Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gabornak 4T-je van,ne bizz meg benne.
De a Gábor meg azt mondja hogy elolajosodik.
Akkor meg minek kenném?
A simoét is kellett kenni.
A pille szűrővel meg nem csináltam rajta semmit.
van szuro spray,az olaj, azt kell rafujni hogy a finom port megfogja.
felrebeszel.

pillelegszuro,altalaban gyarilag be vannak kenve,de utana is kerdezhetsz.Mivel nem terepen fogod hasznalni a por mennyisege a 50-ede lesz a tervezettnek.
ez most kinek?
Nálatok?
Te azt mondod hogy kevés az olaj, a gabor pedig azt hogy sok.
ja igaz nalatok hadjatok hogy a motort tonkre tegye a finom por.
nagy esz
mer nem?

kokot demenovský
Még könnyebb lesz, pedig már így is száz kiló alatt van.
bocsi,amit belinkeltel azt hivjak pille legszuronek
2.suzuki jol szolt,a legszuroket direkt olajozzak a krosszoknal
3.dani,ha pille legszurot raksz ra,akkor evidens,hogy kibaszod a legszurodobozt onnan
Direkt olajozzak a szuroket hogy fogja meg a port

crossokba van spray
Milyen az a pille légszűrő valszeg tudom, csak nem ugrik be.
Hogy is néz ki?
Nézd meg a képet amit felraktam , szerintem látszik hogy kevés a hely, bár ha kiveszem a légszűrő házat akkor biztos befér.
Egész jól tartod magad ahhoz képest hogy milyen idős vagy.
dani:
en 12 000-et raktam bele a motoromba pille legszurovel.Ebbol 10 000-t ugyanazzal.Azt is csak azert kellett kicserelni,mert a szivacsa mar oreg volt es szetmallot.
konnyebben fogja beszivni a levegot.
Döntsétek már el.
Mindegy ott ahol megcsinálnák majd megkérdezem.
ne feledd,egy plusz henger fej sosem felesleges.
"hat nem tom mi az a pasztelina, meg a git :)"
Nem mondod???Sosem olvastad a palutcai fiukat?Gitt egylet?

Mi kulonben a polirozasra eskuszunk.Lehet ezert fogyaszt az NSR-em 5,5-ot?
"min 0,9-1mm-nek kell lennie a tavolsagnak felso holtponton a dugo es a hengerfej kozott. "

hm?
Agytagito is roman,megis szeretjuk.
nemetul Auspuff(anlage),az egesz kipufogo
aus=ki
puff=pufogo

bar szerintem nem kell hozza nagy nemet tudas.
A simon jó volt, meg aztán belefér hogy kimosom időnéknt.
Én hozzá állítottam a karbit.
mi van a Ladáknál?
Honnet tudjam hol elsz?Beszelsz magyarul,nem?Akkor ezt is illene tudnod.
En 2T-re nem tennek ilyet az tuti.
A gond a sportlegszurokkel altalaban az, hogy a nagy gaznal a karbiba visszajuto benzin/levego keverek olajat is tartalmaz. ez az olaj megragad a legszuroben, beleragad a por, es maris nem kap levegot a gep. Akit ismerek ilyen legszurovel, az nehany szaz/max 1000km-enkent mossa a legszurot. Egy rendes airboxban levo papir szurot meg 20000km-enkent kicsereled oszt jolvan.
4T-nel mas a helyzet, a benya ott is visszajon, csak mivel nem keverek, maradektalanul el tud parologni, igy nincs gond a szurovel ebbol az iranybol.
A fuvokazas elbaxasa viszont ebben az esetben is gondot jelenthet, a karburacio ugyanis a gyari legszuresre vonatkozik, altalaban jelentosen szegenyedik a keverek egy sportlegszurotol.

gabor