. Pedig nem igazán szoktam. És az enyémen 13-as felni van. Én úgy vagyok vele, hogy a mostanira nem igazán akarok költeni, majd lesz 125-ös azzal lehet gyorsan menni. Igazából szerintem egy előnye van sportkipuffnak: a lápánál mindig ki tudsz lőni elsőként. itt olvasgathattok egy kicsit ha ráértek
.
Ezek a motorok, robogók a max 80-as tempóra vannak kitalálva, ha raksz bele 70-es hengert akkor már nem, lesz valami biztonságos.Élettartama a motornak egy sportkiputól nem csökken, de a 70-es hengertöl igen!
. A gyári kipuff nem káros, azért van benne fojtás h megfeleljen mindenféle eu-s cuccoknak. Nem tom te hol láttál olyat h eltömődik a kipuff...
.
arra csak annyit hogy a sokak által jónak tartott gianelli shot-ba 11 darab folytó vas darab volt (most szedtünk szét 1et) !!!!! ez azért vanmert az a kipuff 1 EU homologizált darab!!
Egy 120-at megküddeném.És nem eszik többet mint egy robesz, és váltós is.4T lasabb, de nem kell szervízbe cipelni, és olcsóbb is mint egy 2T.Tuningolni azt már inkább fogom sztem, föleg optikára.Repsolosba gondolkodok, ara egy felnicsik , és olyan moto Gp feelingje lesz, persze csak egy két változtatás után.Kár hogy SR-böl most nem csinálnak már 100-ast, csak az a Sportcity van.
Én robogómba tolórugó is volt cserélve.De miért ne kéne sportkipu az sr-re?Az minden robogóra kell....
Egyrészt hogy jobban mennyen, meg az enyémen ugy vettem észre hogy jobban köpködi az olajat.De mióta fenn van a robogómon, szinte nincs is semmi gond vele.Mert elötte mindig szórakozott hogy 70 volt a vége, és nem akart 60 fölé menni, meg olyan volt mintha eltömödött volna.Nem tesz nagy terhet a motorra, mint pl egy 70-es henger, és jót is tesz a motornak.A gyári kipuffok károsak is lehetnek, mert márkátol, tipustól függetlenül agyon vannak folytva, tele van bélelve minden sz*rral.És kicsi rajt a cső átmérő.És emiatt nem tudja leadni a valós teljesítményét a motor.A fojtást kiveszik 1000 km után, de attol még marad benn sok apró dolog....A sportkipufogók 70-es hengerre vannak tervezve, és nincsenek agyontömkodve sem.Ezért nagyobb is a cső átmérő, igy nem tömődik el a kipufogó!Egy sportkipu sztem minden 50-esre muszály.A legolcsóbbat már 25-ért megkapod!!!
Nemrég vettem egy sr 50 factoryt, használtan, 10 hónapos volt 900 kilóméterrel. Most akartam belőle kivetetni a folytást, de épp nem tudják, mert a gép nem jó, vagy valami ilyesmi! Szóval erre még várni kell, de a srác azt mondta, h 100-al fog menni, ha kiveszik, na erre kíváncsi leszek! Gondolkodok még a sportkipufogón is, de nem tudom, h megéri-e az a legalább 30 e kiadás! Van még valakinek ilyen motorja és esetleg kivetette már belőle a folytatást? Csak érdekelne, h mennyivel fog jobban menni, meg persze mennyivel nő a fogyasztás? Köszi!