Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 2T mindig is erőseb lessz mint a 4T, mert minden fordulaton munkát végez, nem csak minden 4. ütemben! Csak nem az elősürítős 2T-ket kéne továbbfejleszteni, hanem a roots-fúvósakat és mindjárt a környezetvédelmi előírásoknak is megfelelnének(bár ezek is megfelelnek, csak sokkal nehezebben). Én már ált.6.-ban beláttam, hogy a 4T egy fos, kiváncsi lennék mások mikor ébrednek fel, hogy mit kéne fejleszteni!
Ja, amikor sivatagban ezres sportgéppel vágtatnak?
Ombre!!! Te nemláttad a VAS c. filmet???
hát cross pályán...még az 50essel is
Gondolod, a bokorugróval gyorsabb vagy pályán nálam?
Vagy én menjek terepen a CBF-fel?
Szép lenne...
faszom,nyáron kész a jogsi aztán megyünk 1 röpke karikát errefele Motochris aztán szagolhatod a 2t illatát
Az emgint más, az motorozási tudás. Géptől független. Gondolom te sem úgy értetted, hogy az MZ-d izomból hagyott ott bármilyen gépet, mert az humoros lett volna.
Én eddig a három pályázás alkalmával több 600-as és ezres gépet is otthagytam, és nem azért, mert az én motorom jobb....
De akkor ennek most semmi köze a 2t-4t vitához, nem gondolod?
Na csocsi.
Akkor jobbat mondok az ETZ-mel úgy tudtam menni a Mátrában hogy ugyanaz kawa állandóan lemaradt.Én nem akartam senki világába belegázolni én például egyálltalán nem ragasz kodom 2t-hez sőt már szabadulnék tőle.De ez nemsokkára sikerülni is fog,és egy 600 gixer áll majd helyette vagy melette.Már elég nehéz 2t motort eladni.
Már ugyan mitől lenne jobb a 2T mint a 4T?
Szerinted akkor miért hagyják el manapság a kétütemű technikát ha jobb mint a négyütemű?
Csak az alap dolgokon kellene elgondolkozni néha a sok légfejű kétütemű baromkodónak
Vagy le volt húzva 2-3 pipa....
Mert ha csak 1, még akkor is mentél volna a levesbe szerinem.
Focussal tavaly én is legyorsultam egy Mustangot... csak ő nem tudta, hogy versenyzünk
Lehet, hogy a Ti esetetekben is így volt
Viszont az Etz-d "kicsit" jó lnéz ki...
Norbi gartulálok. Nem szoktad megnézni, hogy egy topikba milyen sűrűn írnak, mielőtt hozzászólnál? Hála Istennek, a 14 éves korosztály leszokott arról, hogy kinek a milyen gépe hány tized lóerővel és mekkora fordulattal és egyébként is... hála Istennek miszter már nincs itt, akár el is temethetnénk ezt az elcseszett topikot. SzVSz.
Egyébként gratulálok a "teljesítményedhez"! A kawás gondolom kettesből indult, vagy nem vett észre téged, vagy épp haldoklott...
Úgy szokták mondani hogy egy 2T megver egy 2x akkora 4T-t.......... de ez igaz is tehát az úgy szokták mondani nem megfelelő.... ez tény... Bár azért már a 4T-t is úgy fel fejlesztették, a 2T meg kezd elmaradni hogy szerintem nem sokáig lesz már meg ez az előny a 2T-nek
na ezt nem hiszem el
Szevasztok.Ugye 2t sokkal pörgősebb mint a 4t motorok.Szerintetek egy 125-ös gyorsasági milyen és hagyas 4t motort tudna legyorsulni.Az én 125-ömmel legyorsultam egy 750-s kawa gpz-t.

Ez az én kicsikém,csak szegény most kicsit beteg.
Nana! Ezt nem rátok értettem... ehet hogy rosszul fejeztem ki magam. Számomra ő az akire ezek vonatkoznak, nem a kétütemű tulajokra! Nem akarok általánosítani! Nem is volt szándékomban!

Písz forevah
Ti sem vagytok jobbak...
Az agyatlan, kompromisszumképtelen, szűklátókörű 2ütemrajongók királya (a miszter) maradjon csak távol, addig jó nekünk! Mióta ő nincs, béke van.
megoldható hogy legyen
Az a kár, hogy elkéstél a témával. Már nincs háború.
Ok!
Én tudomásul veszem a 4T- előnyeit és nincs semmi bajom velük, de joban szeretem a 2T-t és szerintem jobbak is. Csak kár, hogy nagyon kevés van előlük.
szerintem aztán marhára mind1 aza lényeg hogy lehessen vele élvezni a motorozást
Lényeg hogy mind a kettő elindul és megy az más kérdés hogy mennyivel.Én speckó mindkettőt szeretem, egyiket azért a másikat amazért.Részletezzem?
Sziasztok!

Mondja már el nekem valaki, hogy aki gyűlöli a 2T-t az milyen meggyőződésből teszi,
vagy azt, hogy mi az az előnye a 4T-nek ami miatt szeretni kéne......