Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dehogynem gondoltam. Csak az a probléma hogy én tokajban lakom kb 400 kmre sármelléktől, de most úgy néz ki hogy 3500 + postköltségért küldenek eggyet.de köszi
Arra még nem ondolkodtál, hogy meghegesztesd? pl Sármelléken tudok egy jó aluhegesztőőt, 1-2 e Ft-ért meghegeszti neked, és jólesz! Mi több, vissza tudod reszelni eredeti alakra, lefested, és nem is fog látszani!
Köszi hogy mutatod, csak az a baj hogy ez nem jó az enyémbe mert nekem a szivatóis rajta van, így az nem,de ha latsz valamit jelzd kérlek.Köszi
http://www.vatera.hu/aprilia_r... javaslom próbálj erre alkudozni!
Még annyi gondom lenne hogy keresek 125 ös pegasohoz kuplung kart, illetve nem is a kart hanem amihez a kart fel kell fogatni(Nem tom mi a neve)?!! Ha valaki tud segíteni jelezze legyen kedves
Keresek "25-ös pegasomhoz motorvédő burkolatot! Bármilyen érdekel csak ne legyen törött vagy hegesztett!
Ha valaki tud segíteni azt megköszönném!

Jó motorozást mindenkinek!
Ez szerintem 123-as blokk!
Hat az az baj hogy nekem a motorszám AF es és nem latom az a eredeti motorszámot és ezt a feliratot. Amugy melyik a jobb vagy mi benne a különbség?? Köszi
A porlasztó alatt, a motorszám van, meg egy felirat, hogy Rotax 123 pl! De eredetileg a 127-esek feketék, a 123-asok olyan aranybarnák, a 122-esek meg szürkék!
Lehet hogy buta kérdés,de hol tudom megnézni hogy hanyas rotax blokk van benne???? Köszi
Akkor nincs töltés.. cumi... vidd el egy elektronikai manuszhoz, nekem ötletem sincs!
Jah és 9ah az aksi
Az akkumlátort most cseréltem ki szóval azzal tuti nincs gond!Igen megmértem és 6000 es fordultnál se megy feljebb a feszültség 12,1 voltnál. Az az érdekes hogyha leveszem a töltésnek a saruját tehát terheretlenül akkor 16 voltot jelez a műszer.???????
Hello!

Először is, mérd meg, van-e töltése a motordnak!
NEm bonyolultm, szerzel egy voltmérőt, ráteszed az akku sarkaira, és 6000 -es fordulat környékén olyan 14 V -ot kell mérned! (megjegyzem ha "lámpa nélkül valamennyit visszatölt" akkor ez valószínűleg mükszik) Nos, ha ez rendben, akkor a bajt az akku körül kell keresni! Először is nézd meg, hogy hány Ah -s! Mert gyakran robesz akksi van benne, ami 4-5 Ah , ami kevés neki! 9Ah -s akkumlátor kell bele! Ha ez stimmel, akkor nézz utána mikor az akksi, lehet, hogy megadta magát, akkor a csere segít!
Sziasztok!
Van egy 125- ös Aprilia Pegasom(1991), és az a baj vele hogy nem tölt vissza eleget a generátor. Még ha nem megy a lámpa akkor annyit vissza szokott hogy az önindító be tudja indítani de ha ég az is akkor teljesen leszívja. Elkezdtem nézegetni és a feszültségszabályzó úgy néz ki hogy két vezeték jön az állórészből egy pedig megy az akuhoz(Gondolom ez a töltésnek a szála), és nem értem hogy mért két vezeték megy bele. meg azt se tudom hogy hany voltnak kellene lenni a ket bejövő vezetékbe. Amugy a fesszabályzón van még egy tüske amire +R van írva de nekem arra semmi sincs kötve.Szóval ha valaki tudna segíteni bármiben, kapcsolási rajz vagy info legyen kedves írjon email:zsolt.bodnar@mailbox.hu vagy vegyen fel msnen ugyanezen a címen. Köszi
néézmááá csabika !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4
Hali
Valaki tudnna segíteni hogy hol tudnák szerezni egy 125 Pegaso-hoz egy jobb oldali burkolatot(olaj tartálynál)????
Hali!

Nos, nézd meg, hallgasd mega hangját, és kész! Ne lógjon róla semmi, mindent, amit egy átlagos motoron! + a kipuffszelep működését érdemes ellenőrizni! Ha elektronikus, leg egyszerűbb megnézni, hogy 2500 -as fordulat alatt nyitva tartja-e. Ha nem, és kézi segítség után sem marad úgy, akkor baj lehet vele! És sajna az elektronikája nem két fillér!
De!!! Miért kellene dugócsere? Ha zörög, hagyd ott, mert akkor csak szenvedhetsz vele! Ha meg nem, szépen megy, akkor vedd meg, és használd egészséggel!
Hali!

Ha be van ragadva, ne feszeged, van rajta alul az a recés anya, azt finoman lecsavarod, hátrafele kiszeded ezt a gombócot, akkor kijön a foglalatából is, szétszeded, megmozgatod, egy csepp zsír rá, visszateszed, és azonnal jó lesz! Én is úgy vettem az AF-1 -et, hogy ez nem mozgott, de kb 5 perc megcsinálni! Csak javaslom, fogót óvatosan használj, ne karistold össze!
Ha mindenáron gyors motort akarsz akkor vegyél gyorsaságit!
Ha meg túrázni, "nézelődni" akarsz akkor meg szerintem nagyon jó a pegaso!
A pegasonak kb. olyan 140 lehet a vége, még nem igazán próbáltam, mert az időjárás és az időhiány nem tette lehetővé!
hello! mennyi a végsebesége egy 125-ös pegasonak
Hello! Most nyáron szeretnék venni egy pegasot vagy egy tdr-t. Tudnátok segíteni,hogy melyik a gyorsabb? köszi. üdv D.
hello mindenki! www.aprilia-racing.hu egy folyamatosan fejlődő oldal! Mindenkit szívesen látunk a tagok között, bannercsere is érdekel! mail címem: takarojani@gmail.com (linkbe is) takarojani@gmail.com
én erre tippeltem csak nem tudtam sehogysem megmozdítani! bevan rozsdásodva sztem. nah mind1.
Szasztok amiért elsősorban írnék ide az az hogy a kollegámnak ven egy pegaso-ja eladó ami meseszép állapotú bontatlan motorral valamint karcmenetes gyári állapotban 17ezer kilóméter van benne a 34.es karbis változat 1996-os 220ezer forint kizárólag hobbi célra eladó forgalomba nem lehet helyezni.
Kecskeméten lehet megtekinteni.

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hird eteskod=992128&command=ugras&screenwidth=1024