Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Az iránt érdeklődnék, hogy van-e valakinek tapasztalata az új Motard 50-esről ? Elérkezett az idő a régi sr-em lecserélésére, és ez a típus tetszett meg. Még 1 kérdés : új robogót mikor érdemes venni ? Télen vagy tavasszal? Mikor vannak akciók ?
Sziasztok! Sr 50 Factory karbis verzió, generátornál milyen mérési adatoknak kellene lenniük? Válaszokat előre is köszönöm! Külső jeladós! 6 vezetékes!
Sziasztok
Szeretnék érdeklődni hogy benzinpumpát és légkompresszort használtan hol tudok beszerezni?2003-as ditech-em van,ja és a hozzá tartozó csöveket is be szeretném szerezni...jelenleg karbisra van alakítva de úgy hogy kivették a pillangószelepet és karbit tettek oda,két bowdenes a gáz és a pillangóstorok is mozog...én vissza szeretném alakítani injektorosra mert ez a karbis nagyon megbízhatatlan...hol indul hol nem,hol van alapjárat hol nincs...
Köszönök minden infót előre is
Ádám
KA.

:-)

Péntekig gépjármű, mától elvileg fenntartási csoport, de még vannak elvarratlan szálak, azokat letudom.
Az vagyok igen. Te mivel foglalkozol??
De te rendőr is vagy? Ha igen, félig-meddig kollégák is vagyunk...
Ha nem, akkor csak Ádámtól-Évától.

:-)
Hát, mert én még nem láttam olyant, elképzelhető. De mondom, egy tapasztalt szerelő mondta nekem, az ujjadat tedd oda, azzal olyant is megérzel, amit esetleg nem is látsz meg.
Végigtapogatod lötyögtetés közben az egész elejét.
Az is lehet, hogy a T szárnál ki van lazul a a króm szár nem??
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2013/06/11/kattog_a_suzuki_gs_eleje/

Nálam egyszer volt egy motor, abban tapasztaltam ilyent, hogy a króm szár kicsit oldalra is mozgott az alsóban. De az én motoromban a csapágycsésze elforgott a vázban, nem is lehetett javítani mert vállat csinált, kicseréltem a gyári golyóscsapágyas rendszert kúpgörgősre.
Okès. Mèg nem nèztem, a kormányt de a fèknyereg az tuti nem kotyog azt már nèztem....a teló szár melyik rèsze kottyanhat??
Becsapós lehet, ha pl. nincs meghúzva a féknyereg meg ilyenek. Neki kell tolni kerékkel a motort egy falnak, a cimbi lötyögteti a motort te meg odateszed az ujjad, amire gyanakszol, telószár, kormánynyak, és így az is kiderül, amit nem is látsz.
Szerintem.
Oksi. Köszönöm megnèzem.Szia.
Így van.
Gondolom ez az előre hátra kittyanás menetközben mikor a kerèkre nagyobb erőhatás megy mozgatja a kormányt!!!!!
Akkor mindenképpen érdemes lenne ellenőrizni, ha már kottyan.
Nèztem egy kicsit kottyan..
Szia! Igen, kb. az a legegyszerűbb módja az ellenőrzésnek. Sajnos azt nem tudom milyen csapágy lehet ott, mert nem ismerem a típust, de a szerelési útmutatóban biztosan meg van adva.
http://alkatresz.robogowebshop...
Szia. Ha jól gondolom be kell húzni az első fèket ès elöre nyomkodni, mozgatni a kormányt, hogy kottyan vagy sem?? Rendes hagyományos csapágy van benne vagy az a kosaras golyós amiben el szokott vagy ki szokott hullani a golyó??
Esetleg a kormánycsapágyat sem ártana ellenőrizni. A gumin látni lehetne a rendellenes kopást (kagylós kopás) , ha lengéscsillapító rossz lenne.
Aprilia Sr factory kormánya menet közben remeg, inog... Ha 1 kèzzel fogom a kormányt elöregedett hátra mozog....ez lehet a gumi miatt, vagy teló hiba lehet?? Teló nem üt be, nem húz egyik oldalra sem.....
Igen tudom. Folytószelep vezeték probléma. Meg is csináltam a vezetéket. De csak dadog,torpan időnként. Ha szép lassan húzom a gázt akkor jobb egy fokkal. Cső gázon is van úgy hogy dadog egyet-egyet.
6-os az fojtószelep
Memo Ecu 06 volt a hibakód. Töröltem. Most nem jön vissza a hibakód de dadog.
Van hibakód?