Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézegettem a szerviz könyvet de nem találtam értelmezhető elektromos adatot. A dupla lámpa dupla izzót jelent. Nem tudom mit bír a generátor. Az SV-k N-es verzióinál szintén dupla lámpa van amiben tudomásom szerint egyszerre dolgozik a két oldal. A raptornál egyszerre világít a tompított és a reflektor, így a 115W helyett 230W lesz a terhelése a generátornak csak a világításból. Valaki tudja, hogy elbírná-e az elektromos rendszer, vagy szívhatok vele. Most csak az egyik lámpát kötöttem be a biztonság kedvéért.
Oooooo nagyon szepen koszonom igy mar menni fog a gyartatas,ezen a heten szerintem meg is lesz az alkatresz :) amugy szep allapotban van a motorod, tetszik ;D
Sziasztok!

Megnéztem a kérdéses alkatrészt. A harmadik fényképen látod összeszerelve. A furat méretét nem tudom megmondani mert azt a részt már nem tudtam szétszedni, de a fékpedálon lévő furattal úgyis megegyezik a mérete.
Egy kicsit átfaragom a gépet. jelenleg itt tartok.
ooo, ez fasza, meglesem hátha van üzemanyag szenzor is, de am 20€ ért inkább legyártatom a cégnél, ha már olyan helyen dolgozok am köszi :)
Na erről beszéltem, ez veszett el nekem. A pedál és a munkahenger közötti rész:
Óóóó nagyonszépenköszönöm
Nemsokara ujra szetszedem, mert o- gyurut cserelek a fekpedal tengelyenel akkor lemerem azt az elemet is.
Jahh, meg annyit még elfelejtettem leírni, hogy ha esetleg valakinek van, vagy tud benzin visszajelző szenzort, bontottan, vagy újonnan, lényeg, hogy működjön akkor feltétlenül jelezze akár emailben is (hurka1991@gmail.com) nagyon fontos, előre is köszönöm :)
Helló, köszi a képet, igazából ez kell csak szerintem van még egy közdarab amivel kapcsolódik a hátsó fék pedáljához, egyik képen sem látszik igazából, de már önmagába ez is nagy segítség. Én úgy képzeltem, hogy ez valami villás kialakítás a közepén egy lyukkal azon keresztül meg van egy csap egy seeger gyűrűvel rögzítve, vagy sasszeggel, azért kellett volna a teljes alkatrész, de mondom így is hatalmas segítség, majd kifundálok valamit :)
Criss73-nak is köszönet, a második képsorozat a nyerő, csak azon meg inkább csak a pedálnak a végállásállító csavarja látszik. :)

Az én kis dögöm, most eléggé le van pusztítva, de holnap folytatom a szétszedését, mindent helyre akarok rakni rajta szezonkezdésig.
Szia! Küldtünk választ! üdv
Igen erre a reszre gondoltam. Ami erdekes, hogy nem kapott semmi utest, vagy terhelest. Arra gondoltam, hogy a szervizben a fekfolyadek cserejekor megfeszithettek, eltortek es nem szoltak. De ez csak feltetelezes.
A tuske amit mellekeltem nem a hatso feknyeregben van, hanem a hatso fekpedal vegen, amivel a hatso fofekhengerhez kapcsolodik.
Lehet, hogy erre gondoltál? Januárban Én is eldőltem és letört az öntvényből ez a menetes kis rész! Ha jól emlékszem egy hatlapfejű anyát forrasztottunk oda aluval v. rézzel és egy pántolással még pluszba oda lett fogatva!
Én pedig készítettem róla fotót, ha minden igaz az említett részről! Én nem mertem szétszedni magamtól!
Sziasztok!

Valaki kérte, hogy készítsünk rajzot a hátsófék állítócsavarjáról.
Most volt egy kis időm lemértem. A vége kúpos, annak szögét nem tudtam pontosan lemérni, de nagyábol jó szerintem.
Az jobb oldali öntvény lábtartó konzolon találtam egy törésnyomot. Valószínűleg a hátsó fékpedálnak ott lehetett valami állítócsavarja. Jól gondolom?
Köszönöm!Eddig én is eljutottam, de úgy nem igazán látni a végeredményt. Egyszer vettem rá egy szélesebb és magasabb kormányt, de azzal feszült minden. Levágtam a kormány végéből, de akkor meg a kormány íve miatt állt minden rosszul. Ezért tettem fel a kérdést. Hátha valaki tudja milyen méretű kormányt érdemes fel rakni. De legalább megpróbáltál segíteni .
Sajnos ilyen tapasztalatom nincs, mert én a gyári kormányt csak íve és felülete miatt cseréltem. Ha a jelenlegi kormányodat megemeled akkor közelítőleg érzed mit engednek a hozzá kapcsolódó vezetékek, bovdenek. Szerintem. ;-)
Szevasztok!
Szeretnék magasabb kormányt tenni a motoromra. Papírforma szerint 110 mm magas és 750 mm széles amit kinéztem. Kell valamelyik vezetéket vagy a fékcsövet megtoldani, vagy máshol elvezetni azért, hogy ne feszüljön?
Sziasztok!

