pillelegszuro,altalaban gyarilag be vannak kenve,de utana is kerdezhetsz.Mivel nem terepen fogod hasznalni a por mennyisege a 50-ede lesz a tervezettnek.
bocsi,amit belinkeltel azt hivjak pille legszuronek
2.suzuki jol szolt,a legszuroket direkt olajozzak a krosszoknal
3.dani,ha pille legszurot raksz ra,akkor evidens,hogy kibaszod a legszurodobozt onnan
Milyen az a pille légszűrő valszeg tudom, csak nem ugrik be.
Hogy is néz ki?
Nézd meg a képet amit felraktam , szerintem látszik hogy kevés a hely, bár ha kiveszem a légszűrő házat akkor biztos befér.
dani:
en 12 000-et raktam bele a motoromba pille legszurovel.Ebbol 10 000-t ugyanazzal.Azt is csak azert kellett kicserelni,mert a szivacsa mar oreg volt es szetmallot.
En 2T-re nem tennek ilyet az tuti.
A gond a sportlegszurokkel altalaban az, hogy a nagy gaznal a karbiba visszajuto benzin/levego keverek olajat is tartalmaz. ez az olaj megragad a legszuroben, beleragad a por, es maris nem kap levegot a gep. Akit ismerek ilyen legszurovel, az nehany szaz/max 1000km-enkent mossa a legszurot. Egy rendes airboxban levo papir szurot meg 20000km-enkent kicsereled oszt jolvan.
4T-nel mas a helyzet, a benya ott is visszajon, csak mivel nem keverek, maradektalanul el tud parologni, igy nincs gond a szurovel ebbol az iranybol.
A fuvokazas elbaxasa viszont ebben az esetben is gondot jelenthet, a karburacio ugyanis a gyari legszuresre vonatkozik, altalaban jelentosen szegenyedik a keverek egy sportlegszurotol.
Akkor meg minek kenném?
A simoét is kellett kenni.
A pille szűrővel meg nem csináltam rajta semmit.
pillelegszuro,altalaban gyarilag be vannak kenve,de utana is kerdezhetsz.Mivel nem terepen fogod hasznalni a por mennyisege a 50-ede lesz a tervezettnek.
nagy esz
kokot demenovský
2.suzuki jol szolt,a legszuroket direkt olajozzak a krosszoknal
3.dani,ha pille legszurot raksz ra,akkor evidens,hogy kibaszod a legszurodobozt onnan
crossokba van spray
Hogy is néz ki?
Nézd meg a képet amit felraktam , szerintem látszik hogy kevés a hely, bár ha kiveszem a légszűrő házat akkor biztos befér.
en 12 000-et raktam bele a motoromba pille legszurovel.Ebbol 10 000-t ugyanazzal.Azt is csak azert kellett kicserelni,mert a szivacsa mar oreg volt es szetmallot.
Mindegy ott ahol megcsinálnák majd megkérdezem.
Nem mondod???Sosem olvastad a palutcai fiukat?Gitt egylet?
Mi kulonben a polirozasra eskuszunk.Lehet ezert fogyaszt az NSR-em 5,5-ot?
hm?
aus=ki
puff=pufogo
bar szerintem nem kell hozza nagy nemet tudas.
Én hozzá állítottam a karbit.
Honnet tudjam hol elsz?Beszelsz magyarul,nem?Akkor ezt is illene tudnod.
A gond a sportlegszurokkel altalaban az, hogy a nagy gaznal a karbiba visszajuto benzin/levego keverek olajat is tartalmaz. ez az olaj megragad a legszuroben, beleragad a por, es maris nem kap levegot a gep. Akit ismerek ilyen legszurovel, az nehany szaz/max 1000km-enkent mossa a legszurot. Egy rendes airboxban levo papir szurot meg 20000km-enkent kicsereled oszt jolvan.
4T-nel mas a helyzet, a benya ott is visszajon, csak mivel nem keverek, maradektalanul el tud parologni, igy nincs gond a szurovel ebbol az iranybol.
A fuvokazas elbaxasa viszont ebben az esetben is gondot jelenthet, a karburacio ugyanis a gyari legszuresre vonatkozik, altalaban jelentosen szegenyedik a keverek egy sportlegszurotol.
gabor