Aprilia RSV 1000

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
2003as első generációs rsv-re keresek hátsó ülést. Valakinek van eladó?
Sziasztok!
A Tuono topikon nagy a csend, így idebiggyesztem az odaírtakat. Gondolom van egyezés:
Ledesíteném az indexeket. A hátsó kész, ellenállásokkal, faca, jó ütemben működik, a gyári alap meghagyásával.
Az elsőkkel van bajom. Azokat kompletten cserélem. Volt már egykét próbálkozás arra való tekintettel, hogy ne állat módjára villogjon (az első szett valahogy alapból tudta ezt, de egy hét után már az se, nem is értem, hogy mi történt). Ez az utolsó viszont designben eléri azt a szintet, hogy felszereljem. Ez viszont baromira villog (legalább elsőre falhoz állít). Ellenállásokkal meg ne aggatnám tele a burkolatlan lámpafejet, így a ledkompatibilis indexrelé cserére hajlok.
Van-e ebben valakinek tapasztalata? (melegszik-e, kell-e sűrűn cserélni, hatékony-e, stb).
Meg tudja mondani valaki, hogy hány relé van, és hogy a motoron hol? Se a motoron, se a leírásokban sem találom.
Milyen van benne, illetve milyen menjen bele (paraméterek)?
Tuono 1000R, 2008.11.
Köszi a válaszokat!
Sziasztok!
Ilyen típusú, bontatlan,szép állapotú dobokat keresek megvételre.Ez a fajta van nekem folytàs nélkül,àtalakìtott.Szép hangja van.Csere is szóba jöhet...értékegyeztetéssel persze.
Köszi
Sziasztok,

Kifogástalan álapotú RSV 1000 R Factory eladó. Részletek alább:

https://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/rsv_1000/aprilia_rsv_1000_r_factory-14712086?fbclid=IwAR1YZG_2yeSeqosI8jkcXw2yZyBVoUHFzKbQk6gPL3dCdnAsIdKrWzgqvF4
Éreztem, hogy egyenetlenül jár a gép. Volt egy kis különbség a szinkronban. Viszont csak úgy tudtam belőni, hogy az első csavart szinte teljesen becsavartam, a hátsót viszont teljesen ki.
Valaki járt már így. A képen is látszik. Ez normális?
Nekem ami van az 2008ason volt, elvileg jo lehet. De csak oldalidom es fejidom van. Meg plexi talan.ha erdekel viheted apropenzert.
Uvegszalas matt fekete valami
Sziasztok keresek 2007 es rsv 1000r hez pályaidomot és esetleg egyéb pálya alkatrészeket! Köszönöm
kÖSZÖNÖM.MA HOZTA POSTÁSBÁCSI.
Első vagy második generációra?
Sziasztok. Keresek nyitott kipufogórendszert vagy dobot.Köszi.
Sziasztok! Idáig nem volt időm foglalkozni a motorral, de sikerült végül elindítanom.
A szabadonfutó szétszedése előtt teherautó aksival sem tudtam megforgatni, mint írtam megtekercselték az önindítót összeraktam
a régi kosárral, de ugyan úgy nem forgatta át. Átnéztem a bekötéseket, direktbe adtam az áramot az indítómotornak, semmi.
Utolsó próbából még egyszer megküldtem a teher aksival és láss csodát, elindult. Végét járó akku (töltve 13 V.) és egy tekercshibás önindító = 2 hét sz..pás!
Sejtettem, beszoptuk már ezt páran.
Szethuzod / szetforrasztod a generator es a fesz. szab. kozott.
Generatorbol a fazisok kozott mersz. Ugyan akkora kell legyen mind a 3 meres feszultsege. Ha valami hibadzik, akkor generator felé van a baj. Ha egyforma a fesz, akkor kizarasos alapon szar a feszultseg szabalyzo.
Direktbe van forrasztva minden, sajnos a csatlakozó ki van zárva.
Mielőtt nekiállsz gyanú miatt cserélni,kezdj el gyanakodni a generátorra és az abból jövő vezeték,csatlakozás combóra is és csak utána kezdj el vásárolni alkatrészeket.
Sziasztok. 12.2 a töltésem, akksin mérve. Fesszabályzóra gyanakszom. Csak cserével lehet kideríteni, vagy ki lehet valahogy mérni, hogy az e a hibás?
Szia. Nekem is hasonló volt kinézetre. De éppen hogy csak érződött rajta. Én mefogtam esztergába és vízpapírral felsimítottam. A házat is és a fogaskereket is. Mellé kapott egy ducati szabadonfutót és hibátlan.
De megoldódott így. Köszi a segítséget
Szia. Elfelejtettem írni. Tényleg az volt a baj. Csak már siettem az összearkással és hétvége volt nem tudtam tömítést venni. Akkor legyen a paszta
Milyen értékű aksit tettél bele? Nekem egy Bosch volt benne, 150A indító árammal, sokszor meleg motornál küzdött az 1000-es blokkal. Vettem bele egy Yuasa-t 180A indítóval, az viszi, mint a szél.
Ezt az értéket az aksin a 12V 10Ah értékek alatt találod.
Sziasztok, nem indult a motorom. Raktam bele Yuasa akkumulátort ujjat, majd azzal 6-8 szor elindult. Most ismét bedobott egy nem indulási hibát csak most az akksi nem kattanássalbzátul, hanem olyan mintha probalna valamit csinálni. Szerintetek az akksi melletti relé lehet a bűnös, vagy a szabadonfutó? Válaszokat előre is köszi.
Az a futo gyürü nem valami bizalom gerjesztö.Szerintem csak kompletten fogsz kapni 100000 fölöt. Lepényhal hal meg elöször a remény hal meg utoljára.
Köszi a választ! Akkor mégis rendelnem kellett volna egy új csapágyat, és házat? A bronzcsapágyas fogaskerék remélem nem kell.
Itt a fotó:
Kézzel megfogatva össze zár de a terhelést nem birja.(ez a félre vezetö benne mert azt hiszed hogy jó.) Trabant 601 4 fokozat ilyen elven mükszik .Beraktad 4 beegy pillanatra müködöt majd üvültötöttek a lovak mert nem müködött a szabadon futo
Az öninditó relé beragad el engeded a gombot és tovább teker ha a motor beindult is .Ha a szabadonfuto rugoja kinyulik teker egyet a süritési végnyomást ellenállását már nem képes legyözni(nyekken-kattog) a másik amikor lekopnak a görgök Amikor szét volt szedve ha ovatosan kicsit szét huzod láttál volna egy szimering rugot ami egy hullámos hernyora hasonlit.Ilyen rugot nem kapsz hozzá csak komplet szabadon futot. (van egy fotom rola csak elö kellene lomolnom )