!
Érdekes az 58 fogas lánckerék helyett 48-as van, és nem forog ki?
hááát arra nem gondoltál, hogy az áttételt nem hasraütéssel szokás megválazstani? Merthát nem áttétel kérdése, hogy kiforog, vagy sem, hanem motorerő... És bizony a sebesség növelésével az ellenállás exponenciálisan nő, tehát ha pl 5 LE kell 50 km/h -s sebesség eléréséhez, akkor nem 10 kell a 100 hoz... Naszóval ne is várd, hogy leforgatja, annyival hosszabb áttételt tettél fel, örülj, ogy vidáman mozgatja... Egyébként a gyári áttétel szokott ilyen lenni, hogy az utolsó fokozat kímélő, nem forog le benn a motor, mert már nincs elég erő benn a sebességet növelni....
vagyis azt értem az alatt, hogy 1-5ig, 0-9 ezer, 6.ba meg csak oylan 8 - 8.5 ezer:S a 10 helyett... (tudom h nincs értelme agyonra pörgetni)- de addig, még hátul gyári 58as fogaskerék volt (most 48-as), és a gyári légszűrő volt benne, (most sprt légszűrő) addig akár, 10-11ig is pöröghetett..
egyébként egy sportmotorról van szó. Pls Help Me
azt hiszem 50-es AF1-ekbe nem igazán volt öninditó..
az enyim 92-esés berugós...
RV6AP a blokkos
és 14-es karbi van tajta!
és 110km/h végsebességel..