Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rs erősebb egy picit mert digók hangoltak még rajta
a blokkot az aprilia tényleg a suzukitól vette,és mivel a suzuki leállt a blokk gyártásával,ezért megszünt az rs250 forgalmazása.Van különbség egy rgv250 és egy rs250 blokk között,de az nem diverzitás,hanem inkább csak professzionalizálódás
JA 18-19 liter a tankja. És külön tartalék 2 liter. Az benne a szar nincs benne visszajező ha kevésvan benne könnyen befürödsz.
NAHHHHHHHH
Jó lesz az olasz blokknak is!
MAjd holnap dobok fel képet! mert még az az igszság nem nagyon van róla képem mert új szerzemény! DE igyekszem:)
valaki írta hogy japó blokk van benne szal akkor... jah és 50est 250eshez hasonlítani?okos dolog
Beci
lehet hogy 150 km erenként kell tankolni !!!de megy is!!! nem ugy mint az 50 es japó tömegcikk
Rs250Brezo: dobj már fel képet a gépedröl
Az bizony, olasz váz, japán blokk
hatazert nem kell tulozni ... hany literes tankja van ennek? 150kmenkent tankolni kell?
Srácok!
Elmondom a pontos fogyasztásokat:
Pályán 12,1-14 között pályátol függően
Városban ,közúton el tudok menni 7,1- kb 10 ig attól függ hogy cibálod neki!
Éljen az rs 250 A VOLÁG LEGJOBB MOTORJA
nem
Gazdasági suliba járok azért képben vagyok milyenek a költségek stb.
jah ok... azt hittem az apriliárol beszélsz h miért nem gyártja már...
de Bence nem értesz
Amikor lehetett szalonban kapni na akkor kellet volna 10db ot venni az utolso évben
az alkatrészellátás működik mai napon is hiszen mindent lehet hozzá kapni
jah csak 10 dbnem mennyiség. az h beinditják a gépeket meg az alkatrészgyártást többe kerül... nem lehetnének ugymond üzemgazdaságosak:)
Pedig elég erőteljes pénzszagot érzek
Bejött az volna hidd el..

Most szted hogy fogadná a nép ha egyszercsak megjelenne hirdetésként 10db zsír új 0 km-es RS250 eladó!!!
El lehetne azt passzolni annak aki versenyezgetni akar komolyabban!!MErt ugye nehéz jo állapotút találni és inkább vennének ujat
szerintem érthető volt h nem gyártják tovább. 2 milla volt ujonnan persze h mindenki inkább egy 600ast vesz mert az a trendibb... 1-2 versenyző arc vette volna de ha meg kis számban csinálják akkor mégjobban felment volna az ára. kár érte
a neten néhány használt motor oldalon is van pár RS 250 elég régóta. nem olyan egyszerü megszabadulni tölük ha te is jól akarsz járni
nemvolt anno 20millám erre a projectre
Jo bizniszt lehetett volna csinálni venni 2003-mas uccso szeriabol 10db-ot aztán most kiárulni 1.5x áron....
Elment volna az összes 1 hét alatt....
Aki ezt a baromságot mondta az lehet egy igazi nagy barom
egy 8000ccm-es Viper nem esziki 40 liter még akkor sem ha szétnyomod nemtudom miről beszélsz
lesz,persze,majd szólok!
Bocs,má közben este elhuztam aludni,ma felcsöröglek meló közbe.
Ebben a formában azért nem igaz.
A 250 2T és 400 4T nagyon hasonló időkre képes pályán (tapasztalatból mondom), de pl egy ZXR a jobb kigyorsítás és magasabb végsebesség miatt jobb választás. A 2T pozítívumaként a kisebb súlyt lehet említeni, de ez annyira nem befolyásolja a kanyarsebességét.
geri msnre üzenetben küldj tel számot!!
ok! lesz még majd valamikor neked???