Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azé elhiheted a papa polini rendszere a futuráján is hallatni fogja magát...
akkor én meg sem szólalok az arrow rezóval meg a karbon véggel hogy hogy megy meg milyen hangja van...
Igen gyári pegaso dob, szerintem perforált és gyapot amiből áll. A folytás a rezonátorban ha van.
De egyik cimborám pegasoja ami történetesen katalizátoros volt 34 es karbival nagyon dúrván ment.
Ez a gyári pegaso dob!Ez most alu vagy mi a turo?Valamelyikötök kapta már szét?Azt tudom hogy az rx dob az full alu,meg van is egy itthol de az szerintem nem menne rá!Illetve ebben lehet folytás vagy gyapotozott nyitott végdob,perforált csövel a közepén?Mert ha nem lesz más,megveszem a pegasot és van a végben folytás akkor azzal kezdem hogy szétszeletelem,kiszedem a folytásokat,aztan ki lessz gyapotozva+perforált csö!
Nem csak 34-es karbival gyártották. Ez egy opció ha élsz vele akkor a tiéd ha nem akkor majd valaki másnak jó lesz.
Az egész reális ár,de Kecskemét az nekem messze lenne ,a másik meg hogy ha lejár a müszaki az gáz ugyanis máj 1 töl ,9rugo egy müszaki vizsga az eddig megszokott 4 helyett...!Probálok olyat keresni aminek legalább 2008 ig müszakija van..nyáron nem akrok müszakival tökörészni.. ,amugy köszi az infot,de én ugy tudtam hogy gyárilag ezeknek is 34es Dellorto karbijuk van
Nekem eladó a pegasom, rendszámos és még május végéig műszakis is. 1994-es és 250ezres áron eladó ami alakítható, ha komolyan érdekel. Szerintem reális, és most lett rendbe kapva a gép új dugó stb. Biztos nem fog úgy menni mint egy RX, de veszel rá egy arrow rendszert meg egy 34-es síktolattyús kerbit, ami most van is eladó az aprókban, és kb, 30-40 ezreseből még erősebb is lehet a géped mint egy RX125.
Hali!
Kicsit döntésképtelen vagyok,ebben segithetnétek! Nyárra mindenképp akrok egy müszakis mocit,a kiszemeltjeim: Tuareg Rally,Rx vagy Pegaso de cseszhetem mert abszolut nincsenek motorok az Rx jo lenne mert már volt kettö is csak hát papir nélkül ,miota a jogsim mgvan azota meg nem látom értelmét hogy vegyek megint egyet papirok nélkül,meg hát a rendörök is egyre szívósabbak ezzel a témával kapcsolatban...hogy nagyköbcenti ..segmotoros papirok..,mondjuk én elötte is leszartam bementem a városba mindegyikkel Lényeg ami lényeg itt ez a Pegaso most megvegyem ne vegyem?!Pegasoknak elfogadható áruk van,az rx ekért meg nevetséges árakat kérnek aminek van papirja is.Nem a pénzt sajnálom rá csak hát mégis 90es évjáratu mocik,ebböl a szempontból meg sok Volt már egy rakat motorom de ilyenem még soha,félek az áttételtöl..sokkal kisebb mint egy rx en vagy Tuareg Rallyn szoval valamivel biztos gyengébb lehet és valoszinü hogy gyorsulásra is és végsebeségre is kvesebbet tud mint a másik 2 társa.Kicsit segithetnétek ebben rövid jellemzéssel akinek már régeb óta van!Illetve ha valaki tud elado papiros Rx -et vagy TUareg Rallyt az jelezze !
Na huzzátok a gázt
csöö
bikerfranky@freemail.hu
Karbit beállítani, meg a gyújtást, egy mindenre kiható mosás kell még rá valamint pótolni a hiányzó cuccokat, tükrök felrakása index, meg az első fék. Lényegében ennyi, de ezek ma meglesznek, csak a fék nem, mert kell egy fékcső hozzá.
Szééép! mit kell még rajta bütykölni?
Alakulunk!
Kislánckerék alatt van egy 6 lapfejű műanyag csavar közepén menettel, és oda!
Valaki mondja meg nekem, hogy az ürest jelző "N" lámpa kábelét hova kell kötni, mert nem tudom!
A moci össze van rakva és pöcc-röff! Csak azt a fránya kábelnek nem tudom a helyét!
Remélem tudtok segíteni!
Előre is köszönöm!
Nekem a homokfúvás és a porszórás kerek 10-es volt Pécsen!
Sziasztok!

Annyi lenne a kérdésem,hogy a Pegaso 50-esemen szivárog a hátsó főfékhengerből az olaj.Valszeg tömítés lett kukaérett.Nem tudna valaki olyan helyet,ahol lehet efféle javítókészletet vagy alkatrészt szerezni.Legroszabb esetben új főfékhenger honnan szerezhető be?Bontó üzlet?
Kösz a segítséget
Üdv:Bandy
Oksa! Találtam egy helyet ahol megcsinálják a homokfúvást és a festét is, azt mondtak hogy a kettő eggyüt nem lesz 10. Az szerintem egy nem rossz ár érte és akkor nem az én időm megy vele, és tuti hogy ose jön le többet...
homokfúvás + festés 10-12 e körül lehet együtt. Menj be a festőkhöz, és mondd meg, hogy festeni akarod, és ha kell, dobják le elötte róla a festéket. Vagy még a kromofág is elég hatásos. Kicsit bekened, aztán sikítva jön le a festék.
Nah látom felvettél msn-re... Én lehomokfúvatnám szívesen a vázat, csak borsodban nem tudok senikről aki csinálja. Meg kb mi lehet az ára a homokfúvásnak, meg ennek a porfestésnek?
Domi!Felveszlek msnre! eccerűbb
mi nem megy össze?
Vázfestés előtt kromofág, majd porfestés csakis kizárólag. Az oldószeres fújós festék nem vázra való, és gyenge. Valaki rakja össze a blokkomat, mert 2 napja nem megy! THX!
Aki festette a vázat, az írja már meg hogy mivel fesette, és hogy a blokkot mivel lehet lefújni? KÖszi
Kész a pegaso blokkom!
Széthúzva a blokk . Négy darab csapágy csere, meg voltam Csetényben főtengelyért, mert a hajtókar kotyogott. 15 000 ért kaptam egy elég jó állapotút főtengely + hajtókar. Ez most megérte? egyébként a főtengelycsapágynak akkora hangja volt, hogy csoda, hogy eddig nem esett szét...
dejó, kétszer is sajnállak! f@sz@ a net! Látod, ez is azért van, hogy hangsúllyozzuk!