Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A versenyt meg kezdjük inkább pályán,mert a terepet félek, hogy nagyon megsínylené!
A fényképre is reflektálva.
Tudnál olyan képet is felrakni erről a motorról, ahol 300km/h fölött be van bújva a plexi mögé?
Mert ha nagyon utána túrok a neten akkor találok Busáról is hasonlót mint a képen! (na jó,egy kicsit túloztam)
Voltak olyan napok idén, hogy országon belül egy nap alatt több mint 500 kilométert beleraktam, úgy hogy meg sem kottyant! Ráadásul 5-6 literes fogyasztással, amit persze senki sem akar elhinni, kivéve akinek szintén Busája van. Erre már az Apriliával lehet, hogy nem vállalkoznék! Hosszú távon kirándulni nagyon szeretem a Busát, másra meg tökéletes választás a supermoto vagy egy enduró. Ezért szeretnék egy 550-es Rxv-t vagy Sxv-t. Iszonyú jó érzés volt vele menni (Rxv 550), pont a méretem (110kg/190cm), nem úgy mint a többi Japán csoda! Már csak találnom kell egy jó állapotú 550-est, mindegy hogy Sxv vagy Rxv.
R1-t láttam már videón átalakítva terepesre. Hát nem tom. De azért egyszer vinném. Gondolom busával nagy távokat mész? Euroringen láttam már egy párat eldobni. Hamar leér a puff. Már ha verseny, gondoltam pályán nem? Vagy terepen?

Busával ilyet lehet csinálni?
Köszönöm a segítséget...

Lehet, hogy az lenne a leggazdaságosabb, ha a Busára krossz gumit szereltetnék....!
Valakivel egy verseny?
Kimerítő válasz!
Egyébként meg szerintem a tulajt kell elsőnek meg nézni majd a motort aki vigyáz rá az látszik mind a tulajon mind a motoron!
MiaManó
Meggyőződni nem tudsz róla, hacsak nem hivatalosan szakszervízben számla ellenében lett csináltatva és azt megmutatja emberünk. Nekem megvannak a cserélt alkatrészek, bármikor tudom mutatni. Pl.
Az első szériákban emlegetett hibák, vagy inkább nálam ez lett javítva:
A hengerek alatt a forgattyúsháznál lévő, asszem "talp"tömítés hibája. Összefolyt a víz meg az olaj tér, nálam olyan tünete volt mintha hengerfejes lett volna, azaz fújta a vizet.
Kellet egy vezérműtengelyt cserélnem , mert pikkelyes volt a felülete valószínű anyaghiba,vagy rossz hőkezelés miatt. A másik hibátlan volt. Ez nem tudom másnál előfordult-e, nálam igen.
A gyárban újonnan beszerelt telószár szimmeringek hamar elfossák magukat, a mostaniak jók.
A légszűrő házban van egy kis szimmering, az is elöregszik és a légszűrőház úszhat az olajban (200Ft)
Az önindító alul van méretezve, ezt többször emlegették a többiek, nekem mükszik rendesen.
Az olajszűrő ház fedele először kék műa volt, de eresztett mert megszakadt a menete. Alura cserélik. Ha az előző problémákat megcsinálod ezt miért hagynád ki? Pár száz forint. Persze lehet rutinosan csak ezt kicserélni, de itt ez nincs kicserélve, kétlem a többit, de tévedhetek. Minden hiba javítható volt, és lehetett okosba gyári alkatrészekkel. Érdemes nem megvárni a hibák megérkezését, előtte kell cselekedni.
Más kezdeti hiba nem jut eszembe, de a többiek biztos írnak még.
Nekem RXV-m van és arra van sm szettem, nekem így jó. Nem tudom hogy az SXV-nek nem túl kemények-e a telói terepezésre.
Minden esetre nyomatékból nincs hiány
A szett, a gumis haveromnál van bizományba, asszem 160at kérnek érte, de alkudni engednek. Én mondtam nekik, hogy kilónál többet nem ér, de ezt mindenki maga döntse el.
Tudok egy 450est, haveré. Válna tőle, az egyben van sztem. http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rxv-5042453
Na ez legalább leinformálható. A többit tőle.
Bár nem 550-es, de hidd el nagyon mennek a450esek is.

Szeva
...és egy Rxv agyra szerelt Sxv 550-est nem tudsz?
Szia!
Ha az olajszűrő fedele nem lett kicserélve, akkor honnan tudok meg bizonyosodni arról, hogy a többi "gyerekbetegségektől" ki lett gyógyítva? Egyáltalán mik voltak a típus hibái amit orvosolni lehetett?

A kerékszett mibe "fáj"?
Hátha előbb lesz meg a gomb, mint a kabát!
Jut eszembe, tudok egy SXV aggyal szerelt enduro szettet ha valakit érdekel. Nem az enyém, haveré.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rxv_550-52
92555

A
2. képen az olaj szűrő ház fedele sötét színű. Biztos nem aluminium. Ezt az alkatrészt is cserélik általában, ha a motor átesik a kezdeti problémák javításán. De az sem olyan nagy összeg, az enyémen is megcsináltak mindent.
Szia!
Köszönöm a sok hasznos infót!
"az olajszűrő fedele gyanúsan sötét", mit akarsz ezzel mondani?
Melyik hirdetésre gondolsz konkrétan, be linkelnéd (a félreértés elkerülése végett)?
MiaManó!

A használtautón lévő mociról, ha mondhatok egy pár szót.

