Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Kéne egy kis segitsèg, idehoztak egy ditech kör sr-t átalakítva karbisra, de ahogy nézem elég kókányúl alakították át, rádobtak egy karbit kb aztán hadmenjen, csak hogy nem akar indulni, hengerfejen rajta van még minden gyári cucc... Cpr8e gyertya van benne, kompresszor úgy volt ledugózva hogy rajta volt a gyári cső és egy csavar volt belehajtva, gumi cső kiszakadva.. gondolom ez lehetett a fő ok amiért nem indult azt csináltam hogy a réz csövet beforrasztottam, szerintem így jobb mint ha gumi lenne rajta... Kérdésem hogy mit kell még vele csinálni hogy müködjön? Szeretném normálisan átalakitani, henger hengerfejjel nem kell semmit csinálni? Hallottam olyat is hogy középre kell a gyertya a befecskendező helyère, ez igaz? Elektronikát kell cserélni? Köszi a segítséget.
Van valakinek egy eladó kompresszora? Lehet felújítandó is, úgyis arra kell. Csak nem akarom kivenni az enyémből, mert akkor addig nincs mivel járni.
Köszönöm a segitséget és az ötletet.Nézd el nekem a tévedéseket teljesen amatőr vagyok
Esetleg semmi kompresszió nincs, ha ezt akartad mondani. Azt írtad hogy akadozott, lassult aztán megindult és most meg be sem indul. Gyanítom hogy valami összetört abban a motorban. Megszorult, karistolt és most széthullott. Gyanús hogy a tűgörgő tört össze benne, felköpte a gyertyához, közben szépen összekaszabolta amit csak tudott. Esetleg a szegény keverék miatt átégett a dugattyú teteje. Azt nem mondom hogy állítsd be a szelepeket rajta, mert olyan nincs benne. :D
"...és semmi karburáció nincs..." Az odaba..... Látom komoly szakmai társalgás folyik itt.
Sziasztok!
Kocka SR50 em van és fekvő hengeres minareli blokkos vízhűtéses!A kérdésem az volna hogy ugyan ilyen SRbe van léghűtéses fekvő hengeres minareli blokkos? Mert főtengelyt kell vennem újat és ott úgy van megadva hogy : Fekvő hengeres, Minarelli blokkos robogókhoz! Ez kell akkor a vizesembe?
Köszi előre is!
Köszi a segitséget.Kicseréltem a karburátort közben viszont még mindig semmi.A gyertyát kiveszem befogom ujjal a helyét indittok és semmi karburáció nincs.Ötlet?Hengerfej tömités cseréje talán segit?
Nekem is volt 70es mhr f12 és szintén azt tudom mondani hogy mindig volt valami nyűgje, hosszabb távra nem mertem vele elmenni. A 70es ditechel ilyen gond soha nem volt, nem kellett szerelgetni, egyszer össze lett rakva és utána nem volt hozzányúlva 1szer sem. De itt is sok függ az alapanyagtól
Nekem volt 70es factory ditechem 2 is! Bár az egyik még a körlámpás volt de paggios ditech! A kettőbe úgy 20.000km ment bele gond nélkül, mivel eladtam így nem tudom mi lett velük! Mind a kettőben malossi szett volt, malossi varió, az egyiken gianelli reverse volt a másikon mhr replica! Ha alapjában nincs vele baj a tuning után sem lesz. A shot erős lenne rá amúgy is, én reverset tennék rá, az passzol a 70es sport hengerhez! Most van egy 50es factorym polini for race 2 kipufogóval, az is elég jó, de még be kellene görgőzni hozzá, itthon van egy polini varió szettem, kíváncsi vagyok hogy utána milyen lesz
