Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jahh, a rudazatra is van megoldás.
Hahó!

Igen, én voltam, illetve az én motorom, és képeim. A tesztet egy profi motoros írta (inkább úgy mondom veszettül jól és régóta motorozik, motortörténelemben és műszakilag toppon van).
Ha kérdés lenne, csörögj fel nyugodtan, mert úgy könnyebb és gyorsabb:
+36 70 311 0104

Bukógombából nekem egy LighTech van, ami sztem rövid, épp most hosszabbíttatom meg pár centivel, h ténylegesen védjen...
Azt hiszem, azon, amin Gergicse mutatott, nem bakelit (az nagyon rideg), hanem danamid műanyag van a végén.
Igazából a sima alu is jó lehet, hisz van annyira puha és rugalmas, hogy az görbüljön a váz helyett.
Köszi, meglesem:)
http://www.tesztmotor.hu/akciok/bukogombat_%28v%29egyetek!
Igen értem, csak volt a környezetemben aki csináltatott egy jó kis vas darabot (egy durungot) bukógomba gyanánt és amikor elcsúszott a váza is megsérült. Valószínűleg a szakember sem tudta mire készíti igazán!
Szia!
Szerintem a bukógomba leginkább csak eldölésnél vagy nagyon lassú tempónál védi meg az motor alkatrészeit. Ha olyan bukógombát raksz fel ami, ha elakad akkor letörik(minek rakod fel?). Sajnos az benne van a pakliba, hogy a felfogatás helye sérül egy elakadásnál.
Köszi a rajzot, most néztem meg rendesen és látom, hogy kiálló rész bakelit, így tényleg nem tehet kárt semmiben, sőt! Utána járok egy "szakinál". Az fel sem merült bennem, hogy egy kemény müa. legyen a vége a gombának!
Ha jól látom, a fotóid alapján neked van fent a "Használtteszt, Cagiva Raptor 650: Micsoda igazságtalanság" cikked a neten? Mikor kinéztem magamnak ezt a típust, napi kétszer olvastam a tesztet, annyira tetszett. Igazából kérném a segítséged a túradoboz tartó és a gomba ügyben, ha lehet. Előre is köszi!
Sziasztok! Igen eldőltem vele állóhelyzetben és behajlott a kis tolórúd alá a váltókar, de megnyomta a rudat is. Most meg lett melegítve a kar és vissza húzták, a rudat inkább nem piszkáltuk, így most minden rendben ,de ebben a formában inkább nem hagynám hosszútávon. Ezekkel a legyártatott "maszek" gombákkal csak annyi aggályom van, hogy ha ez esetleg valami acél és túl "erős", egy elcsúszásban valahol felakad akkor még a vázat is elcsavarhatja legrosszabb esetben, de jó lenne valami "kütyü" ami ilyen hülyeség esetén nem tördelné és hajtogatná el a kuplung-fékkar-fékpedál-váltókart,stb. Félre értés ne essék, a maszek dolgokkal nincs bajom csak azt gondolom, hogy a kereskedelemben kapható gombák adott esetben inkább törjön el mint, hogy még felakadás közben még dobjon egyet a mocin és még vázat cseréljek... De a jó ötleteket és tanácsokat megfogadnám!
Mi a gond a rúddal/rudazattal? Ha eldőlt a gép, és eltört v elgöbült, vannak ötletek, tudok segíteni.
Bukógombát valóban olcsóbb esztergáltatni, nekem is van, de kivsit más a profil...
Sziasztok!

Megbakkant az aksim!Semmi adatot nemtalálok róla. Nem tudja valaki ,hogy milyen paraméterekkel kell rendelkezzen (am/óra? méret)Csak zselés jöhet szóba(nagyon meg a van döntve a helyén)?
Üdv a fórumon!

