A múltkor a 70-es Yamahát azért lenyomtam.... Egyébként most ismét kitaláltam valami újat, de ez még titok. Jelenleg is darabokban van a motor, de reményeim szerint a 110-es végsebesség még jócskán javulni fog...
azt írták,hogy 50esre nem érdemes felrakni,mert nem bírja el...
A dolog ott kezdődik hogy az etanolhoz spéci olaj kell, mert nem keveredik mindennel....
de ha nem hadititok ez a saját építésű gyújtás téma érdekelne, meg etanolhoz át kell alakítani? vagy csak natúrba beletankolom és megyek? :D
Szóval, ha valakinek volt már dolga ilyen jelenséggel annak megköszönném a segítséget, mert mostmár ebből a mociból szeretnék kihozni valamit ennyi befektetés után.
mikor összeraktam anno 70es hengerrel gyári végáttétellel,behajolva,kis hátszél,nekem is megvolt a 110
Aztán a csapágy kosarának széthullása után lusta voltam megfúratni a hengert,csak kapott egy új dugót gyűrűket,pedig van hozzá itthon túlméretes is.Lehet itt követtem el a hibát,azóta bárhogyan hangolom,nem sikerül 95fölé tornászni