Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt még 50.100.200.400.750.800
mondom hogy 350-es átfúrva 400-ra.

nem tudsz olvasni?

azt tudom hogy nincs DR 400 ,csak DR-Z 400
Csak annyi,hogy a DR-Z azok már az új szériás blokkok,és nem a régi kiforrott ! Ennyi,nemtom,hogy mikortól számít DR -Z nek!
Nemtom,hogy régi DR be volt e 400as de sztem nem...
Amiről tudok az a 125 ,250 ,350 ,600 ,650 meg még a BIG!

Akarok a kawára légszűrőt venni....egy 4T nél mennyit számít az ő esetében?!
Néztem ilyen twin air-t az asszem nem tuning...de a mostaninál csak jobb mert valaki ágy szivacsból vágott ki ilyen gomba alakut mint ami kell bele ,és nemtom,hogy az hogy szűr ,sztem nagyon és lehet,hogy nem kap rendeslevegőt :S
Ötlet vagy vélemény?
kamrás power
igen
a power nak van akkora motorja?
Köszönöm a segítséget.
nem önindítós.
85ös konstrukció.
elso korben merd le a hengerfejterfogatot.
egy mod: felso holtpontban egy kalibralt edenybol onts motorolajat a hengerfejbe a gyertyafuraton keresztul, a beontott mennyiseg termeszetesen a hengerfej terfogata.
a jelenlegi suritest tudod szamolni: (loketterf+h.f.terf.)/h.f.terogat.
merd meg a felso holtpontban hogy mekkora a tavolsag a dugo teteje, es a hengerfej alja kozott. ha ez tobb joval mint 0,9 mm, akkor a felesleget baj nelkul el lehet tavolitani.
a henger feluletet szorozd meg a kulonseggel, ebbol kijon egy terfogat ertek, ennyivel csokkented le a h.f.terfogatot, ezzel a csokkentett ertekkel szamold ujra a kompresszio viszonyt. 95-os benyaval 14,14,5-os kompresszional nem szabad tobbet beallitani.
Ez nem azt jelenti, hogy ezt elerheted, mert aegy jol hangolt rezonator feljebb viheti uzem kozben ezt az erteket, ongyulladasos (kopogasos) eges lesz, az meg nem egeszseges.
ha a h.f.-dugo tavolsag mar most is kicsi, akkor johet az egester esztergalasa. Mindenkeppen celszeru az eredeti alakjat lekovetni amennyire csak lehet. termeszetesen ebben az esetben is szamolni kell az uj kompressziot, esztergalas utan ujramerni a h.f. terfogatot, es amennyiben tul kicsi lett, a hengerfej tomitest vastagabbra kell cserelni.

gabor
messzirol másképp nézett ki.

onindíttos?

neked a karbi még a hengerre megy?

akkor elég régi modell.

nem olyan.
tegyél fel képet a mocid hengerérol,meszirol azthiszem ugyan az a hengered mint nekem.

elektromos poweros ugye?
És azért kérdezem meg itt hogy okosabb emberek mondjanak róla valamit, de mindenki mást mond.
amugy merrefele lax szlovakiaban?
Van egy-ket motoros ismerosom onnan (Daranyi Peti (pdaranyi), Bartal Pali (pool))
ok is undorito turazgatos, nem motoros fajtak

gabor
nem is hulyeseg, csak nem lehet ugy nekiesni mint bolond tehen az anyjanak.
ugy ahogy te csinaltad, hogy uatanaszamoltal meg minden, ugy egy telejsen elfogadhato sot ajanlott dolog.
Csak arra probaltam ravilagitani, hogy ez nem olyan fajsulyu dolog, mint mondjuk hogy milyen szinu kormanymarkolataot teszek a gepre.
amugy sztem nem csinaltal hulyeseget azzal hogy egy masik hengerfejen kiserleteztel, sztem minden ertelmes ember igy allt bvolna hozza.

gabor
Van otthon 2db hengerfejem ezért merek kisérletezni.
A hengerfej esztergálásáról csak annyit, hogy én nem tartom hülyeségnek. Régebben írtam az RG 125 topicba is. Én is megcsináltam az enyémen, 0,5 mm-t esztergáltattam le belőle. Anno én elkezdtem utánaszámolgatni, hogy mennyivel csökken az égéstér meg ilyenek, aztán annyiban maradt a dolog, hogy a 0,5 mm jó lesz.

Nem lett kifejezetten erősebb/gyorsabb a motor, de rugalmasabb. Az én motorom kb. 3900-4000/min körül indul meg, és régebben ezen fordulat alatt volt benn egy kis luk, mielőtt meglódult volna. Kb. 3700-3850 körül dadogott egy kicsit. A hengerfej esztergálása után ez megszünt, ezért rugalmasabb. Simán 2000/min-nél elkezdek gyorsítani, és szépen finoman jön meg a nyomaték 4000 körül. Ennyi.


