és kiványcsi lenék hogy okze valami bajt a dugonak! vayg a fötengelynek?
Ha vas henger van rajta akkor természetesen meg is kell furatni. Ha nem eszi a váltóból az olajat akkor szimeringet nem kell piszkálni, amíg teszi a dolgát felesleges hozzányúlni. Bőven elég egy hengerfúrás és egy dugócsere. Ha nagyobb végsebességet akarsz akkor a gyári első 12-es lánckerék helyett rakhatsz 13-ast esetleg 14-est. Ez természetesen a gyorsulás rovására megy. De ha alap gyári a motor nincs rajta folytatlan sportkipufogó rendszer és nagyobb karburátor akkor a 110-es vég szerintem necces.
Mert még annyira se fog menni!
én egy dugó és egy szimering cserére gondoltam! de ha hülyeség akkor oltsatok le nyugodtan
.ki is cseréltetett velem mindent a kis köcsög
.profi a gyerek de mindig csak rosszat tud mondani mikor azt mondom neki h "te nézzed mán meg a motort
"
de megyünk egy páran! csengerböl 180as runner egy malaguti egy arox nem tok többet. ha gondolod megvárunk!
Amúgy 75w90-t használok!