteni, és remélem, h az illetőknek hasznára válhat! Azért nem értem, h miért gondolja tuareg, h semmit nem konyítok a mocikhoz, mert amihez nem értek ahoz nem írok, max is olyanra írok vmi imhez kicsit, de akkor is idaírom, h ez az én véleményem, vagy, h nem biztos, mert ezt csak én gondolom így! Félre direkt bizti nem vezetek senkit!