A gumik gyáriak, és nagyon nincsenek elkopva, sztem óvatosan közlekedtek vele. Ezt igazolhatja, hogy a kuplung és fékkar nem hogy nincs eltörve, de a gyári védőgumi sincs leszedve róluk. Hátul a gyári nagylámpa van rajta ,meg első index. Tükör. Na ezek az elsők amiket leszednék róla, tehát sztem nem nagyon berhelték a vasat. Valószínű, hogy megvette hozzá az endúró szettet (ami hozzá járna de nem adják vele) onnan a piros első sárvédő és az ülésen a zseb. Elvileg kell legyen még a szettben kis hátsó lámpa, még egy első lámpa, matricaszett, oldalsó nagyobb idom meg mégegy ülés. Illetve amit leszedett fekete első sárvédő. Az olajszűrő fedél gyanúsan sötét színű. A csere az alumíniumból van. Lehetséges hogy a folytás sincs kivéve belőle. Megkíméltnek tűnik számomra. A szett tartalmaz egy első lámpát amit műszerfal nélkül lehet felszerelni. A hűtők úgy látom nincsenek elhajolva, nagyot nem perecelhettek vele, de ezt helyszínen meg kell nézni. Alu kartervédő nagyon patent. Hűtővédőt hiányolom, de az nem gyári. Az enyémbe kevesebb van de örülnék így nézne ki. Ha nekem kéne egy ilyen vas, ezt megnézésre ítélném. Féktárcsa, hűtő, lánckerék helyszínen.

Ez csak vélemény volt, csak segíteni próbáltam.
A hirdető nem ismerősöm, rokonom.
Szevasztok !

Motorokat évjárat szerint lehet keresgélni: www.bikez.com
RXV, SXV között 3 alapvető különbség van, ha jól tudom :
1. Első telók átmérője 45mm(RXV),48mm(SXV) csillapítása, első féktárcsa 270(RXV)-320(SXV)
2. Váltó áttétel RXV rövidebb, hátul 15/48 (550) lánckerék, SXV hosszabb áttételek 16/46 lánckerék (550)
3. SXV hátsó lengővilla szélesebb, hogy beférjen az 5.5"os felni.
A hátsó rugóút 5cm-rel rövidebb
Van még pár apró különbség, de nem jelentős.
súly, max.ford.szám, ülésmagasság, féktartály, stb. A blokk elvileg ugyanaz mindkettőben. Teljesítményben, nyomatékban nincs különbség.

A 2006os sorozat még kék műanyag olajszűrőfedéllel jött ki(lehet hogy a 2007es is). Ha ilyet látsz szinte biztos hogy nem csinálták meg a gyári problémákat, mert akkor azt is cserélték volna, mert az is hiba.
Remélem tudtam segíteni pár infóval. Pá
Sziasztok!
Pár kérdésem lenne felétek Rxv 550 téren!
Az évjáratok között van szín eltérés, ha igen akkor mi az eltérés és melyik évjáratra jellemző? (mondjuk a piros első sárvédő, piros oroszlánfej fehér alapon az tank idomon és a piros hátsó sárvédő?)
Mi a műszerfal jobb alsó sarkában lévő kerek visszajelző lampa?
Mennyire normális vagy jellemző a hengereknél az enyhén "csörgő" hang (legfőképpen a hátsó hengernél), vagy teljesen hangtalannak és zörgés mentesnek kell lennie a hengereknek és a blokknak?
Télen normális, hogy hidegen nagyon nehezen indúl?

Előre is köszönöm a válaszokat!
köszi jól látod a helyzetet
hali 5630 Békés
Ennyiért ez gyakorlatilag ajándék persze most jön a Karácsony
Szia!
Melyik településen lehet megnézni?
Sziasztok még megvan a moci, nem érdekel senkit esetleg ?http://www.kepesmotor.hu/april... 06304887707
Én is szerettem volna programot cseréltetni a mocin.
De lebeszéltek róla pont az Aprilianal mert ha jó és keveset eszik ne pisztergáld jó az4 :-)
Valószínűleg beállítás kérdése is, haver 550-ese is bever 8-10 et anélkül, hogy feltekerné az injektort a kormányra, gyári rajta minden.
De itt van pl az enyémben a kis Kawa blokknak régen mértem 4.2-4,7-et lájtos túratempó mellett, de 5,5 fölé nem ment, max pályán.
Azóta belekerült egy PowerCommander, ami elvileg optimalizálná a dolgokat, és akár fogyasztáscsökkenést is eredményezhetne, és maradt is az 5 körüli zaba, de vagy egy éve megmakkant valami, és bő 1 literrel többet papál, állítólag a levegőhőmérséklet szonda hibája.
De abban kiegyezhetünk, hogy utcai használatra kevés a 8 literes gyári tartály.
Ja, a 12 literes gazdájával beszéltem telefonon, ő mondta, hogy még azzal is necces a 100 km terepen.
A Google a barátod ott mindent meg találsz!
Valaki leírná nekem, hogy fizikailag miben különbözik az Rxv550 és az Sxv550? Gondolok itt a futóműre, fékre, motorra...

Köszönöm
A gyermek betegségek nagy része már a 2006-osokon is ki van javítva akik ide járnak fórumozni azoknak biztosan meg van már csinálva!
Én úgy tudom hogy a 2008-asnak már más a műszerfala és a lámpája is. De lehet az már a 2010es ebben nem vagyok biztos alvázszám sokat elárul!
A lánc szerintem nem nyúlt hanem kisebb hátsó lánckerék van mert ez biza nagyon erős!
És azt honnan lehet tudni biztosan, hogy ez tényleg 2008/10 havi gyártás, ami gondolom már a gyerekbetegségektől továbbfejlesztett változat, vagy rosszul tudom?