A gombát olcsóbb gyártatni.Ha van egy ügyeskezű esztergályos ismerős akkor mindenképp!
Üdvözlet Urak! Segítség kellene! Raptor 650
Érdekelne, hogy a váltókar és rudazat mivel egyezik meg esetleg? Valamint, hogy létezik-e hozzá bukógomba?
Köszi a segítségeket! Krisztina
Engem az ülés érdekelt volna, de sajnos a balesetben meg kapta a magáét és használhatatlan volt. A korábbi típusok ülésformája jobban tetszett, gondoltam beszerzek egyet.
igen arról vettem
Szeva! Én is beszéltem az illetővel, akitől a kereket vetted. Nekem az ülés alatti v alakot a vázhoz rögzítő gumiakármi kéne... És köszi a színkódokat, de remélem a továbbiakban sem fognak kelleni!
A rommá tört szürke raptorról vetted meg az első kereket?
Megvan!
Közzéteszem, ha esetleg valakinek még szüksége lenne rá.


Farbcodes:

X-tra Raptor / 2002
Rahmen-Farbe: keine Daten verfügbar
Felgen-Farbe: SALCHI INFRALUX LIGHT GREY - 3327078
Lackteile:
Schwarz: SALCHI BASE COAT NERO MET.COD.6536199+ACRYDUR TRASP.SML COD.8369317

V-Raptor 1000 / 2000-2002
Rahmen-Farbe: PALINAL BRONZO MET.211.E 144
Felgen-Farbe: SALCHI BASE FIN BRONZO 653G000
Lackteile:
Silber: PPG FIAT GRIGIO MISTRAL 646
Rot: PPG 473.103 ROSSO CAGIVA

Raptor 1000 / 2000-2002
Rahmen-Farbe: PALINAL BRONZO MET.211.E 144
Felgen-Farbe: SALCHI BASE FIN BRONZO 653G000
Lackteile:
Rot: PPG 473.103 ROSSO CAGIVA
Schwarz: SALCHI BASE COAT NERO MET.COD.6536199 + ACRYDUR TRASP.SML
COD.8369317
Silber: PPG FIAT GRIGIO MISTRAL 646

Raptor 650 / 2001-2002
Rahmen-Farbe: PALINAL BRONZO MET.211.E 144
Felgen-Farbe: SALCHI BASE FIN BRONZO 653G000
Lackteile:
Blau: PPG CHRYSLER SBE/PBE VIPER GTS BLUE MIC.2CT
Rot: PPG 473.103 ROSSO CAGIVA
Grau: SALCHI BASE COAT MET.GRIGIO 6536805 + ACRYDUR TRASP.SML
COD.8369317
Gelb: PPG Renault Jaune - 301:90
Sikerült beszerezni egy első kereket, csak annyi vele a gond, hogy megpadkázták. Görgőzni nem kell csak csiszolni, és fényezni. Van-e valakinek ötlete mi lehet a színkódja ennek a barnás-óarany színnek?
Igazán nincs mit, nálam a gyári betét típusa BREMBO FERIT I/D 450FF volt, ezt cseréltem FERODO ST-re szépen teszi a dolgát nagy különbséget nem vettem észre, igaz én nem pályázom nem állítom első kerékre a vasat a csajok kedvéjért a kereszteződésekben .
köszi az ötleteket ezekután megfontolandó,hogy az ebay-ről rendeljek mert nem tul olcsó
Pl.: fékbetét mondjuk elég jó minöségűnek tünik

a D.I.D. lánc kitt 120€ körül van

még tanakodom kicsit mert ezeken kivül akku plussz első gumi is kell szezon kezdetre
Itt egy törött Raptor. talán hasznalható a kereke.
http://racing-bazar.hu/motorke...
Szeva! Én cseréltem mindkettőt, az előbbit 2szer is. A fékbetéten nincs mit beszélni, hozzávalót vegyél, brembot v ferodot, jó az utcai belőle, nem kell a pályára való. Láncból DID vagy RK-t ajánlják az okosok, bár be lehet ezekkel is fürödni... 95%ban ezek jó cuccok. Kis lánckerék JT! Jó és nem is mondanám drágának. Hátsó lánckerékből Esjotot tudsz venni, ami még talán a legjobb. Láncból ne a 75 lovasat vedd sztem, hanem erősebbet! Bár én a 100 le-set vettem rendesen ápolom és úgy is megnyúlt kicsit. Biztos "nem jól használom." Remélem tudtam segíteni. Üdv