Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dehogy, akkor sosem motoroztam volna, ráadás képpen ez volt a második ilyen gép itt :)
Nemhiszem, hogy az apriliánál van bármi féle garancia, ez nem BMW... Vagy ha annak is mondják, akkor dúrván lehúznak más alkatrészekkel. Nézd meg, van pár alkatrész amit EU-ban 100k-ért kapsz, USA-ban 25-ért. Tehát az aprilia fél ár alatt adja az alkatrészeket a tenegeren túlra. Ezt untam meg, hogy mindent bogarászni kellett.
Ezek 1 gen problemak. Vitted garanciaba?
Volt nekem azzal is, 1 évig volt meg talán. Olyan gondok jöttek elő aminél nemhiszem, hogy befolyásoló tényező lenne a teljesítmény. 2000km-nél ledarálta a generátort, blokk szétszed-átmos-összerak. Ezután egyszer lefullasztottam, szétütötte a szabadonfutót. Ezután olyan 18 fokban nehezen indult, tekertetnem kellett úgy 3x 5mp-et, leégett az önindító. Ezután az új önindítóról lerepültek a mágnesek. Ezután jött a dekompresszor csap kopása. Közben leégett egy generátor. Ezután a váltó ugrott szét, utána a víz-olaj összetalált, meg az üzemanyag pumpa is kezdett lefeküdni.
11.000km volt benne amikor eladtam, ott is szívnak vele, ha jól tudom most ECU vagy valami ilyen gondja van :) 2007 évjárat volt szegényke.

Végülis nemsokat mentem vele, mert javítani kellett. De mókás kis motor, kevés ilyen van. De elviselem azt a +40 kilót egy SMC-n, és gond nemigazán van, talán majd 30.000km-nél átnézek rajta ezt-azt
Kinyitatlanul, gyari 19-20 loerovel nem lenne problema saccolom.
Kinyitva jonnek elo a bajok 55-65 loval. Akkor lesz versenygep es akkor kell szerelonek lennie minden tulajnak.
Nagyon hasonlo ez a huvelyezes a panigalehoz. Egyebkent 20 000 alatt mik a tapasztalataid?
Persze, minden gazdának szerelőnek is kell lennie nemigaz? Ha átlag ember kifizet valaki egy motort, az azt várja el, hogy tartós is legyen, ne kelljen 3000km-nél szervizbe rohangálni és alkatrészt venni hozzá. És ne magyarázd meg, hogy 20.000km alatt nem vettél hozzá semmit.
Alulméretezett rajta majdnem minden, versenytechnika, amit átlag embernek nem szabadott volna eladni. Totál jó, hogy közel 50 kilóval könyebb mint vetélytársai, de a gyárnak ezeket a trehályságait orvosolni kellett volna, pl. garanciába. Pl.: RDC bevonatok, önindító, generátor stb... Supermotok között szerintem az egyik legszebb motor, olaszok nagyon tudnak ebből a szempontból, de elektronika és mechanika terén itt a apriliánál is vannak gondok.
Ja amúgy, nemtudom, hogy kertész kesztyűbe mennyire tudsz precíz lenni, de annyira nem amit ez a motor megkíván.
Ha annyira jó motor, szerinted. Kérlek gyere el velünk egy 2700km túrára április 20.-án, lesz ott DRZ, új SMC régi SM stb... 14-en leszünk, csatlakozz. :)
Egy kis csemege.A típus,ki merem jelenteni,egyszerű mint az ÉK. Semmivel nem bonyolultabb,mint japán társai.Nem először szedek szét,és rakok össze ilyen blokkot,de vigyázat,szaktudás nélkül,a közelébe se menj. 20.000-km,8-év,hibátlan működés.Minden problémát az emberi tudatlanság és trehányság okoz.
Sziasztok!

