Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nah ez jó 5let
Én egyszer sima autópumpával (amin van nyomásmérő) mértem meg a nyomástartót. Addig pumpáltam, míg el nem érte a 2,5 Bárt, onnantól nem ment feljebb, tehát esetemben jó volt.
Sziasztok. Régi Old Sr-re kéne egy pár alkatrész. (fejidom, izzófoglalat, hátsó lengéscsillapító) Akinek van, kérem jelezze.
Meg az az ogazság hogy már belefáradtam a bütykölgetésbe. Inkább elvinném valami szakihoz, aki ezzel foglalkozik, és rábíznám ezt a feladatot. Nézzen át mindent, és amit kell cserélni jegyezze fel, és erretud kéne nekem árajánlatot adni,hogy mennyiért szokták vállalni?
Sanq mester köszi, a kompresszort mértem az 5,2 bar. A többit még nem mértem mert még nem vettem hozzá megfelelő eszközöket.
gaudi köszi a segítséget. De most egyenlőre félre kellett raknom a motoromat és az autómmal kell foglalkoznom. Minenkép mérek mindent és fotózom, amint lesz rá kapacitásom.
A nyomástartó elenőrizni sztm ..úgy lehet ..le a viszamenő csővet... és .gyujtást rá benzinszivatyú megy ..2.5 nél engedi vissza a benzint a tankba ha szar folyamatosan kell hogy menjen a benzin mert átszakadt a membrán ..gondolom én
Szöcsy a teflongyűrűt nézted már.? Mert nekem ez csinálta a nehéz indulást és hogy nem volt alapjárat.. a rángatást szagatott kihagyott menet közben az meg a höérzékelő volt a hiba ..
Szöcsy mérj nyomást, kompresszor min. 5 bar, nyomástartó 2,48 bar-nál kell hogy nyisson, benzinpumpa min. 10 bart kell hogy nyomjon. Rakj fel képet a nyomástartóról.
Lehet, hogy kevés levegőt nyom a kompresszor?
Olyan mintha nem lenne alapjárat...
mumtaz thx! Még van kérdés bennem. Honnan tudom meg hogy a nyomástartóm nem működik megfelelően?. Beindítom neezen a járgányt, és pár másodperc múlva leáll.
Gyújtás ráad, fojtószelepről dugasz lehúz. Pár mp múlva gyújtás le, dugasz vissza, gyújtás ráad és párszor nem túl hirtelen csumagáz, majd vissza alapra. Gyújtást levenni.
Utána hibakódot törölni.
Rendben van!Köszi a segítséget!!! :)
Bocs, hülyén fogalmaztam. Kicsit szarkasztikusan akartam írni, erre pont az ellenkezőjét lehet értelmezni, mint amit írni akartam. :)

Természetesen azt akartam írni, hogy rossz, ha nincs benne.
Nem szeretnék hülyeséget írni, azért kérdezem hozzáértők véleményét hogy szerintük rakjak e bele.. csak azt írtam amit mondtak nekem. de köszönöm a választ!!
Ja és igen, szerintem tedd vissza a termosztátot nem véletlenül találták ki.
Azért hülyeségeket ne írjunk már, hogy a fenébe ne lenne "túlhűtve" a rendszer ha egyszer nyitva van a kör ergo folyamatos a hűtés. Lassabban fogja elérni az üzemi hőfokot és a többletfogyasztás garantált hiszen dúsítva van a keverékképzés.
Hogy a viarba bootolom újra a folytószelepet? Tudom már leírtáto, 1000x de elfelejtettem
mondtak már olyat is hogy mivel túl van hűtve ezért kisebb a teljesítmény és többet fogyaszt.... ez mennyire lehet igaz?
Annyiból jó, hogy nem lesz túlhűtve a motor. Hamarabb éri el az üzemi hőfokot is. Picit hidegebb időben is hasznos.
mennyire jó hogy a termosztát ki van kötve??ajánlott vissza rakni?? válaszokat köszönöm!
Most alakítottam vissza.
Alakítsd át karbisra! :-)
nos megin kezdődik az injektoros szivatás... Injeltorfejet levettem,gyönyörűen porlaszt, kompresszor nyomás 5,2 bar, szikra van, de még csak egy pöffenést se ad. Hibakód szerint hő érzékelő hibát jelez. Ettől még el kellene indúlnia? Más hibát nem jelez. Javaslat? Nálam okosabb ember hátha tud valami megoldást a problémámra.