Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én is nemrég cseréltem szimeriget az első teloimba, pár hét után nekem is elkezdtek folyni
a szimeringet ugy vettem hogy elvittem a boldba a régit és olyat adtak és mindent visza tettem bele rendesen és még mindig folyik
Engem is érdekelne a másik fele
Nem is azért kérdeztem mert rá akarom tenni hanem inkább el akarom adni mert nekem nem kell!
nagyobb a hangja kevésbé hiszik el a zsaruk hogy 50-es
ugy hogy ha vki érdekel az írjon
szaiasztok.
tud valaki 95-ös dt-hez eladó első féktárcsát, jó állapotút és lehetőleg még használható is legyen..
-fordszám spirált?
mail: bjanyi@freemail.hu
a 80as dtről érdekelne a cikk másik része
ha le tudnád fényképezni megköszönném
sztem ki kell venni a szárakat, amugy egyszer majd én is szeretnék, csak nem találtam :D
Nem koptatom le a billentyűimet, inkább beteszek egy képet, nézegessed kicsit...
Hellósztok porvédő harisnyátkeresek a moccomra! Hol találok? Muszály kivenni a telószárakat a cseréhez?
Szia
Én egy FUCHS TITAN 85w-110ről beszélek amit a 2ütemű ( a 2t ezt jelenti ám-a harley nem az) crossmotorokhoz ajánlanak a magas terhelés miatt! Egy DT-t nem ér ilyen magas terhelés emiatt oda is tökéletes. de ajánlad csak a többiekne az aral 2t-t meg a márkanélküli szarokat! Úgy megspórolnak 1000-vagy 500Ft-ot és mehet a mocijuk az ócskavastelepre!
Üdv

A felső az nem szimmering, csak egy porvédő sapka.
Akár igazad is lehet, én elméletben (és gyakorlatban is ) szakács vagyok nem szerelő.
Amire esetleg gondolhattok az a Castrol MTX 75W-140, amit valóban ajánlanak a KÜLÖN váltóval épített motorokhoz(harley)vagy a kardánhajtásúakhoz. a dt szerintem nem ezekbe a csoportokba tartozik.
A 10W 40 pedig négyütemű motorokba is jó, ahol a dugattyú feneket is hűti többek között,szóval az hogy a hőterhelés miatt is jobb amit te ajánlottál...
Van egy fölső ami látszik, és van egy alsó ami fogja az olajat...és é n ezt cseréltem...
Szia
Azt írtam lehetőleg castrol vagy fuchs. szóval ott van az hogy vagy. Nekem a dt-ben is és a húgom yz-ben is 2ts FUCHS váltóolaj van. És pont a hő és a más terhelés miatt nem a 10w40kell bele! Motorolajat pedig vagy szintén fuchs-t vagy magasfordulatszámra való castrolt használok. Egyébként meg egy motorszerelő ajánlotta. Ha akarod a telefonszámát is megadom. Az ő fia crossozik úgyhogy egy kicsit ért hozzá!
Üdv
Ezt most nem vágom. Mi az hogy alsót? Csak egy szimmering van száranként, nincs külön alsó és felső.
Valahogy így:
Ha kiveszem a régit (alsót) akkor azt már nemtudtam volna visszatenni és lehet nem kaptam volna azonnal...
Fék után ez jön...
Kösz.
köszi neked is :D nem hittem volna h ezzel ennyit lehet szenvedni réginél is volt kicsi de ott könnyebben szétugrott... utána meg kapott annyi zsirt h sztem igencsak elég volt rá:D
Szerinted? Miért nem vitted magaddal a régit, azon ott van a pontos méret?
Ha seeger gyűrűt hagytad ki akkor az nem volt jó ötlet, tényleg az tartja a helyén.
És a berakásnál is vigyázni kell, a "fogom azt beütöm az egyik, utána meg a másik oldalát" módszer nem célra vezető. Vagy finoman és folyamatosan körbeforgatva ütögetni, vagy ami még jobb(én így szoktam),
egy méretesebb fakockába csináltam egy 41mm átmérőjű lyukat, szimering fel, kézzel beigazit,aztán a fakockát ráhúzom a villaszárra és azzal ütögetem a helyére, így a szimmering minden ütésnél a teljes felületén kapja az ütést a belső fém váz nem tud elgörbülni.
Viszont mégegy kérdésem lenne:
SZimeringet cseréltem első telóba és folyik az olaj..
szimering mérete jó szerintem..
viszont kihagytam egy-egy fém karikát, azaz kicsit virág alakút..
Állítólag az fogja le a szimeringet, de lehet h ettől folyik az olaj?(fölül)
Az egész kijött szerencsére.
Kellene. Mert hát ugye bizonyos mértékü elősürítés már a forgattyús házban is van, szal nem ártana oda sem némi tömítés. A gyárban sem heccből teszik oda.
A jó hír hogy egy sima rajzlapból is kivághatod, beolajozod és mehet a helyére.
De a mégjobb ha Loctite 5920 pasztát használsz,a hengerfej tömítést kivéve bármi más tömítést helyettesít, 350 C-fokig hőálló, olajálló, rugalmas marad, szétszedésnél könnyű eltávolítani, én már évek óta azt haszálom a blokkok összerakásához. A lényeg hogy nagyon vékony csíkban kell felnyomni(max 1 mm), hogy a kitüremkedő felesleg ne lógjon bele a motor belsejébe.
Az szar ügy. A hatlapu rész is a kezedben maradt? Ha igen, akkor nagy szopásokra készülhetsz, törtcsavar kihajtó meg ilyesmi...
Gumikalapács, gyermekem az úrban, gumikalapács!
És az anya legyen rajt amikor paskolod, annyira hogy egy szintben legyen a csavar végével így kevés az esély arra hogy kárt tegyél benne.
És bizony visszarakásnál illik finoman megzsírozni berakás előtt.
Már megbocsáss de igen nagy hülyeséget beszélsz.
Olyan hogy 2t "váltóolaj" nincs. A castrol legalább is nem tud róla hogy lenne.
A sima váltóolaj nem igazán megfelelő az olajban futó kupplung tárcsák számára.
Ezenkívül a motorban nagyobb hőterhelést kap, mint egy autó külön épített váltójában, amivel a tervezők valszeg nem számoltak, hisz nem oda szánták a terméket.
castrol oldal
én csak terepen használom de ott 10 L-t simán megeszi