Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Továbbá keresek generátor tekercset kistrojak eltűnt miután lebeszéltük hogy küldi..
Kompletten sem probléma. Kösz!
Raktáron lévő holmi mint athena.. mennyi idő alatt ért hazúrra?
Köszönöm! 6 kiló értékben kell rendeljek köztük athena tömítést is. Ugyanitt lesz majd két henger illetve a perselyek eladóak és a dugattyúk. Ha valakit érdekel
Igen.Athena hengerfejtömitést,nem olcsó,de legalább van.
Szeva! Van itt aki rendelt már OEM-PARTSRÓL?
Ha igen írnátok róla tapasztalatokat? Köszönöm!!
Sziasztok. 2006 os sxv 550 re keresek első lámpát és a fejidomot illetve első indexet.. Köszi a választ
Korabban volt rola téma.. Olvass vissza
Sziasztok.Tudna esetleg valaki segíteni hogy milyen erőssebb önindítóval ĺehet az rxvéjét helyettesíteni?Előre is köszönöm.
Köszönöm a segitséged!!
Hivlak!
Gyárilag rosszul volt meghúzva/ nem volt beragasztva.

Szerviz hírlevél róla:

https://drive.google.com/open?...

Olajpumpa felszívó kosarát is nézzétek meg nincs e eltömődve a levált tekercs daraboktól.
Sziasztok!

Kb. 1 hónapja írtam ide töltés problémával kapcsolatban. Az előző héten megérkezett az új generátor, amit be is szereltem most hétvégén. Miután levettem a generátor deklit, egyből láthatóvá vált a hiba forrása. Erről tanúskodik a mellékelt kép is. Az új generátorral a motor szuper lett, a töltés megjavult. A motor pöc röfre indul és a töltés 14.1 - 14.3.
Viszont egy új és érdekes dolog jelentkezett és ebben szeretném kérni a tanácsokat. A "nagy műtét" után elvittem a motort egy próbakörre és azt tapasztaltam, hogy alapjáraton a fordulatszám visszajelzés tökéletes. Amint a motorral elindulok a kijelző meghülyül és rossz fordulatszámokat jelenít meg, a kijelzett tartomány teljesen véletszerűen 600 - 25.000. Sőt néha még a piros lámpa is felvillan, hogy a motor túl van pörgetve. Miközben a hangján hallom és a sebesség alapján a motor nem pörög jobban 4000-5000-nél. Amint visszaejtem a gázt, a kijelző megjavul és a fordulatszám kijelzés ismét tökéletes. Egyébként a motor teljesen jól működik és jobb mint valaha.

Szerintetek mi okozhatja a problémát? Esetleg túlmelegszik az olaj és az kavar be? Erre csak azért gondolok, mert mikor leeresztettem az olajat elégé csúnya barnás fekete volt, miközben a motorral alig mentem 600-700 km-t. Illetve lehet, hogy erről tanúskodik a kiszerelt generátoron lévő megfeketedés is?

Nagyon köszönöm a tanácsokat ismét!
Rack
Nekem van hozzá, hívj fel, adatlapomon a telefonszámom
Egyben adják..:/
Mit gondolsz a tekercs felújítható vagy kuka? Az a baj, hogy csak tekercset nem találtam..
Kilazul. Loctite648kell neki meg normalis acelcsavar
Üdv! Talalkozott már valaki hasonlóval? Mitől szakadhat el a csavar ilyen módon? A másik amit kivettem az meg félig kint volt..
12literes tank 150 euroért:

https://www.facebook.com/group...
Itt épp egy kínai robogó önindítóját hekkeli fel valaki:

https://www.facebook.com/group...
https://www.apriliaforum.com/f...

Yamaha WR450F öninditó is rárakható kis átalakítással:
https://www.apriliaforum.com/f...

A gyárit át lehet alakítani tűgörgősre:
https://drive.google.com/open?...
Szevasztok! Van aki faragott már nagyobb önindítót a sárkányra? Kis faragással elvileg a beverly piaggio 350 önindító felmegy.
Nagyon köszönöm, holnap beszélek is velük.
Szia!

Budaörsi reptér sarkában vannak, Őket keresd, van kábelük (XV Tuner):

https://www.facebook.com/barra...
Szia!

Köszönöm szépen a válaszodat !

A mai napon elvittem a gépet egy kicsit megjáratni, de sajnos a 12,8V fölé egyáltalán nem akart menni a töltés. Sajnos úgy néz ki, hogy valami tényleg defektes a gépben :( . Ezért berendeltem a generátort, feszültség szabályzót illetve a többi szükséges alkatrészt, ami majd még a cseréhez kelleni fog. Először majd megnézem, hogy mit muzsikál az új feszültség szabályzóval, ha az nem segít akkor jön a nagyobb műtét, a generátor csere. Mindenesetre majd megírom, hogy mi a vége illetve a probléma megoldása, hát ha tanulság lesz másoknak is :).

Rack
Sziasztok! SXV450-et vettem tavaly év végén. Budapesten az Eleven motornál kapott egy szervizt és utána leraktam télre. Szinte semmit nem mentem vele mióta megvettem.
Most olyan érzésem van mintha a gázkar csak ON-OFF állású lenne, szinte képtelenség vele egyenletesen menni. Rángat és rendkívül hirtelen gázreakciója van.

Lehet valahogy a gyújtást programozni?
Ti kihez hordjátok szervízbe?
Ja,tegyél fel csekkolásként egy másik fesszabályzót,hogy azzal mit muzsikál!