Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Hozzád irányítottak a fórumon, hátha Te tudsz segíteni


Vettem egy mocit. 2007-ben forgalomban volt. Székesfehérvári tulaj.
Ez a tulaj eladta Kálozra, és be is jelentette. A Kálozi azonban nem iratta át, ezért kitiltották a forgalomból. Ellenben bejelentette, amikor eladta Seregélyesre, a seregélyesi viszont szintén nem iratta át. Abai okmányiroda határozatával tiltották ki a forgalomból.

Tehát van egy tulaj akinél forgalomban van, majd eladta, majd ő is eladta, de nem iratták át, csak bejelentették.

A seregélyesi nem jelentette be hogy eladta, de eladta, aztán kalandos úton (nem lopott!) hozzám került. Hogyan tudnám ezt újra forgalomba tenni?

Amim van: forgalmi, törzskönyv, rendszám, motor.
Kellene írni egy adásvételit a székesfehérvári tulajjal, aki az első volt, és még mindíg az ő nevén van a törzskönyv? Vagy a seregélyesivel, és kell az összes "közbülső" adásvételi? Vagy csak elég a seregélyesivel, mondván az okmányban ottvan a többi?

Tipp, esetleg tapasztalat?
Köszönöm, a gyors válaszokat,de tényleg alkusz kéne,mert gyorsban akarom elintézni a neten,néztem párat,de még nemtudom.
Aki váltani akar olvassa el
link
igaz,bocs!de már zsong a fejem a sok kötelezős cikktől ma...azé nem látok
Én is K&H-nál kötök már évek óta.Jók a tarifái.
nem biztosító hanem alkusz kell neki:)
De igaz, jelenleg a KH a legjobb a piacon.
nekem és minden havernak a K&H-nál van a motor biztosítva.amúgy ez a biztosító az1edüli tudomásom szerint,amelyik kimondottam motorbarát kedvezményt ad.ez nem reklám,én is csak olvastam a neten....
ha Érd útba esik gyere be hozzánk. Igazgyongybroker.eu
Sziaszok!A barátom motorjára kellene újrakötni a kötelezőt,de nemtudom,hogy mely alkuszok a jók,rengeteg van a neten,de ha tudnátok segíteni jó lenne.
hát, akkor ezek szerint lehet közrejátszik, hogy jóban vagyunk ott a nénivel....
okmányiroda függő Viszitek a csokit meg a piát mellé?

de amúgy ez a hosszabbításos dolog teljesen legális. Nekünk a szerelvény csak szőlőt szállít. Így november környékén kivonatjuk, ami ugye a 6 hónappal durván májusig tart el. Na ekkor, még szigorúan mielőtt lejárna a kivonás, bemegyünk, és újabb 6 hónapot kérünk. Közbe szezontól függően augusztus-szeptemberben újra okmányiroda- visszahelyezés.... Aztán lement szezon, és novemberben kezdődik elölről.
amíg észre nem veszi valaki az okmányirodán.....

van abban logika. Nálunka 10 traktorból kettőn van érvébnyes műszaki, a többi nem megy közútra soha. Mondjuk érdekes volt, a múltkor megpróbáltak igazoltatni a Pathfinderrel a földön. Miután kihúztuk őket a szántásból mélyekével beszántattam a srácokkal a bejárót, nehogy megint elakadjanak
aha, mondjuk ez így elég "köcsögség", hogy bezzeg súlyadót, biztosítást kell fizetni, pedig használni tényleg nem akarok-tudom. Amúgy ideiglenesen nem csak 6 hónapig lehet kivonatni. Egyszerre 6 hónapig, amit aztán simán meghosszabbíthatsz
ha nem forgalomképes a jármű akkor ne akard használni, ez az elv. Így viszont, ahogy lentebb írták, ha kötelezőt kötsz rá átíratható, de bekerül a forgalmiba, hogy műszaki vizsgára kötelezett. A forgalomba azonban vissza kell helyeztetni, hogy lehessen rajta eredetvizsga és kötelező. Innen neked ketyeg a súlyadó is. És nem elfelejteni, ha valami 6 hónapon túl van kivonatva egy évben akkor végleg kivonják a forgalomból, úgyhogy ezzel óvatosan.
ha egy kicsit más oldalról közelítem meg a dolgot, akkor hogy van? Pl: veszek egy autót lejárt müszakival, akár legyen még ki is vonatva ideiglenesen. Megírjuk az adásvételit, rajta a dátummal. Onnantól nekem elvileg 15 napom van az átírást elindítani. Na de a kocsi akár még szar is, én csak később akarom feljavítani, akkor lesz rá pénzem.... Akkor ilyenkor mi van? Hogy tudom ezt hivatalosan intézni? Mondjuk egy személyautónál ez még kevésbé gyakori, de egy munkagépnél azért nem... a traktorunk a megvétel után csak mintegy fél évvel lett műszaki képes. Most persze, nem írunk dátumot az adásvételire, meg hasonló okosságok léteznek, de ennek akkor valami hivatalos útja is kell legyen, nem?
azt hittem még a délutáni eseménynél vagyunk mindig.....
átírásról beszél...
De miért akarsz kötni most?
Amikor visszakerül a forgalomba a motor, azelőtt pár nappal köss rá biztit. Ennyi.
jövő novemberrel válthatsz.
Ez a baj, , ha most kötök 2010-es biztositást akkor jövö novemberig az idei magas dijat kell fizetnem. Vagy januártol ujat köthetek? Az okmányirodás csaj szerint lehet ujrakötni.de szerintem rosszul tudja
itt amúgy nem a műszakiról beszélgetünk, hanem a kötelezőről. Ami viszont az átírás ÉS A MŰSZAKI feltétele
na ezért nem fogja átírni. De én a gyakorlati részét mondom, nem csak az elméletet.
• A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás fennállását igazoló okirat,
A járművek tulajdonjog-változásának nyilvántartásba vételéhez szükséges okmányok: