Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kedves barátaim, tisztelt hölgyeim, és uraim hát hova fejlődik ez a mai társadalom? hát kérdem én, szabad e kis hazánkban, a motoros társadalom tagjainak egymást anyázni nem nem és nem
teljes mértékben egyetértek scoefield-el: "alapvetően én a motorokat szeretem"
nekem is egy jó öreg MZ-m van, de nem sértődnék meg, ha alám kerülne egy 4T
száraz utakat, olcsó benzint, és további szép napot
totál dedo vazzeg
Mindenesetre én mindíg megcsodálom a Lurdy parkolóban a 4T-ket is mivel alapvetően én a motorokat szeretem függetlenül attól,hogy 2T-m van!
A kis betűharcos meg először töltse ki az adatlapját & utánna emberkedjen!
De ha mindenképp pofon kell akkor eljöhetsz érte!2 sörért megoldható!
Szerintem se kell a para. Épp ezért nem értem ezt a topikot. Szerintem úgy szar az egész ahogy van. Nem kéne mindig a különbségeket, meg a támadási pontot keresni két motor vagy motoros között. Szerintem ez a topik elég nagy uszítás, úgy ahogy van.
ááááá gyerekek...mindenkinek más jön be!! nekem a 2T mert crossmocim van meg amugyis mert a hangja jobban teccik,vkinek viszont a 4T teccik mert nyomatékos és előnyösebb is(fogyasztás,szerviz) de azért a 2T van 1életérzése..4T csak eccer próbáltam nekem nem jön be..ennyi!nem kell ezen összeveszni
Mitoval jóval jobbat mentem... amikor RR-el mentem pályán, azvolt az első motorozásom nagymotorral. fura volt a motorfék stb.
Hát, Euroringen az az 1:44-et, vagy micsodát az RR-el azt orvosolni kéne bizony. Legalább 1:34-re kapásból. Még egy "fos" négyüteművel is. Ha én megyek 1:36-ot a 220 kilós nékeddel...
Végülis ja, talán így nem is hülyeség. Mondjuk egy 250-es MZ-t összehasonlítva egy butább 250-es 4T enduroval, tényleg van ebben valami.

A lényeg, hogy a 4T sem fos. Van hátránya a 2T-nek is. Kicsiben 2T, nagyban 4T, ez így van jól.
Nincs robogóm, megyünk a 600-as szaromért, fostos 4t-ért, kell valami pályára :)
Rosszul értelmezted! Oda írtam, hogy ha ugyanakkora a motor és ugyanakkora a telj. Ha mindkettő befecsksndezős, akkor tutira így van, mert nem tud kimenni a friss benzin a kipufogórésen a 2T-nél.
Ugyanebből következik, hogy a 2 ütemű motorok ha ki vannak hegyezve akkor kb. 2x erősebbek mint a 4T-k! Tehát nem faszság!
Kösz, megvagyok így is...

Dadis: menjél robogózni!
Végén még télleg beverik a képed, aztán pisloghatsz :DDD
segítsek az "anyádon..." dumával???
De mondom, te biztos fajlagos forintokkal fizetsz, az teljesen más!!! Tudom én, semmi gond. Tudod, mi egyszerű népek csak ilyen sima, egyszerű pénzzel fizetünk, nekünk a motor nem fajlagosan fogyaszt, hanem csak úgy egyszerűen fogyaszt. Benzint. De ez a benzin sem olyan, mint nálatok, az sokkal spécibb. Az fajlagos benzin. Úgyhogy bocs, belátom igazad volt.
Csak nem a valóságban.

Na mentem MOTOROZNI.
Gyere ki a hóra, buzi!


Asszongya beveri a képem.................

Jóóóól van Pistike, nincs is kockafejed, menjél játszani a sarokba, szép csendben!
Érdekes egy elmélet. Szóval valahogy azt vettem ki belőle, hogy mivel a 2T minden fordulaton dolgozik, munkaütemenként csak feleannyi benzint kap, mint a 4T.

De ez gyakorlatilag nem így működik. A végeredmény az, hogy mivel a 4T csak minden második fordulaton dolgozik, ezért kevesebbet fogyaszt.

Az pedig, hogy a 2T elver egy 2-szer akkora 4T-t, alapvetően egy faszság. Egy 250-es 2T-t milyen 500-assal tudnál összehasonlítani? Mert a GS, ER-5, CBF meg ilyesmik nem kihegyezett motorok, így azzal nem lenne jogos. A 600-as szpídek meg már túl nagyok neki. A 400-asok meg még kicsik.
Ez nem elmélet te agyatlan! Ez a valóság!
Tehát nem tudod mi ketyeg a segged alatt! Akkor ne is szálj bele a vitába! És ne hívj kisfiamnak mert beverem a képed!
És te fajlagos pénzt fizetsz a benzinkútnál?
Mert ez elméletben nagyon szép, de tényleg! Csak pl. egy 45 lovas GS500 és egy hasonló erejű kb. 150 ccm-es (az lehet kábé ennyi lovas...) motor soha az életben nem fog u.annyit enni. Csak ha mindkettő áll. Ja, egy 500-as kétüteműről meg ne is beszéljünk.
Ha lenne két 250-es 40LE-s motorod csak egyik 2T a másik 4T és ugyan akkora fordulaton adnák le a max. teljesítményt, akkor minden második fordulaton adnád be az egy egység benzint a 4T-nek és minden fordulaton beadnád a 2T nek a az egy egység felét(mivel ugyan akkora a telj.).Tehát nem igaz, hogy kevesebb a 4T fogyasztása!
2T:nagyobb fajlagos teljesítmény--kisebb fajlagos fogyasztás(ugyanakkora teljesítménynél kisebb fogyasztás)
A seggem alatt van az ülés, alatta meg a blokk, kisfiam. Szarok rá, hány ütemű. Én inkább megyek a motorral, minthogy ezen filózzak.
A világ gyártóira, és az ő mérnökeikre gondoltam, amikor azt mondtam, "tévednek"... szerintem magyarul fejeztem ki magam, legfeljebb hígagyú vagy, és nem tudod a szavak értelmét felfogni...

Na písz.
Hát én meg szarok bele hogy 2T vagy 4T.
jó legyen.ne mond nekem hogy össze lehet hasonlítani egy RS-t egy Gixerrel?mert hát 2Tvs4T...ugyan má haggyuk má ezt a hülyeséget,zárjátok be a topicot!
A 4T minden második fordulaton végez munkát. Kisebb fogyasztás, hatékonyabb olajzás, hosszabb élettartam is jellemzi.

Én szeretem a 2T-ket is, de azt nem, amikor egyszerűen kijelentik a 4T-ről, hogy "fos".
Én meg az elektromos rolleremmel legyursultam egy pár A6ost,meg Subarut, igaz hogy parkoltak de akkor is
Nem mondtam, hogy az egész világ téved! Mer vagyunk egy páran 2T-sek. Csak sok az ilyen sötét mint "egyesek"! Szerintem azt sem tudod mi van a segged alatt amikor motorra ülsz....
Hát ez van. Az egész világ téved.
Biztos csak azért nem fejlesztik a kétütemű motorokat, hogy jól kibasszanak az emberiséggel. Meg azért, mert a műszaki egyetemhez a mérnökök nem végezték el az ált. 6.-at. Sehol a világon.