Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszesz, igyekeztem.
50-es papírokban nem az a baj, hogy bűncselekmény, hanem hogy 40 alatt ki akar motorozni egy pegasoval (vagy bármi más hasonlóval AF1, Mito, NSR, TDR, TZR sorolhatnám) Rendszám nélkül nem ér semmit. És bocsánat mindenkitől, mert tudom, hogy van, akinek nincs rendszámja.
Jelezném: Én most intéztem az enyémre, és semmi sem lehetetlen! A magyar bürökrácia elég szita ezen a téren.
Olvastátok a cikket az 50-es papíros szövegről?
Aki nem annak itt vana link:
http://sportmotor.hu/motoros_h...
Tudtam én hogy be kell indulnia...
Gratula szép a mocid! Az enyém má megen darabokban! Köcsög festő, nem ért rá 3 hétig és most megint leszedhetem az összes idomot!
Beindult a kicsike! Szivató nélkül 2 mp, majd rá a szivató! . Csütörtökön műszaki vizsga. Addig még fel kell ragasztanom egy prizmát! És naggyon jól megy!
Ird már meg hogy mi lett a vassal...
Hello mindenki!
Kérdés: mennyi a pegason (rotax123) hivatalosan az előgyújtás mm-ben? Légyszi írjon aki tud, akkor is ha már azt az értéket valaki más megírta. Vagy esetleg ki mennyire állította? Köszi
Na elkezdett esni az eső ha mostanába eláll akkor átugrok.
Nekem aztán jó! Itt rohadok még a gép előtt utánna meg motor szerelés de az is itthon.
Gyere át és meglesem. 0630/6963423
most jó neked mert én ráérek ha igen írd már le a számod
De ha gondolod ugorj át és megnézhetjük.
Ha egy liter olaj van benne az messze sem olaj hiányos.
jah van kis hangja...rotax...
az összes aprilia úgy csattog.
hello. na kicseréltem 10w40-es 4t szintetikus motorba való motorolajra (remélem ez már jó:D) 1 litert öntöttem bele de csak a támasztóra döntéskor éri el a szintjelzőt?! jobb a váltás, de ha üresbe kiengedem a kuplungot valami csattog benne (nemtudom h elötte csinálta e vagy csak most vettem észre) de ha behúzom a kuplungot akkor nem csinálja. ez lehet olajhiány vagy teljesen független tőle? zotya ha gondolod és hihetetlen át tudok menni megmutatni. bocs a sok hülye kérdésér de nem akarom h emiatt baja legyen. válaszotok előre is köszi
De nem fogtad fel hogy nem jó bele a 90es olaj?
Nem az való bele.
De öntsetek sokat bele mert van egyik komámnak vagy 3garnitúra kuplungja aminek gazdát keresek!
Annyit még ehhez, hogy a váltónak minden kis szegletébe mire az a 90-es olaj befolyik,meg mire már semmerre se tud folyni, akkor nagy nehezen megjelenik az ellenőrző-csavarnál. Az olajat éppen ezért lassan kell beletölteni, inkább több szakaszban, és várni. a jól emléxem már olyan 8-9 decinél tele lesz. Szerintem mindenképp engedj le belőle!
oksa. köszi a segítséget.
Szerintem nem sok hajtómű olajat láttál.
Szerintem engedd le az összeset mert az nem lesz jó.
Megég a kuplungod. Az autó váltójába ahol nincs kuplung oda való a váltó olaj a 80-90es, de itt van kuplung. 10w 40 es motorolaj (motorba való egyterű olajzáshoz).
De ez az olaj még jó a rotációs kapáknak az alsórészébe is.

A pegaso-ba nem jó!
De szerintem hajtóműolajból van 10w 40- es is.
hello. Pedig állítva néztem és úgy öntöttem de ennyi ment bele (de én is sokallom). hajtóműolajat raktam bele de az 80w90 én úgy tudom/hallottam h a váltóba hajtóműolajat kell rakni?! Szerintetek engedjek ki az 1,3 liter olajból vagy rakjak bele másfajta olajat? köszi a gyors választ
Szerintem is sok bele az 1,3 liter.
Az komoly. És mit tettél bele? Az sem mindegy ám.
Szerinted? Egyenesen kell álnia.
Egyébként 8deci vagy max egy liter a belevaló. Majd kiokádja mindenfelé ha sokat öntesz bele.
10w 40es motor motorolaj való bele (A váltóba).
Hello! Az lenne a kérdésem h rotax 123 as blokknál hogy kell nézni az olajszintjelzőt (amit ki kell csavarni és akkor jó ha folyik)? Mármint h a motornak h kell lennie? döntve vagy állítva mert most cseréltem és az 1,3 liter ment bele. A másik h mennyinek kéne kb. belemennie? előre is köszi
Affene én csak a 301. vagyok!