Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Németben vettem egy autót kereskedőtől. Sokat alkudtam, nem volt baja visszamentem hozzá egy másikért. Próbáltam alkudni nem engedett belőle, elhoztam. Harmadjára amikor ott jártam nem várta meg az alkudozást csak szó nélkül elküldött.
igen.
Szia!
Engem a pályaidom érdekelne. Azt eladod külön?
Ha nem nyomnal ki folyton,akkor megegyezni is nehéz lesz.
Szívesen megbeszélem a felesegeddel is ha Ő dönt ebben. De örülök hogy motorosok között ez megy...
Nézd vettem tőled egy Tuonot ehhez a tudtomon kívül adtál egy RSV4-hez való piros ulespupot ami nem a motorhoz való színben, majd ide tetted hírdetésbe ami a motoré és színazonos. Én csak annyit kértem hogy cseréljük vissza. Visszaadom amit adtál és add oda ami a motorhoz színben illő. En nem tudom ezzel mi a gond? Azt is ugyan úgy eladhatod ahogy ezt szeretnéd.
Feleségem azt mondta külön semmi nem eladó, főleg nem ingyen.
közben megbeszéltük
Szia, A púp mennyi lenne?
A képen látható megmaradt Aprilia RSV4 Touno Factory V4alkatrészek, alig használt, vagy teljesen új darabok lehetőleg egyben eladóak.
Szia! Eladó még az Rsv4 vázvédők??
Szia. Igen meg van.
Szia!

Megvan még?
Eladnám RSV 4 1000 -re carbon vázvédőmet.
Használt. Leszedéskor sérült,repedt mindegyik 1-1 helyen. Alig észrevehető.Sérülések a kèpek között. Egyébként jó állapotban van Nem javított. Ára 15000 Ft
200km-re igen. 1100 factory
Sziasztok! Van még valaki V4 tulaj Debrecen környékén? A napokban szert tettem én is egy Factoryra. :)
Az a baj az olasz motorjaim az utcai használatot se bírták (aprilia, ducati, guzzi) a japánokat meg lehet éveken át gyilkolni.
+1
A hülyéket ugy se tudja! Azoknak kell a fájdalom ezek után is.
Ez a valóság. Korrekt infók ezek, köszönjük V4Rleone!
Brutál ami különbség van vezetési élményben a japán és olasz motorok között. És az olaszok javára.
ezzel jó sok embert lebeszéltél róla!
Valaki esetleg tudna ajánlani a gyáritól szebb rendszám tartót? Ami nem lóg ki az idom mögé hanem alatta lenne
Köszi a hozzászólást. Közbem sikerült szerezni egy 2016-os tuono 1100 factory-t. Aprc-s is. Úgy hallottam ez az 1100-as blokk már elég megbízhatóra sikerült. Eddig sok tapasztalat nincs vele minden jónak tűnik. De majd tavasszal jön a tesztelés csak jöhetne már a jó idő
v4 ben csak APRC-s változatokat, lehetőleg minimum 2011 től felfele !

Amire figyelj!

A) verzió! Ha 2017 után gyártott modelt veszel (mind1 hogy tuono vagy a sport kivitel) utcai használat mellett

contra:

- szelephézag és rugók 20.000 km -nél ellenőrizni kell, de ezeknél már legtöbb esetben nem kell állítani csak 40e körül
- láncfeszítő és vezetőt is ellenőrizni kell
- 4000km -enként olaj csere szűrővel és csak a gyárilag előírt viszkozitásút és típust, ha eltérsz tőle akkor Motoul jöhet szóba CSAK (rendkívül szigorúan FULL sintetic olajat használj CSAK!)

pro:

Ha a fentiekre odafigyelsz a motor 100.000 km ig 99,99% ig patent megbízható lesz ;)
Az elektronikai csomagja és a blokk hülye biztos atom megbízható és halálpontos
Ha veszel egyet soha többé nem lesz se soros se v2-esed , csak v4

B) verzió! Ha 2011-2016 után gyártott modelt veszel (mind1 hogy tuono vagy a sport kivitel) utcai használat mellett
(itt sem kell félni de nem árt kicsit jobban odafigyelni)

contra:

- én nagyon keményen cibáltam a szarvát, így 36 ezernél elbúcsúzott a bal első szeleprugó és átrendezte a hengerfejet elől. 2017 utániaknál ilyen gond már nem lehet!!!!!!!
- 4000 e ként olajcsere csak az előírt
- 20.000 km enként olajpumpa csekkolni kell mert el - el kopik szegény
- 10.000 ként csekkolni kell a szelepeket rugókat utcai használat mellett, 20.000 felett a biztonság kedvéért CSERE az összes szeleprugó és tartozékai, megéri tián utángyártottra és akkor utána lehet szarni bele vagyis nyugodtabban kelsz fekszel !!!
- nagyon kényes az üzemi hőfokon való használatra, ergó 70 fok felett szabad csak bántani
- nagyon gyorsan melegszik egyébként és a városi használat kinyírja a motort, de (aki oda veszi az hülye)
- álló helyzetben meleg motornál elég nehezen veszi az ürest olyan 15e km után a váltója, a 2-est hajlamos nem szépen venni ha keményen használod és kilöki üresbe ha kellően elkoptattad a gyorsváltásokkal , de ez csak akkor jellemző ha a 15.000 km ből 5-6 ot pályán nyúzták
- fényszóró: gyári égőktől való eltérés mellékhatása úgy jelenkezik hogy megégeti a foncsort, csak a gyárival egyező égőre szabad cserélni

pro:
-v4 -es elmebeteg és ennyi legyen elég, ellenben az újabb típusokkal amik természetesen megbízhatóságban és erőben is sokkal jobbak, a 2012-13 előttő modellekre jellemző a középfordulati tartományban egy hatalmas lórugás szerű teljesítmény leadás úgy 5000-9000 fordulatig amit nem lehet hova tenni , folyamatos vigyorgásra készteti az embert és arra hogy semmi esetre se legyen képes normális közúti közlekedésre, az ujabbak már sokkal lineárisabban adják le a teljesítményt és persze erősebbek , de ez a fajta olaszos cigány jellemző ez benne van a 13-as évjáratokban és az előttiekben,

C) verzió 2011 előtti modellek

contra és pro: NE VEDD MEG , SZIGORÚAN TILOS, rengeteg beszállítói alkatrész gyártási hiba ultra kockázatos futásteljesítmény , megbízhatatlan ECU és teljesítményleadás és a lista végtelen