Ez a megolvadás 1ébként mennyire van hatással a működésre?
! A V2 hang mindent überel!
Volt szerencsém már néhány gépet meghajtani, de egyiken se éreztem magam olyan jól, mint a 2007-es Tuonon
Szerintem ez a gép valami eszméletlen, főleg az Akrákkal
! Nomeg az a brutál nyersesség ami van benne egy s4-hez képest....ááá... De gondolom a Falco sem marad el tőle és talán kicsit még szebb is (bocs a Tuonosoktól
).
Hallott valaik ilyen esetről?
!Tegnap zrider után mentem,úgy lövöldözött az akrája,hogy majd leesett a fejem
!
, bármennyire is hülyén hangzik ez. De biztos meg tudnám szokni...
! Nekem az előző gépem naked sv-volt.Kurva jó kis masina elinte még élveztem is ,hogy rángat a szél,és,hogy milyen jól nézek ki tetőtől talpig bogarasan,de aztán a következő motorválasztásnál komoly érv volt egy megfelelő idomzat
!Tuti,hogy 24-évesen éngem sem érdekelt még ez a dolog,de sajna telik az idő,kényelmesedik az ember
!
A futóműről még nem tudok nyilatkozni 100%-osan, mert Gs550-ről nyergeltem át, és ezt már nem tudom úgy kimotorozni, mint azt a jó öreg hintalovat. De az biztos, hogy hozzá képest nagyon stabil. Viszont a rossz utakat nem szereti, egy sportgéphez méltóan kirázza a fogtömést is. A gyári talán puhább egy kicsit, de nálam Wilbers hátsó rugóstag van. Próbálgattuk rámállítani, azóta kicsit kényelmesebb. Valaki azt hihette, hogy ha kemény a gátlója, jobban tud majd motorozni.
és télen megcsinálom.
Japó motorokon kívül más szóba sem jöhet nála, azok közül is, Yamaha, meg esetleg Honda... Egyébként egy ideig VTR F -en gondolkoztam, de valahogy az Aprilia annyival nemesebb kidolgozású, hogy az szerintem magáért beszél
Ja és mellesleg egy árban mozognak a Falcoval, szóval a döntés kézenfekvőnek tűnik....
Viszonyítás kérdése a dolog.
), gépeket javítok amik közül 1-2 nem kicsit bonyolultabb, mint egy motor. Nem akarom megbántani a haverodat, de aki ilyet mond egy "szellős" építésű olasz motorra, hogy nehéz szerelni, az valószínűleg egy japó gépen sem csinált mást, mint olajat és szűrőket cserélt. Valószínűleg egy komolyabb hibával egy japó gépen sem boldogulna! (Ja még annyi, hogy 2 hónapig egy Honda motorszervízben is melóztam
)
.Legalábbis nem kényelmetlenebb mint a 07-es Tuonon, amire a párom azt mondta, hogy jó(165 cm). A fogyasztás meg annyi amennyi, az SV-k se esznek kevesebbet. Gondolom, még nem kellett szervizelni a gépedet. Csak mert tegnap egy Yamaha szervizes haver közölte, hogy az olasz motorok iszonyat nehezen szerelhetők
Hallottam már ilyesmiket, de mivel itt senki nem panaszkodott ilyesmire, gondoltam hülyeség...
,no és a benyát is szereti,de ez szerintem minden rsv-re jellemző,de hát valamit valamiért
!
. De miért adod el? Mintha azt írtad volna, hogy hosszú távra tervezel vele...
Ha valaki leírná a tapasztalatait a géppel kapcsolatban, azt köszönettel venném.
Hűtőm van (olaj is meg víz is) - odaadom jó árban, hátsó index olcsó a Millénél, kormány az morcos árban van. Féknél mi sérült? Szerintem van mindenem fékhez is ....
Az első lámpa ugyanaz mint az RSV-é ha jól tudom.
Látni kellene a motort, szerintem sokmindenben tudok segíteni ....