Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok esetleg ismeri valaki ezt a paripát vagy az előző tulajok egyiket? Köszi
Szia milyen évjáratú rsv hez való?
Gyertyát cseréltél már?
A két befecsi alap mennyiség beállitására való,a szikrafeszültség állitás egy kicsit bonyolultab!!
Valami gyújtási feszültség lesz az egyik, szinte biztos.
Nem az alapjárati szikrafeszültség állítására?
sziasztok. motorvezérlőn az a 2 potméter mi célt szolgál?
Furcsa, hívd fel Polyák Lászlót, hogy mikor tudja fogadni a gépet, valami bagatell apróság lesz csak gondolom.
Megvettem előre, de nem kellett.....
Új, bontatlan. Típus specifikus kábellel.
20e
Már sokszor merítésig...bikázva másikról stb stb...
Ha sokáig indítózod akkor sem kapja el? Gondolom aksit feltöltötted és jól megforgatja a főtengelyt és semmi?
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni.Novemberben letettem a vasat és 2 hete nem tudok életet lehelni bele.Szikra van,légszűrő kipucolva friss benya..Anyagot kap mert érezni viszont semmi pöff...A motor egyben van nem bontószökevény és tiszta rendes helyen van tárolva...Hátha valaki járt már így.Előre is köszi!
ÁMEN !
Májusban sült hal és motorozás!
Egy kedvenc hóbortom vele a "városelhagyás". 3.-ban 55 km/h, város vége táblánál ráteszem a kakaót és amíg a 3. engedi. Azt kb. pont 150-160 szokott lenni.
Gabro egy olasz srac ha jol emlekszem, megbizhato, nagyon erti amit csinal. Jol beszel angolul is es segitokesz
Sziasztok. Van egy első generációs 2003-as rsv-m. Nyitott dob van rajta és a mostani olajcserénél egy K§N szűrő kerül bele. Ugye nyitott dobnál már érdemes lenne epromot cserélni így a plusz szűrővel meg gondolom még inkább. Na de milyet és honnan. Láttam neten valami Gabro epromot és egy srác most árul párat. Elvileg neki van gyári nyitott dobhoz meg valami gianelli eprom meg ilyenek. Valaki aki jártas ebben a témában légyszíves segítsen már ki pár jó tanáccsal. Köszi
100-alatt a Monster se szeret 6-ban igazából 4-ezertől kisimulnak a ráncai, nem rezeg a műszerfal akkor fincsi. Megszokod simán lánccsapkodás nélkül jársz vele ez a fordulat alatt is de minek is, ez hobbi kérem nem a fogyasztást nézzük, hanem baszassuk neki! Idén remélem látom a kendős pofidat!
Nehéz is vele tötymörögni.... kicsigáz 1-2-3 és 150
Rendi, hajrá!
Heteken belül viszem kifejezetten Rotax blokkokra és Aprilia-kra szakosodott szerelőhöz, minden ilyen alultervezett bizbaszt ki fogunk cserélni, én sem szeretnék emiatt leállni vele. Az ereje nekem egyelőre bőven elég, nem megyek maxon vele folyton, ahhoz azért még be kell iratkoznom a Dodor féle kanyarképzésre.
Sokkal többet tud ez a gép, mint én, sok idő lesz még, mire ki tudom használni a kanyarodási potenciált benne.
Addig ismerkedünk, túrázunk, csavargunk, gyűjtjük a közös km-eket.
Persze lehet spórolósan menni, én sajna/szerencsére nem vagyok az. Az emberek különbözőek és ez így van jól. Mivel igazi gőzerőmű már nagyon alacsony ford.számtól így húztam neki amit lehetett mert kanyarodni nagyon szeret. Ami szerintem a legszebb benne az a komplett hátsó traktus lengővillástul kipufogóstul...az valami pazar. Ami a tré volt az a lehetetlenül alultervezett fesszabályzó és kábelnek tűnő környezete és az indító relé.
Ezeket azonnal orvosoltam és sokkal megbízhatóbb lett....
Pontosan, nem szereti a tötymörgést.
Fajlagos fogyasztás....
Azt vettem észre, hogy 120 alatt eszik igazán sokat, 120 feletti utazgatással, vegyesben 5,5-ig is lement.