Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel még a tuning része elég messze van, ezért a komplett átalakítás érdekelne (de adhatok e-mail címet is hogyha itt nem szeretnéd leírni az árat) , de a henger és a karbi az később cserés lesz, csak az érdekel hogy az általad beszerelt gyújtás használható-e a 70es hengerhez? vagy kell e módosítani rajta valamit?
A gyújtás eddig sokféle motorba lett berakva. Az önjáró 4T fűnyírótól kezdve a 2T 50-es, 125-ös robogókon át, a 400-as Suzuki sportmotorig. Eddig mind jól működik.
Ha 70-es hengered van, akkor ajánlott legalább a 17.5-ös karbi. A legtöbb típus még rámegy a gyári szívócsonkra. Az átalakítás attól függ hogy pontosan mit kell elvégeznem a motoron...
Értem. És ez az átalakítás használható 70es hengerrel is amit csinálsz? Mert nekem elsősorban az lenne a lényeg, hogy lehessen tuningolni utána. És kb mennyibe fáj egy ilyen átalakítás? Mert főleg a kábelköteg átalakítás meg ez a gyújtás dolog izgatja a fantáziámat mert ha karbis gyújtásra cserélném a mostanit az 30 rugó lenne úgy hogy a kábelköteget nem számolom, mert azt nem is találok bontottan.
Igen, az olajtartály azért nem került vissza, mert az átalakítás után már keverékkel megy a motor. Meg lehetne oldani hogy a gyári megoldás marad, de akkor kellene egy áramkör, ami a fordulatszám függvényében működtetné az olajpumpát. Szerintem ez felesleges bonyolítás, ráadásul az átalakítás árát is megdobná. Manapság viszont az emberek ilyen dolgokért nem "szeretnek" fizetni. Aki rászánja magát az átépítésre, az általában azért teszi, mert már tele van a töke a ditech-el, és egy jól működő egyszerű motort szeretne. Az átalakítás során "kibelezem" a kompresszort, a kimenetét pedig lezárom. A hengerfej injektor furatába kerül egy normál gyertya menet, a gyári gyertya furatát pedig lezárom. Felkerül egy elektromos üzemanyag szelep és egy 12-es automata szívatós karburátor. A kábelköteget átépítem, felkerül egy általam tervezett FET-es gyújtás, valamint a lendkereket az új gyújtáshoz igazítom. Nagy vonalakban ennyi...
Aeroxba valaki hasznalt mar Repsol Scooter 2T?Velemenyek..?Fust iesmi rendbe vane?
Hát igen tudom, hogy a morini nem a legjobb, de blokkot és motort sem akarok cserélni, mert már régóta megvan és csak kinlódás volt vele úgyhogy mostmár "minden mindegy" alapon gondolkozok. A képgalériádban láttam az átalakítós képeket, de nem tudtam hová tenni hogy az olajtartályt nem raktátok vissza innentől keverni kell a benzint bele? Amúgy úgy nagy körvonalakban mivel jár ez az átalakítás? mert már hallottam sokféle verziót, de ha te ezzel foglalkozol akkor már kíváncsi lennék a te véleményedre is.

Köszi.
szerintetek ha a motromba( Rieju RR 50 minarelli am6) beleteszek egy 70 ccm hengert 21 karbival ak nagyba megnől a fogyasztása? (most 5L)
tuningoljatok.
Azért ne túlozzunk. Hogy az óra mit mutat az egy dolog. Az én SR50-em is megy óra szerint 110-115-öt. Ez a valóságban 90-95. És ezt etanollal, növelt kompresszióval, malossi végáttétellel. Csakhogy ilyenkor szegény motor már szétpörgi az agyát. Ilyen terhelés mellett hetente cserélheted az alkatrészeket benne...
1 haverom 49cc Aeroxan ultem hatul 2 szemelyel 115km/h ment;)simma gorgo csere es 1 uj kipuffogo csere volt csak.Nem magamtol jott aza 120km/h
"...A kerdesem az lenne hogy mit csereljek ,mire figyeljek ,vagy mit allitgasak hogy fusson legalabb 100-110 esetleg 120km/h?..." Pl. tegyél alá egy 125-ös blokkot....
Át lehet alakítani. Én ezzel foglalkozom. A tuning már más kérdés. A morini blokk nem a legjobb tuning alap. És egyre kevesebb alkatrészt kapni hozzá....
Most vettem 1 2005-os Yamaha Aeroxot(49cc).Allitolag 4900km-be van(nemtudom mennyire realis)Gyari alkatreszekel 80-85km/h-val viszi a 60kilomat.Friss motoros vagyok es nem vagyok nagy szakerto az alkatreszek es tuningolas teren.Halodtam gorgo cserek variator allitgatasrol de semmi konkretat nem tudok.A kerdesem az lenne hogy mit csereljek ,mire figyeljek ,vagy mit allitgasak hogy fusson legalabb 100-110 esetleg 120km/h?
Eladó fekvő minarelli új alkatrészek(0 km-esek):
R-setup 70cc alu henger(vízhűtéses): 45.000 Ft
Yasuni C21 kipufogó: 50.000 Ft
Malossi MHR variátor: 20.000 Ft
Polini 2G állítható kuplung:15.000 Ft
Dellorto 21 black karbi: 10.000 Ft
MHR Overrange hátsó szíjtárcsa: 10.000 Ft
R-setup gyújtás: 40.000 Ft
Kiesler spacer malossi short szívócsonkkal: 15.000 Ft
Malossi MHR membránház: 10.000 Ft
Telefon: 0630/4126986
msn: cross16@citromail.hu
Hello!

Szerintetek az mennyire életképes, hogy egy ditech-et karbissá alakítani és utána karbis morini alkatrészekkel tuningolni? Vagy nagyon halott ötlet? Mert ha blokköntvényt veszek azt mire telepakolom mindennel ami kell sok pénz.

Köszi
Sziasztok!
Akciós vadonatuj import hengerszettek eladók!

-Stage6 Racing 70R aluhengerszett 65.000 Ft
-ProPort Racing 70 vashengerszett 39.900 Ft -gyári hengerfej kell!
-Stage6 Alu Sport 50 55.500 Ft
-Top Performances 70 vashenger 48.500 Ft
-Motorforce Alu 50 32.800 Ft
-Gyári másolt henger ha az eredeti sérült és nem cserélhető 23.000 Ft
-Airsal 50 Alu Sport 48.000 Ft
-Airsal 50 Alu Racing 46.800 Ft
-Airsal Alu Racing 70 49.000 Ft
-Airsal Alu Sport 70 49.000 Ft
-Airsal Alu Sport 80 57.500 Ft
-Barikit 50 Alu Racing 57.500 Ft
-Barikit 50 Grauguss Sport vashengerszett 38.600 Ft
-Barikit 74 ccm Alu 57.000 Ft

Email: hcsabi23@freemail.hu , msn: hondatuning@hotmail.hu

Üdv mindenkinek!
mi a külömbség a BR8ES és a BR9ES gyertya között? tom hogy a hőfok de ez milyen értékbe befolyásolja a teljesítményt?
szerintem a malossi. havernak az sr én 8-10 km/h-t dobott
Sziasztok!
Szeretnék venni a neosomba egy variátort.Melyik a jobb Polini Speed control vagy Malossi?
Kössz :D
BR8ES NGK
Van az oldalán egy nívó csavar!
Nem tudja valaki milyen gyertya kell minarelli am6 blokk-ba!
rammstein20@freemail.hu