Sziasztok, én vagyok a legújabb tulajdonos, egy dolog aggaszt kicsit, a lábtartó lekapcsolhatja a motort ha rázkódik? mert ha nincs rendesen bepattintva a lábtartó a helyére akkor nyilván nem megy a motor, de ezen a motoron elég kevés a holtjáték.
Remélem érthetően leírtam a problémát :)
Várom a válaszokat.
Mi történt vele? Mert ha törött, v ilyesmi, akkor sérüléstől függően műanyagos meg tudja csinálni. Vagy ha nagyon széjjel van, én kölcsön adhatom, h egy ügyes szaki lemásolja.
E-bay-en pedig találsz esetleg használtat, vagy utángyártott karbont...
(íbéj olaszt is nézd külön, ott több lehet)
Tsőőő!
Köszi, bár én csak fotóztam.... . Lesz nemsokára fékbetét cserém, aztán harapósabb lesz.
Én próbáltam a Hungaroringen, de kakucsra is elmennék egy fél napra szívesen, állat - csináljuk.
Vasárnap pár cimbivel csinálunk egy kis túrát, ha kedvetek van, gyertek....!
Sziasztok!
SOS -be kellene nekem egy első sárvédő. Ha valakinek van, vagy tudja hogy hol elérhető vagy hogy melyik motoré jó hozzá vagy bármit a témához kapcsolódóan az ne tartsa magába!
Köszi.
Egyébként a cikk tényleg nagyon zsír lett!
Nagyon jó cikk lett Polis! Bár nekem a fékem is rendben! :PPP Szezonnyitó gurulást támogatom! :) Mondjátok mikor és hol! Kipróbálhatnátok kollégák a Raptort pályán is! Én 3x voltam vele eddig és nagyon bejött! Pl egy ilyen programot is támogatnék!
Nagyon jó kis teszt volt... Mint régi raptorosnak (már nincs meg) előjöttek a kellemes élményeim, nagyon jó kis motor ez, sokszor gondolok rá. Akinek van ebből a ritka típusból, jól becsülje meg...
üdv: cunga
ui: a képen a tesztelt motor és amire én cseréltem az enyémet :-)
Örülök, h így van, nekem is melengette keblemet. A cikk íróját illeti a dícséret, én csak a képeket csináltam szokás szerint, mint ahogy egy csomó cikkhez ott. A Motorinfo.hu-nál egyébként jó a csapat, ritkán fikáznak, inkább próbálnak objektívek maradni.
Az utolsó pár kocka a jelenlegi állapot, még van rajta mit csinálni, de asszem már csak télen a nagyobbakat... Idén már kb. 2000 km-t mentünk együtt, a korai jó idők miatt.
Idén amit tervezek:
- olajcsere (36000nél járok lassan)
- a bukógombát meghosszabbítom 5-10 centivel
- gumicsere (muszáj sajna)
- fékbetétek cseréje
- valamint be kéne szerezzek egy előző generációs "szarvacskás" lámpatartó4, ha tudtok ilyet, sikítsatok!
- és rengeteg kilóméter, ahogy a zsebem engedi...:)
Sikerült a meglepi!Majdnem megkönnyeztem.... végre egy jó cikk!Ebben nem húzzák le, meg kezdőmotorozzák a hőn szeretett gépet!Minden szó igaz benne(többek között a gyengécske brembo fék is)Még egyszer köszi Neked Polis testvér.....ez igazán jól esett a kicsi szívemnek
Szeretnék egy kis meglepetéssel szolgálni Nektek.
Motorinfo.hu-s kollégák górcső alá vették a motoromat.
Nyilván sokat lehetne még mesélni kedvencünkről, de ez csak egy használtteszt.
Szevasztok!
Cagiva hengerhez keresek membránt (6 lapos és kb:0,5cm el keskenyebb mint a mito 8 laposa)
Sürgős lenne, mert már csak ez kell ahoz, hogy induljon a gép!
sziasztok megkésve bár de feltettem 2 képet az újításokról
csinálok majd jobb képeket fotó masinával is ez most csak telos kép
lehet nem látszik jól a képen de a hátsó lámpa az iszonyat nagyot dob a motoron
Szia!
Húú.. nagyon köszönöm az infót mert már rendelem is a szimeringet és nem kell a mocinak szétszedve állni! A műszeregység teljesen jól működik azt is nagyon köszönöm így utólag is. Minden jót neked.
Szimering:43x45x11 Porvédő:43x54.4x4.6x14, én raktam bele 10W-s olajat, de visszacseréltem a gyári 7.5W-re mert nekem nagyon kemény lett tőle, legalább is ezeken a rossz utakon, egyenesen kellemetlen volt. De hát ez függ attól is mi volt benne, mit szoktál meg, hol, mire használod. Mennyiségre Mo-i importőrnél (Furioso Kft) 4.5dl/szár mondtak, azzal a megjegyzéssel, hogy ez nem biztos, az 1000-es szerviz manuálban 4.25dl van, én 4.25dl-t Motul Expert-t tettem, jól szuperál vele. Ha nem szivárog mindkettő, vagy nem nagyon és nem régóta, akkor mikor szétszeded mérd meg mennyi volt benne, az is irányadó lehet, csak jól pumpáld ki a munkahengerből. Fordulatszámmérő jól működik? Én irányítottalak ahhoz aki javította.
Szia! Lehet tisztában vagy vele, ez esetben bocs, hogy beleszólok, csak egy jó tanács. Először vedd ki a helyéről a kis lánckeréknél lévő jeladót (meg kell dönteni jobbra, hogy az olaj ne folyjon ki) és nézd meg hány érintkezős, mert ha csak üres jelzős a jeladó, akkor ráköthetsz bármit nem fog működni.(Az enyémen is 3vezeték volt de a jeladó mégis csak üres jelzős) Ha megvan rajt minden sebességhez tartozó érintkező, akkor be kell kötni és betanítani a jeladót. Ha üres jelzős a jeladó, akkor csak két érintkező van rajt, ez esetben cserélni kell, Suzuki SV650 újabb típusai jók bele.
Remélem érthetően leírtam a problémát :)
Várom a válaszokat.