Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Nekem amikor anno elszakadt, itt javíttattam:
http://www.bowdenszerviz.hu/
Bevittem, behúztak egy újat a régi házba megfelelő hosszban, azóta azzal fut, és nem volt valami sok... (kb. 3-4k...)
Köszönöm! Hétvégén szétszedem és lemérem!
Dex!
Megkérdeztem, van nekik 2 db. Lemérve a belseje 100 cm, a ház(kölseje) 94 cm. 8000Ft/db...
Mi ez a kuplung szakadás? Erre készüljek fel?
Sztem még van, de ha gondolod, és figyelmeztetsz (+36 70 311 0104), holnap rákérdek....
Erre a "félelmetes" kuplungszakadásra milyen futásteljesítmény esetén lehet számítani? Hidraulikus kuplungban érdemes gondolkodni szerintetek?
Bár a minőségi új elég drága 65e tól láttam, de kínait (amiben annyira nem bízom) már 20e környékén is van. Használtat, ami tetszett volna még nem találtam eddig.
Akkor a sárga a no3. ?
Ja, a szürke a No2.
Köszi! Akkor majd tesztelem. Nyilván nem most, majd ha jó lesz az idő!
Ja meg ha regisztrálok, innen vajon tudok alkatrészt rendelni? Valaki rendelt már innen?
http://www.oemmotorparts.com/o...
Nekem is bekövetkezett az év utolsó körén, a korábban már sokat emlegetett kuplungbovden szakadás. Szerencsére otthontól csak kért saroknyira történt, így hazatoltam a vasat. Sztem meg fogom a régit csináltatni és én is beszerzek egy pluszt is! Vajon van még Pesten a Triumph-osoknak?
És a szürke szebb! :P
Kb 200-240 után kezd világítani, utána kb 50 kilóméter a tartalék! Teszteltem! :D Ja és kb 70-80-as tempóval mentem vele egy tankkal 310 km-t!
Kb 200km, de az enyém ezres. Persze ez 80-160es tempónál.
Komolyan? Akinek van, kb hány km után gyullad ki a tartalék jelző led?

Az az igazság, hogy eredetileg eladásra vettem a mocit, de nem tudom, hogy meg akarok e vállni tőle. Jó kis vagány moci ez.
Vigyél magaddal azért benzint minden esetre
Igen így van de a gazdája azt mondta nem működik. Lehet h. maga az érzékelő nem jó de a kontrol lámpája igen, hm?
Nem tudom, mivel még nem ürítettem ki a tankot, ezért nem teszteltem.
Tudni kellene kb mikor gyullad ki a lámpa és akkor meg tudom nézni egy tele tanknál.
Ennek fussunk neki mégegyszer.Ha ráadod a gyújtást világítania kell,de ha el is indítod akkor elalszik.....ha igy van akkor jónak kell lennie. Ha továbbra is világít akkor lehet csak leragadt az érzékelője.
A gumival igazad lehet. Legalábbis én is olvastam, hogy nagyon optimális ez a gumiméret a kezelhetőségre ellenben a trendekkel ahol növelik a hátsó gumit.....hm...de akkor is jobban néz ki hátulról.

(a másik gépemen 260-as van )
Aham. Az is lehet h. csak szét van húzva? Nem akarok nagyon húzogatni ott semmi vezetéket ki/be. ÉS hogy tudom ellenőrizni? Azt sem akarom, hogy megálljak vhol.
Helló!

A tank visszajelző típushiba szerintem az enyémen sem működött,a volt gazdája szét is húzta a csatlakozóját.Amikor meg akartam, csinálni összedugtam azóta is tökéletesen működik(lehet csak valami kontakt hiba volt)A gumi méret cseréjéről lebeszélnélek,állítólag annyira megváltozik a kanyarstabilitása ,hogy nem éri meg.Ennek a motornak a kanyarvadászat a lényege!
Pár kérdés!
Az egyetlen hibája, hogy állítólag a tartalék kijelző lámpa nem világít, de ugye ezen van TRIP1, TRIP2, szal azért annyira nem vészes, de azért meg szeretném csináltatni. Most ha ráadom a gyújtást, akkor ég a visszajelző lámpa, tehát nem azzal van a baj. Akkor mi lehet és hol tudom sztetek orvosolni ezt?
A másik. Ha hátsó gumit le akarom majd cserélni (nem most) akkor sztetek a 170es is befér a 160 helyett?
Az sem rossz, de sztem a sárga a nyerő.
Tervezem a motor gumijainak lecserélését. Pirelli Diablo Rosso II a kinézett típus. Létezik belőle H-s és W-s sebességindexű. A szervizkönyv szerint a W-s az előírás de az én vezetési szokásaimnak (210km/h alatt jóval) a H-s is megfelel, ezért inkább -a kedvezőbb ár miatt- ezt választanám. Szerintetek lehet gondom vele? Van valakinek tapasztalata ezzel a típussal?
a kijelzon ott van hogy km/h csak nalam egyelore nem az aktiv hanem a mph :/ tuti valahogy atlehet allitani...