Volt már piaggio skiper 150 4t-m , de mivel nagymotor jogsim nincs, és nem is tervezem a megszerzését ezért inkább ezt a robit szeretném dinamikusabbá tenni. Alapból van egy f12-m (saját szerelés mhr replica, 21 karbi,delta kuplung, shot kipu), az megy mint az ökör, de megbízhatatlan, munkába járni káosz, nem tudom odaérek e vele. Mindig van valami biszbasz baja. Ez az általad tudom nem szeretett ditech is megvan 4 éve. Leharcolva vettem de motorikusan tökeletes volt. 13 000 km rakatam a kitudja mennyit futott hengerébe, és még vidáman megy. Egyszer sem hagyott ott sehol, amit a másikról nem tudok elmondani. A lényeg, hogy a motorszerelők akiket megkérdeztem, mind azt mondták, hogy ne tuningoljak, mert ez is megbízhatatlan lesz. De egy ilyen sport henger nem a tuning csucsa úgy gondolom, ettől nem lesz érzékeny az időjárásra mint a másik gondolom. Ebben várnék megerősítést, ha valakinek van már tuningolt mocija factoryból. És hogy a malossi elektronika, vagy a pollini alátétes megoldása a stabilabb e. Kipufogóból nekem a shot nagyon bevált, át is raknám, de sajna az minarelli blokk.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. 2 napja vásároltam egy 2013 as Aprilia Sr50 Motard típusú 50 cc léghűtéses karburátoros robogót. Sosem volt korábban gyári 50 es robogóm, általában vagy nagyobb köbcentis vagy más által már "feltuningolt" volt. Az új robogómmal az a nagy helyzet, hogy véleményem szerint nagyon erőtlen. (persze lehet, hogy ilyennek kell lennie, mivel minden gyári rajta.) Végsebessége kb 65 km/h, és a gyorsulás sem az erőssége. Én eléggé laikus vagyok a témában, ezt nézzétek el nekem. Kérdésem az lenne, hogy ez normális? Ezek valóban ilyen gyengécskék? Amennyiben igen, akkor mit javasoltok, mi javíthatna kezdésnek ezen a dolgon? Elég valami tuning kipufogó vagy jobban mélyre kellene ásni? pl. 70 cc henger, nagyobb porlasztó, variátor, stb? Mit tudok ajánlani, javasolni? Kinek mi vált be? Melyik márka, stb? Köszönöm a segítséget előre is!
Jahh. Na kellett nekem elugatni. Ma a cégnél nehézkesen indult. Alapjáraton össze-vissza járt és valahogy hangosabb is, plusz égve maradt a töltés lámpa. Gondoltam, hogy hazajövök vele. Jöttem befele a Budaáörsin nyélgázon 70 körül. Egyszer csak hirtelen hallottam valami tiszta csattanó hangot. A moci elhalkult, megindult, mint a disznó és visszajött a töltés. Megy is rendesen, de a csattogó hang megmaradt. Rendszertelen időjözönként "csattan" egyet-egyet. Olyan hang, mintha mondjuk áthajtanék egy papír darabon, vagy valami műanyag flakonon. Tisztán hallani, tehát nem olyan, mintha a blokkon belülről jönne. Inkább olyan, mintha kívülről jönne. Az is lehet, hogy a kipufogóból, de a motor hangja nem változik és nem hagy ki. Egy helyben állva és pörgetve nincs, csak menet közben.
Már alá is másztam, hátha felakadt egy bevásárló szatyor, vagy valami. Megőrülök.
Ez itt az "Aprilia SR 50" topic. Mondjuk nekem is Peugeot van, de én más miatt irkálok ebbe a topicba.

De a kérdésedre: rengeteg dolog lehet. Az én Speedfightomnál is így kezdődött és azóta sem derült ki, hogy miért. Azóta sem tudtam beindítani.
Lehet elektromos hiba, gyújtás gond, eltört dugattyúgyűrű, szimering, stb...
Rengeteg dolog lehet az oka.