Egyébként én hülye rendeltem egy másik hengerfejet, amin ezt eljátszottam. Azóta is dühít.
Mert nehogymá a gyári el legyen baszva... hülyeség, nem kellett volna ezért vennem egy másikat, most van egy fölös hengerfejem, amiben csak áll a pénzem...
a kanálisok feluletére ez is igaz meg az is.

a sima fal jobban csuszik meg ilyenek,de karburátor esetén a keverék nem keveredik ossze olyan jol,mert azokban a részecskékben megakad meg mit én tudjam,levan írva valahol de nincs kedvem elokeresni.

a kanálisokhoz nem nyúlok,azt hagyom úgy ahogy a japcsik megcsinálták.

pasztelina=most jutott eszembe a neve gyurma!!!

amibol alapsuliban kellett játszani az elso osztályban.
hat nem tom mi az a pasztelina, meg a git :), en forraszto onnal szoktam megnezni
bedugom, egyet forditok a fotengelyen, es mar mutatja is, hogy mennyire nyomodott ossze.
az 1.3mm-es squish celarence az egy eleg jo biztonsagos ertek, de abbol akar meg lehet is levenni.
Egy erdekes dolog amugy a polirozott hengerfejjel kapcsolatban, hogy a gyors jarasu csonakok/hajok testet egy spicialis rucskos, erdes feluletet ado festekkel kezelik.
mondhatna az ember, hogy miylen hulyeseg, nagyobb lesz a surlodas.
De nem!
a rucskokben megall a a kozeg, es igy gyakorlatilag a surlodas az a kozeg/kozeg hataron jon letre.
Sok olyan ember van, aki eskuszik, hogy nem tesz jot a polirozas az aramlasi csatornaknak.
Nekem konkretan erre vonatkozoloag nincs tapasztalatom, csak gondoltam mint erdekesseget megemlitem.
termeszetesen itt erdesseg alatt nem a kokilla falanak a mintajara gondolok :)

gabor
végre valaki normális is jott ide.

természetesen a hengerfejet nem csak leszedem,hanem az égésteret is átalakítjuk,nem tudom leírni helyes szak szavakkal,mert nem tudom hogy van hivatalos-magyarul.

csak parasztnyelven ami nálunk megy,de nem tájszolással.

A fejpakolása is van hangolva=vékonyítva ha jobban tetszik,a víz áramlása meg van gyorsítva NTN csapágyak úgy vannak tervezve gyárilag hogy 3szor akkora terhelést bírjanak mint amekkora a szukséges.

az miatt nem kell agodnni ha vltak cserélve.

a fej+henger ugy van hangolva hogy a dugo 1,3 mm-e van a fejtol a felso holtpontban.
pasztelina segítségevel vagy git segítségével lehet legkonnyebben meg mérni.


szoval itt nem csak fejleszedés hanem finom tuning megy+az égéstér tukkor simára vn megcsinálva.

teszek fel egy képet a kdx-emérol.
?
ez ugy hulyeseg ahogy van
lofaszt nem fog csinalni a 2T kipufogo nelkul
semmi nyomateka nem lesz.
az osszes benzin levego keverek ami atomleskor feljon a forgattyushazbol, elmegy a csaba a nyitott kipufogo nyilason kersztul.
vagy ellennyomasos (fojto jellegu) vagy visszatolteses (rezonator jellegu) kipufogonak lennie kell a gepen. pont.

hengerfej temahoz:
jokat rohogtem ezen a leszedek 1-et, meg leszedek 2-t dolgon
komolyan mintha kis 14 eves simsonos csutfaszok beszelnenek arrol, hogy fa feltesznek 5 foggal nagyobb lancekeretek elore a simora, akkor 110-et vagy 130-at menne
nevetseges
de segitek
ha leszedsz 2mm-t a hengerfejbol akkor:
-szerencsed van, mert vmit kvara elbaxtak a gyarba, nem ver bele a dugo a hengerfejbe (kb 1% esely)
-nincs szerencsed, es szethullik a blokkod (99% esely)
nagyjabol okolszabaly, hogy a biztonsag erdekeben min 0,9-1mm-nek kell lennie a tavolsagnak felso holtponton a dugo es a hengerfej kozott. ha ezt elbaxod, jo esellyel fogod belekalapalni a dugot a hengerfejbe.
ez az ertek termeszetesen valtozik ccm-el meg leginkabb a lokethosszal, amit irtam az 125ccm koruli gepre vonatkozik.
Ezt a tavolsagot mar a gyarban is eleg jo pontossaggal hozzak, nem sokat lehet vele jatszani.
Ha az egesz egesteret atvarialod (most ugye kalap alaku, szegeny keverekes egesterrol beszelunk) akkor meg jo esellyel ugy megemeled a kompressziot, hogy a hajtokar csapagyai rovid idon belul elhalaloznak.
meg nem utolso sorban a gyarban kva sok kiserlettel kialakitott keresz-oblitesi utakat/iranyokat is elbaszod, rosszabb lesz az oblites hatasfoka.
hat ugy kb ennyit sztem volna elmondani.
uff.

gabor
Semmi bajunk a nemzeti hovatartozásoddal és nem is nehezményezte senki, az az igazság, hogy nem is néztem rá az adatlapodra, ugyanis helyesebben írsz magyarul, mint egynémelyik itthoni magyar!
Sőt, mégjobban örülünk Neked, hogy onnan is idehúz a szíved! A motoros , amúgy is nemzetközi társaság!
Csak a fogalmakat tisztázni kellett, mert így szegény Dani nem tudta miről beszéltek!
Ez van magyarnak születtünk.
ami a végén van az meg a koncovka=kipufogo mert ott pufog ki a fust, dobeszu banda.
jol van ..... magyarok!!!

honnand a picsábol tudjam hogy hívjátok magyarul!!!!

az eggyik topikban így van a másik ban úgy!!!!!

én ladáknak hívom,és mindenki ladáknak hívja mer nálunk Szlovákia van!!!!

nem kel mindjárt lenézni mert nem vagyok hungarise fasz.



lenyeg ugyan arrol beszélunk megérted hogy mit akartam mondani,aki meg nem tudja mire van a kipufogo 2 utemunél az ne akarjon tobb loerot.