Első blikkre, akármennyire furcsa is a számodra, de az akksi lehet a ludas a dologban. Nézz rá egy multiméterrel hosszabb állás után az akkura (bőven 12 V fölött kell lennie), majd indítás közben (ne essen le sokkal 12 V alá) is és az után is (14.4 V az ideális) nézd folyamatosan az értéket. Szerintem zárlatos akksi és/vagy haldokló töltés lesz a vége . De én csak egy kibic vagyok, aki viszont járt már így ...
Ez a táj fantasztikus! Minden elismerésem a tiéd! Nem véletlenül írják róla „a motorosok álma, a Giro d’Italia leggyilkosabb szakasza, az autósok rémálma, a Stelvio-hágó”
Mostanába egy kicsit nehezen indul. 1-2 nap pihi után, az első indítás nagyon sz.r! Van úgy, hogy le is áll. Nemrég cseréltem benne akksit. A régi (varta) ami fél évet bírt, gondolt egyet és megadta magát. Tettem bele egy újat, azzal egy ideig tökéletes volt. Szerintetek mi lehet vele?
Ha semmi baja a és normálisan hajtod az olajcserén, levegőszűrő cserén esetleg tisztításon kívül ne szedesd szét, mert felesleges hozzá nyúlni 21ezer km-nél. Az enyémet most vittem el szelephézag állításra, de 46ezer van benne.
Sziasztok! Eladó egy pár Akrapovic Evolution rendszerről való összekötőcső, hozzá való dobokkal. Passzol a gyári rendszerre is. Az összekötő ötven mm.-ről tágul hatvanra, a dobok végig hatvan mm. belső átmérőjűek, hosszuk 400 mm. Ezek nem az egykori ajándék dobok ( ahol a belépő 50, a kilépő nyílás 45, hossz 450 mm.), hangjuk brutális, állapotuk tökéletes, sérülésmentes, nincsenek elszíneződve, szétégve. irányár 100000 Ft. tel: 06 20 5831298
Debrecenben Oláh József nevezetű szerelőről sok pozitívat olvastam. Igaz, Debrecen Kisvárdától 100 km. de ha valóban megbízható és jó szerelő, akkor inkább hozzá viszem, mint valami zsákbamacska szervizbe.
21 ezer km.-nél mit javasoltok, mit nézessek át?
Nem azért írja ki mert borultás vele, hanem mert az ülés alatti diagnosztikai módot aktiváló csatlakozót összedugtad. A diag-1 üzenet egyébiránt nem hibakódot jelöl, csak a TPS szenzor kalibrálására szolgáló segédjel.
hát sok minden van amit érdemes megnézni rajta egyrészt az általános dolgok
- sérülésnyomok, lábtartók környéke, hátsó fék és váltókar, kipuffok
- láncszett állapota
- gumik
- fékbetétek, tárcsák nincsenek e beállva ill. nem lógnak e nagyon mert egyik sem jó
- váz nem volt e javítva
- műszerfal tárol e hibát
lehet még rengeteg mindent nézni de hirtelen ennyi ugrott be
Amint látod ,borult a moci.A seb váltókar lenyomat a dekni oldalában. A kart azt kicserélték,de nemtudhatod milett a tengelyel. Mertha tengely cserés akkor szét kel boritani az egészet. De ez majd csak később fog előjönni. Inkáb egy kevés kilométeres előző tipus . Ugyan olyan szép , és jó csak a fejidomot kell átvariálni. De,kinek hogy.
Vásárolnék egy Tuonót, 2007-2008 körüli évjáratban gondolkodom. Ez itt nagyjából tükrözi is az elképzeléseimet: http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuono_1000_rsv_tuono-5
835033 Esetleg ismeri-e valaki közületek ezt a mopedet és/vagy van-e valami típus specifikus szempont amire érdemes kiemelt figyelmet fordítani? Természetesen, ha tudomásotok van éppen eladósorba került szép példányról, szívesen megnézem azt is!
Eladó Power Commander 3 1999-2003 as milléhez-tuonohoz vagy falcohoz!
Vadiuj sosem volt beszerelve! dobozzal CD vel kábelekkel eladók minden gyári csomagolásban!
Érdeklődni telon 06303753803
vagy dobjatok mailt az: af-1futura@freemail.hu ra!
(ha érdekel valakit bővebben: http://toochee.postr.hu/europa...)
06 70 389 6486
2006os tuonohoz keresek hátsó ülést.
ha valaki tud valamit reális áron akkor keressen meg!
harminc33072tizenhét
olivér
21 ezer km.-nél mit javasoltok, mit nézessek át?
Kisvárda környékén megbízható szerelőt keresek a piroska szervizelésére.
- sérülésnyomok, lábtartók környéke, hátsó fék és váltókar, kipuffok
- láncszett állapota
- gumik
- fékbetétek, tárcsák nincsenek e beállva ill. nem lógnak e nagyon mert egyik sem jó
- váz nem volt e javítva
- műszerfal tárol e hibát
lehet még rengeteg mindent nézni de hirtelen ennyi ugrott be
Vásárolnék egy Tuonót, 2007-2008 körüli évjáratban gondolkodom. Ez itt nagyjából tükrözi is az elképzeléseimet: http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuono_1000_rsv_tuono-5
835033 Esetleg ismeri-e valaki közületek ezt a mopedet és/vagy van-e valami típus specifikus szempont amire érdemes kiemelt figyelmet fordítani? Természetesen, ha tudomásotok van éppen eladósorba került szép példányról, szívesen megnézem azt is!
Köszönettel: Laca
Vadiuj sosem volt beszerelve! dobozzal CD vel kábelekkel eladók minden gyári csomagolásban!
Érdeklődni telon 06303753803
vagy dobjatok mailt az: af-1futura@freemail.hu ra!
06 70 389 6486