Sziasztok.Vettem használtan egy peugeot speedfight lc-t egy idő után akadozott menet közben a gyújtás,lassult majd újra vissza gyorsult,kb 75 km/h volt a maximuma.Egyszer csak minden előzmény nélkül leállt és azóta be sem indul.Teljesen amatőr vagyok.Vélemények,mi lehet a baj?
Miofan kerlek jeleztkezz! Viszahivlak! 0620 366 29 18
Sziasztok!! Miofan -t keresem!! Nagyon segitőkész korrekt ember, megvolt a szama,csak eltunt a telefonombol! Kerlek miofan ha ezt olvasod csorgess meg a 0620 366 29 18 as szamon! Üdv a gyál-i futár!!
Ezer forint különbségen variálnak nem hogy 200 ezren !
Szép napot köszönöm szépen.
CBR600RR
/ hogy én is a sajátomat ajánljam /
és sose kell kettesbe Tegye :D
Persze, hogy ér, mint minden 2utemun.
Különbség elenyésző köztünk, mind1 Melyiket veszed. Csőből mehet mellé Gia Reverse, Leo Zx, Tecnigas Rs70, Yasuni R
Ezek nem forgatják szét, de a 90et röhögve hozzák a 107kg-d alatt / kb. ez az utazoja lesz /
Ellenben ha van már km a gyári fotengelyedben, akkor nem árthat azt is kicserélni csapagyastol...később lehet erősíteni a hajtáson...
Ha új alkatrészekkel számolsz és egy tényleg tartós, megbízható, üthető-vágható blokkot akarsz, akkor cirka 200tol felfelé kell gondolkodni munkadíj nélkül;)
Ez egy "alap" sport....
Ne
Meghúzási nyomatékok
Motortartó csavar 50 Nm
Kipufogó könyök anya 12 Nm
Kipufogó rendszert tartó csavar 25 Nm
Hengerfej anyák 10 Nm
Gyújtógyertya 20 Nm
Generátor forgórész anya 38 Nm
Indító motor csavarok 13 Nm
Kuplung rögzítő anya 50 Nm
Variátor központi anya 33 Nm
Forgattyúsház csavar 9 Nm
Sebességváltó olajleeresztő csavar 18 Nm
Sebességváltó ház fedél csavarok 12 Nm
Hátsó rugóstag
Alsó csavar 25 Nm
Felső csavar 50 Nm
Kormány rögzítő csavar 50 Nm
Első tengely anya 50 Nm
Első tengely szorító csavar 12 Nm
Hátsó kerék anya 110 Nm
Hátsó kerék csavarok (tárcsa fék) 50 Nm
Tárcsafék-munkahenger rögzítő csavarok Elöl 25 Nm
Hátul 27Nm
Tárcsa rögzítő csavar 27 Nm
Valami egészen komikus abban, hogy ez a drága jó ditech /és tulajdonosai / kiszorította a karburatotos robikat. Azoknak nincs baja ezek szerint, ti meg egy egyenletes alapjárat mellett öröklődtok
"...107 kg vagyok és 90- km /ó lenne a cél..." Aprilia Leonardo 4T 150-250 ccm.
Igen. Annak ellenére, hogy a rosszúl felújított hengerben a dugó úgy néz ki, mintha megszorult volna és a kompresszoromra is ráférne némi felújítás, egész jól megy. 75 a vége gps szerint, de biztosan menne többet is, mivel terhelten csak 7500-ig képes kipörögni, tehát a tiltást még nem éri el. De jó a fogyasztás és a végsebesség nekem ennyi is elég. Természetesen majd meg fogom csinálni rendesen (normális honolás + kompresszor felújítás), de azérz az csak számít, hogy ilyen állapotában már 2700km-t mentem vele a henger felújítása óta gyakorlatilag hibamentesen.
Néha reggel nehezebben akar indulni. Egy pici gázt kell húzni, de ez betudható a fent nevezetteknek.
Nem tökéletes, de jó.