Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


En nem egtem,miert kellett volna?
Aham, hát persze... a Blackhawk-nak sem mondtad anno... aztán nem égtél mint a fáklya!
olyan sosem volt
Már itt is szakértő vagy Kétütleg?
Kíváncsi vagyok mikor jön majd a kit hogy motorozol körbe akárhol rész...
Latod,ez a kulonbseg akozott,ha valaki ert a motorokhoz es ha valaki csak papiron latott motort.


Meg valami...a 2T-nek pont olyan tulajdonsaga van,ami tokeletes egy igazi motorosnak.
Az utcan konyebb vele menni,mint egy 4T-vel,viszont a verseny palyan meg nehezebb.
Rossi is mondta,hogy 4T-vel versenyezni nem egy nagy kunszt a jo oreg NSR 500-hoz kepest.Nem hiaba volt valsagba a GP 500 kategoria.Mert csak 17-20 ember tudta kimotorozni oket.
de látszik rajta hogy nagyon régi! már nem azért de egy 86 os motorba én már nem hinném hogy megbíznék, tök mind1 hogy miről is legyen szó! és ezzel sokan szerintem így vannak
1986-os asszem.Tudod a magyar forgalmiknak nem nagyon szabad hinni.
ez hányas évjáratú???
2T mivel jobb?Ott van a feeling,ez szerintem elegge mervado.Nem is kell tobb,de tudok meg sorolni.Erosebb,konyebb es nyomatekosabb...no meg merhetetlenul egyszeru konstrukcio.Nincsenek benne felesleges dolgok,mint pl a szelepek,stb...
2T-t megtervezni,ez igazi jo 2T-t muveszet.Hangja csodalatos,nem ilyen tucat soros auto duruzsolas.Egyetlen egy hatranya van, az,hogy kevesebbet megy el.Viszont egy dugo csere es ujra a regi...ha a 4T beszarik viheted a markaszervizbe es ott hagyhatsz 10 000-ket.
Aki kulfoldi turakat akar a motorjaval az eleve hulye. :)
A 2T nem kozelekedesi eszkoz,hanem MOTOR!
utcara lesz es remelem nem fog szetesni a valto...bar van egy tartalek blokkunk mar.
Helyesbitek,a 2T-et a hulye japcsik oltek meg,nem tudom elegszer leirni.
Igeny lenne ra es kereslet is.Azert mert itt MO-on ilyen suttyo a motoros tarsadalom,mas nyugati orszagban (de meg tavol keleten is) 2T sokkal nagyobb keletje es rajongo tabora van.
Hiszen ha autot veszel te magad donthetsz,hogy egy 200 000km-t elmegyő 5 literes fogyasztasu dieselt veszel,vagy egy turbos 50 000km-es 18 litert zabalo autot.Te donthetsz...a kocsog japcsik,megfosztottak minket ettol a dontestol...es en utalom,ha valami olyasmit akarnak ramakasztani,ami nem tetszik.
Tul-Aris
Melly
Na azért ezt a fogyasztás dolgot hagyuk már,persze a 4t termeli a benzint....és nem is zabálja az olajat..olcso a motorgenerál is...jó a 4t de ne istenicsed annyira.(föleg ha 400ccm alatt nézzük)
Ilyen újságírós ambícióid nincsenek???

Egyébként igaz de mi a hátránya 4T motornak??? Sorolj már fel annyit amennyit a 2t-nek fel lehet sorolni.
Nem magam ellen beszélek, mivel nekem is a mitom 2T. De egyébként a négyütem minden tekintetben előnyösebb hosszútávon. Nem olyan szervíz igényes, olcsóbb a fenn tartása. De az tény és való, hogy a 2T flesh-t sohasem fogja visszadni semmijen négyütemű dög sem. Amikor kinyit a power és mintha belerúgnának a gép hátuljába úgy+indul avval a hang orkánnal... Keggyetlen irrgalmatlan... Csak ha azt nézed hogy amennyit megetetsz 100km-en vele annyival elmegy egy 750-es SRAD-is. És az azért csak nem 125ccm-es. A lényeg a lényeg: egy kétütemű verseny/sport motor megszállottaknak való. Elborult agyúaknak. de ha gazdaságosan akarsz motorozni esetleg ilyen külföldi túrákat is útba ejteni, akkor csakis 4ütem.

Egyébként Mr2T dobj már fel egy pár képet az NS400-ról.
cegéden volt az egyik srácnak, és azt mondta, hogy az kibbasszott jó motor. 3.ban gázra emeli az eljét... Csak a váltója nem bírta neki szétesett. De valahonn kapott egyet. de ez már régen volt. Tiéd milyen? Pélyára? Utcára? Mi lesz belőle?
A 2T-ket a piac, a gazdaság, az igény ölte meg. Vannak páran akiknek csak 2T motor a motor, de sajnos a többséget, az igen nagy többséget elcsábították a 4T előnyei (a hátrányai mellett), így egy természetes reakció volt a piactól, hogy úgy döntött, a 4T-é a jövő... jól mondom mr2t? :)

Fel lehetne sorolni egy csomó tulajdonságot és utána mellé írni, hogy a 2 vagy 4 ütemű motor jobb-e benne. Abból már mindenki láthatná, hogy az igényektől függően mindenkinek más a jobb. Nézőpont kérdése, egyikre sem lehet mondani, hogy rossz, sem azt hogy kiváló, mert nem lenne igaz egyik sem
Nagy ccm-ben is jo a 2T....csak mivel nincs,igy sokan nem tudjak.
CBR lenne az a BCR , bocsika, fél 12 van !!
Na, azért az ilyen kijelentéseket ,,a BCR retek motor" légyszives tartsd meg magadnak !!
Ha megszűnnek egyszer a 2T-s motorok akkor már soha nem lesznek igazán jo,kis köbcentis 50-125 sportmotorok amik létjogosultságát nem is lehet megkérdőjelezni!!!!
A 4T-s 125-ös CBR például nagyon egy retek motor!!!!!! Persze nagyköbcentiben a 4T a király!!!!
Mostmár tényleg meg kell csinálni!!!
Suzuki rg 125 Gamma TDi.
(tudom hogy nem lehet turbót rakni rá)
Gyurnom kéne,nem enni,de a sültkrumpli jóóóó!
krumpli sütő olaj, az a király sűlt krumpli szag
Étolaj??? Nem próbáltad?Jó illata lenne! Meg iszonyat sok Le.