Van egy eladó új komplett szett (kopó +fém) Adige kuplung lamella szettem, SXV, RXV, MXV 450-550.
Szia

Nekem van, hívj fel.
Aprilia rxv 550 arrow kipufogó rendszert cserélném gyárira meg egy kis pénzre.
Azt szeretném még leírni, hogy nem okoskodni akartam, puszta segítő szándékom volt a leírtakkal. Bizonyára lehet olcsóbban, jobban csinálni, nem kétséges. De nekem is jól jött az infó. És igen, a váltóba difi olajat tettem. A képeken a múlt és a jövő! Mindenki vigyázzon magára. CSAK KEMÉNYEN!
Azt vettem észre hogy gyárilag nem csavarozzák le a légszűrő fedelét pedig ott a helye. Én mindig megteszem és javaslom. Nem elég csak rápattintani. Csak egy hosszabb csillagcsavarhúzó kell hozzá
Az évek során én kicseréltem az aksit és sikerült egy nagyobbat betenni, így terepen azért biztosabb az indítás. A tartó lemezt ki kell cserélni. Én simán behajtogattam egyet. Nem melegíti a kipufogó, vagy lehet de kibírja.
Új olajak ahova kell, tisztítás, lánc karbantartás. Az olajat és a lánc spray http://www.motul-mintabolt.hu/ itt vettem. Szokott akció lenni. A bárdinál szoktunk vásárolni mert van kedvezményünk, ott is elég olcsó az olaj. A gyertyát is ott vettem 2,300,- körül volt és kihozták. http://www.bardiauto.hu/webshop/. A lánc sprayt ajánlom, nem ragad és sokáig fenn marad. Hallottam hogy a gyertya cseréhez a hűtő útban van. Nekem sikerült cserélni igaz trükkös és lassú. A legolcsobb gyertyakulcs jó, csak le kell esztergáltatni a külső átmérőből.
Sziasztok! Rég voltam itt. Szeretném leírni mi történt a motorommal, hogy esetleg segíteni tudjak a márkatársaknak. Igyekszem rövidre fogni. 8 éve van nálam, új kora óta. Most 3,600 km van benne. Utóbbi időben nehezen indult, ezért tavaly frissítettem a programját M3nyus segítségével, amit ez úton is köszönök neki. Egy picit jobb lett, de a híres indítási probléma azért jelen volt. Nemrég leégett az önindító a sok használattól. A legolcsóbbat az ebayon találtam. 45,000,- volt szállítással, adóval. Idő előtt megjött, minden rendben volt. Azt kaptam amit kértem. Szétkaptam és úgy gondoltam csinálok egy szervízt rajta. Vettem új gyertyákat amit drzkovi javasolt és igaza volt.
DLC bevonatos szelepemelő tőkéje valakinek 4 db (SXV450 2006-os) Köszi !
Szia

Elvileg nekem minden van. Hívj fel.

Minden jót!
Tisztelt Fórumozók !
SXV 450 2006-os évjárathoz kellene generátor állórész, forgórész, kuplung kopó lamellák, tömítéskészlet. Akinek esetleg van jelezze. Köszi.
Aprilia RXV 450 bontás. (egyben nem eladó)

Tel: +36204822625
Email: honda4022@gmail.com
Honlap: www.bmotor.hu

Az alkatrészek pár napon belül fel lesznek töltve a honlapra képekkel és árakkal.
Esetleg aki önindítót venne most jó
áron van:

http://www.ebay.com/itm/APRILI...
Újszerű üzemanyag pumpa, kompletten eladó. 2000km van benne.
Sziasztok !
Minden tulajdonoshoz szól a kérdés: Napi használatra rxv ? Arra vagyok kíváncsi, hogy egy 450es japán cross-hoz képest mennyire kell szögelni a gépet? Tényleg dugó cserés, vagy sok km-t el lehet vele barangolni?
Köszi!
Szia

Persze, önindító jelet nem kap az ECU, tehát tolásra/húzásra is indulnia kell.

Minden jót!