, CRG rövid fék és kuplungkar, karbon alsó láncvédő, karbon fék és kuplungtartáy tartó, \"toepeg\", és vázdugók) minden raktáron volt nekik, másnap postára adták! (Egy USA címre küldettem, onnan küldték tovább nekem, most van vámolás alatt...) Ja igen! Ha valaki rendel valamit.... Azért kavartunk a csomival, hogy talán megússzuk a vámolással járó dolgokat... Úgy tudtam, 100 USD alatt nem foglalkoznak vele. De most olvasom a Fedex honlapján, hogy 22 USD felett vám+áfa... Normálisak? No comment
!
)
Nekem előre a kis lánckereket, púpot, és az Akrákat adták hozzá.
) beszéltem és azt mondta, hogyha nem egy streetfighterkedős/pályázgatós emberke vagyok, akkor szerinte ne töltessem rá az Akra térképet. Eddig 6,9-7,2L között evett haverokkal lendületesen menve (130-160 ,párszor 200+
) és nem akarom, hogy ez elmenjen 8L fölé. Az Akra térkép tudtommal dúsabb keverékes (Eleve Map2-ben van (ilyenkor nem figyeli a Lambda szondát)) és a srác szerint is és szerintem is többet enne. Így abban maradtunk, hogy maradjon a gyári MAP. De ahogy itt olvastam valakinél (bocsi nem ugrik be a nick-je
) az Akra térképpel neki megszünt a rángatás és tenpósan is 7,7L-t evett a gépe. Szóval arra jutottam most, hogy egy próbát mégiscsak megérne, legfeljebb ha nagyon megugrik a fogyasztás, akkor visszairatom bele a gyári térképet.
Szóval valahol 250-260 környékén lehet a vége (100+ kg és 182cm vagyok)
A gyári ha jól rémlik 46Eft. A Motorparts-nál az Ermax plexi 18Eft. Asszem 8 féle szinben van (az iridiumos meg a szinesek kicsit drágábbak). Kb. 150-ig jobb lett tőle, hogy nem jön úgy mellkasra a szél, de efölött már kegyetlenül nyomja a sisakra a szelet. A tankra hasalva pöpec
Rád hatott a negatív reklám
A gyári ami benne van és az Akrákhoz való. Sok kereskedésben azt mondják, hogy bejáratós térkép van a gépen és 1000-nél lesz \"megnyitva\" (még a Millében is pedig ott kéne a legjobban tudniuk (valószínűleg tudják is
)). 100LE-t mondanak (legalábis nekem ezt mondták) a bejáratós térképre. Az Akra oldalán van adat, namármost a gyári térképpel 122LE-t nyom hátsó kerékre, az Akra térképpel 125LE-t. Középtartományban tesz rá a legtöbbet, ott olyan 6LE-t. Amikor nyaggattam a kereskedő srácot az alsó fordulaton jelentkező rángatással, akkor már olyanokat mondott, hogy 4 térkép van
A bejáratós, a nyitott, az Akra dobos és az Akra komplett rendszeres. Amikor az 1000-es szervíz előtt amikor kicsit állítottak a gépen, mert panaszkodtam a rángatásra, akkor kértem a srácot, hogy nyissa meg a gépet, mert a kereskedő srác azt mondta, hogy a bejáratós térkép nagyon el van szegényítve és valószínüleg azért rángat a gép, mert keveset kap. Erre a szervízes srác nézett rám, mint a hülyére, hogy nincs folytva a gép!
Ezek után amikor a 4 térképről kérdeztem csak mosolygott és azt mondta, hogy a kereskedők szeretnek nagyot mondani... Akkor homályosított fel, hogy van a gyári (amivel jön a gép) és az Akrákhoz való térkép. Azt annyi!
) a blokk jobb oldalán abban a "gumi harangban" van (amiben több csatlakozó is van) a hátsó kerékről jövő fordulat érzékelő csatlakozása. Itt kéne megnézni, hogy milyen színekkel megy tovább a gyári kötegbe és ezeket a vezeték színeket keresni az ECU 2db csatlakozójában! A fordulatszám mérővel ugyan így.
. Amilyen színű volt a vezeték a potinál az ugyan olyan színűn az ECU-nál tök jól tudtam mérni a feszt. A csatlakozó "fedelén" két oldalon ki kell pattintani 2 rögzítő bütyköt és az ellentétes oldalra fel lehet nyitni, így simán látni a csatlakozóban a vezetékek színeit és jól bele lehet mérni bármelyik pontra!
Ezzel együtt: Akrapovic, MAP2, KN szűrő, 15/42 áttétel... Hasít!
. Kaptam egy nevet telószámot, felhívtam, azt mondta, ha a listában szerepel a gép akkor jó rá, namármost ott a 2004évjárattól szerepel a tonyo, szal rendeltem, gondolom holnap megjön és a héten felrakatom, ha én nem boldogulok vele leírás alapján (gyanítom nem fogok...) az integrált indexes (motrax) tükörrel még elboldogultam (csak kis átkötést igényelt), megjegyzem nagyon tuti, hogy nem a könyököm látom a tükörben, hanem teljes képet látok a mögöttes forgalomból, és nekem még tetszik is a normál index nélküli kinézet.
de azért köszi az észrevételt
Nem félre értettem, csak leírtam, hogy nekem mi jött le a képeken látottakból
Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem gondolkoztam el rajta, hogy én is kicseréljem, de aztán mint írtam rengeteget bújtam emiatt a netet, de mivel több esetet nem találtam, ezért letettem róla.
Lenne egy olyan kérdésem, hogy valaki fogyasztotta már fullra ki a tankot?;) Mindenhol 18L-t, ebből 3,5-4L tartalékot írnak. Amikor felvillan a tartalék jelző, akkor ha a következő kútra bemegyek, akkor mindig 12L körül tudok bele tankolni. Tehát még kéne benne lennie 6L-nek. Nem merem kipróbálni, hogy hány literes is pontosan a tankja, nem szeretném tologatni, inkább a tapasztalataitokból tanulnék
Üdv