Már egyszer kértem segítséget, egy tag megígérte, hogy küld képeket meg méreteket, de elmaradt, gondolom elfelejtette így ismét előhozakodok vele, talán most már, hogy véget ért a szezon több szerencsém lesz.
Elveszett a hátsófékem munkahengerének mozgató mechanikája, elvileg egy pici tengely menettel meg felfogatással, ami nyomja a munkahengert, ha valaki lenne olyan kedves és lefényképezné meg nagyjából leméretezné nekem ezt az alkatrészt azt megköszönném, ha már legyártatok valamit a cégnél akkor az legyen már olyan, mint a gyári ;) Előre is köszi szépen.
Csatlakozom én is Gergicskéhez. Az általa leírt dolgok teljes mértékben igazak. Nekem az első féke az ami kicsit furcsa. Szépen megáll, lehet vele nagyot fékezni, de véleményem szerint túl nagy fékerő szükséges hozzá, talán ettől nem is érzem azt a határozott fogáspontot. Az ülés alacsonyan van ami egyrészt jó mert korlátozott magassággal rendelkezem, de ebből adódóan a lábtartó elég közel van. Hosszú távon ez lehet a legfárasztóbb pont. Az ülés keménységével, kényelmetlenségével nekem semmi gondom nem volt az MT03 után. Szintén a Yamaha egy hengereséhez viszonyítva vaj puha gép, de alacsony fordulaton nem adja azt a durva megindulást, utána viszont összeszedi magát és nagyon jól gyorsul, soha nem éreztem, hogy több teljesítmény kellene. A kanyarokat nagyon szereti, ha ráfordulsz az ívre ott is marad, nagy magabiztosságot ad.
Mivel legózott motorról van szó szerintem a normál kopó alkatrészek nem jelenthetnek gondot, max. több utánajárást igényel. Engem egyszer hagyott cserben az akuumlátor miatt, bár ez várható volt, mert indításoknál már érezhető volt, hogy hanyatlik az ereje. Gondoltam bírja még, de nem.:) Ezt leszámítva semmi gondom nem volt vele. Ha kiegészítőt szeretnél arra max küföldi internetes oldalakon, vagy egyedi gyártásban van esélyed. Turadoboz, topcase sehol a láthatáron (egyet leszámítva, de az olyan förtelmes, hogy szerintem csak a mintadarab készült el a katalógushoz)
Ha tetszik, és jó állapotban van a kiszemelt példány nem fogsz csalódni.
A fogyasztás 5-7l a tempótol függ.(de úgy sem bírod ki,hogy ne húzd neki)
Kényelem:egy seggel elég 150-200km(még sok is)zsibbasztós
Üdv!
Ha nem töröd össze ,szervíz anyagokon kívűl nem nagyon kell hozzá semmi.Az SV 650-essel megegyeznek a szürők,akármelyik motoros boltban occsóért kapsz hozzá.
Azt kell eldönteni ,hogy mire kell...nagy túrákra nem igazán alkalmas.Pakolni szinte sehova nem tudsz rajta.Az autópályáktól isten ments....De amire igazán jó,az a kanyarvadászat.ÉLMÉNYMOTOR-nak is szokták mondani.Köszöhetően a v-2-elrendezésű hengereknek már elég kis fordulattól jól húz(kanyarból kigyorsítás )Nem egy lóerőgyár de avatott kezekben nagyobb gépeket is meg lehet vele fingatni.Az SV-hez képest(volt egy 650es sv-m is) sokkal jobb a futóműve, a fékje nomeg a hangja ....röviden ennyi.Próbáld ki majd meglátod.Ja és ahhoz képest ,hogy nem egy mai konstrukció,a legszebb nakedbike-ok közt ott van .
Sziasztok!
Injektoros 650-es Cagiva Raptor vásárlása előtt állok, és érdekelne, hogy Mik a motor típushibái mire érdemes figyelmen, milyen az alkatrészellátás, mik a tapasztalatok szervizelés fogyasztás, megbízhatóság , menetdinamika, kényelem terén.
Előre is köszönöm az információkat.
Üdv
Nincs mit!
Olyan egyértelmű volt, hogy majdnem kibökte a szememet!

Köszi, mindenkinek.

Üdv,
István