Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne én is elkezdtem a szopást a hátsó fékkel. Csinálom előlről, hátulról,
felfüggesztettem a főmunkahengert meg a tartályt, hogy magas pont legyen. feltöltöm, leszívom, de nem akar kimenni az a rohadt levegő. ááááá. Biztos valami apróságon bukok be, amire nem is gondolok.
Ez a motor rommá tört, (ha jól tudom a tulaj a fél kezét elvesztette a balesetben) azért kellett újjá varázsolni.Váz, motor maradt a többi alk. szinte minden csere.Attól függetlenül, hogy látható a más évjárathoz tartozó cuccok ráaggatása, jól meg lett csinálva, alapos munkát végzett aki összehozta.Nekem ami a legjobban feltűnt, és tetszett, hogy a hátsó kerék 1000es Raptoré.Az elejére nem emlékszem pontosan milyen méret volt, de ott is valami peresebb (talán szélesebb is, lehet az is ezresé volt), hátul pedig 180/55-ös gumi, hát az nagyon ütős, kegyetlenül feldobja a motort.Így lehet gumit cserélni, hogy szebb legyen és jó is maradjon, de a 650es felnire öngyilkosság nagyobb gumit tenni.
Vannak még csodák! Csak nem sokszor sajnos...
Én is gyári gumával vettem még az enyémet!
A lényeg sztem, h sajnos rengetegen visszapörgetik az órákat...
Én is 2500km-el vettem a 2006-os 2008-as forgalomba helyezésű raptoromat. Amikor olvastam a hirdetést gondoltam átverés, de adtam neki egy esélyt. Az állapotát megnézve egyértelmű volt, hogy nem az. Egy mérnök srácé volt akinek minden dolga élére állítva állt a kis műhelyében. a feleségének vette, hogy majd együtt motoroznak, de az asszony meggondolta magát a gyerekek miatt. Még a gyári 2004-es pirelli diablo volt rajta. Szinte csak egy csavar volt szerszámmal érintve. Az olajleeresztő... Gondoltam vannak még csodák, meg is vettem azonnal.
tavaly nyár végén kipróbáltam ezt a motort. tényleg kevés km volt benne látszatra is, de korábbi sérülést javítotak rajta. első futómű és hátsókerék volt cserélve, ezért a katyvasz. rendesnek tűnt a tulaj, nem titkolta..
http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_raptor-6812379
Most komolyan? 12 év alatt 9000 km... Ezt se tartom valószínűnek... Évente 750 km!? Hát persze!
Hát sokkal inkább ezt!
Nagyon szép állapotban van a verda Geri!
Nem rossz ez a moci, csak kár, h tuti nem 15000 km van benne!

Ez meg számomra talány, h mikori: http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_raptor-6913188

Régeb
bi (2003) előtti felni, ülés, lámpatartó rész és tükör!
Újabb fajta blokk (injektoros), és tank!
Ettől még lehet egy jó és renden lévő gép, na most akkor ez mikori is?
A pilot sport és road helyett is inkább a Bridgestone Bt 16-ot ajánlom!
Én kb 7000 mentem eddig vele, az eleje kb 75-80 %-os a hátulja viszont már csak kb 1000-1500 km bír. Csak párban érdemes felrakni,mert 3 komponensű, plusz célszerű a pro változatot venni belőle! És kurva jól is tapad, és nem kopik úgy mint egy slick.
Bőven jó a gyári szélesség, attól marad kis virgonc, könnyebb vele kanyarodni! ;)
Hahó!
Köszönöm! Pilot Road lesz szerintem..nektek 160-as van hátul? próbálta valaki szélesebbel, mert én 170-el vettem és nem tetszik.
Nem jelentkezik a potenciális vevőm...mármint a Banditomra, így egyenlőre cumi
Ez?
Kösz...mindenképpen megnézem.
Hahó!

Ez most friss, egy jó állapotú, kicsit módosítot, de frankó:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_raptor-69349
72

:)
Jaja, a raptor karaktere miatt a hátsó gumi hamarabb kopik.

Hosszú távra kétkomponensű
- pilot road, conti road attack, vagy pirelli angel st
Köszönöm! akkor nem csak nekem drága a pilot sport...6000 km nagyon kevés szerintem, bár ahogy az időjárás alakul, örülök ha egy év alatt meglesz. Tartósabb gumit szeretnék...Brigestone-ról esetleg?
Avon után bármi stabilabb lesz, legalább is remélem.
Viszont a road-ot 31 nehányezerért házhoz hozták.Mondjuk egy pár hónapig keresgéltem.
Helló!

A pilot sport az nagyon jó(6 e km-ig utána kuka )a pilot road az nem kopik annyira de egy picit bizonytalanabb....Ha sok pénzed van akkor egyértelmű h a sport.

üdv:gzs
Sziasztok!

Segítséget kérnék gumiabroncs választásban. Van esetleg valakinek legjobb vétel ajánlata? 160-as gyári méretet keresek és ezzel válaszolok azoknak akik nagyobbra cserélnék a gyárit, ne tegyék. Most alakítom vissza, mert kezelhetetlen a motor, azt hittem már velem van a baj, de kiszámíthatatlan a lasúbb kanyaropkban a gép.
Michelin pilot-ról valakinek tapasztalat, esetleg? köszönet...
Üdv
Eladó Raptort keresek...ehhez kérnék segítséget!
Előre is köszönöm!
Szia.Ha a szárral együtt fordul, akkor a száron látható két kulcshelyet megfogva húzd meg őket. Ha csak maga a tükör fordul a száron, akkor húzd le azt a gumit ami a szár és a tükör találkozásánál van, és alatta találsz 3db csavarfejet, azokon húzz.Üdv.
Sziasztok
A jobb oldali visszapillantóm 70 km/h fölött elkezd becsukódni, van valakinek ilyen tapasztalata ? Hogyan kezeljem szerintetek ?
Köszönöm sikerült tökéletesen légtelenítenem,már :)
Szia. Hátsófék légtelenítését (főleg fent a helyén) csak vákuum alatt lehet megfelelően elvégezni.Elárulnék ehhez egy igen egyszerű megoldást, mellyel házilag is megfelelően lehet légteleníteni.
Viszont felhívnám a figyelmet, hogy bár nem egy ördöngös dologról van szó, a fék nem játék! A légtelenítéshez szükséges megfelelő szintű szaktudás, elengedhetetlen, ezért ha valaki ezzel nem rendelkezik, vagy bizonytalan a kivitelezés helyességében, akkor forduljon szerelőhöz!
És a lényeg:
Mondjuk egy fékolajos flakonnak a tetejét át kell fúrni, és a légtelenítő csavarhoz passzoló átmérőjű csövet, azon áteresztve, pillanat ragasztóval bele kell ragasztani. Egy csillagkulcsot ráteszünk a légtelenítőcsavarra, majd az említett csövet rácsúsztatjuk, a másik végét pedig a kupakkal ráhajtjuk a flakonra úgy, hogy mielőtt megszorítanánk, nyomjuk össze mondjuk harmadrészére, és utána húzzuk meg. Lényeg, hogy így lesz ill. legyen vákuum a flakonba! Ezután már semmi mást nem kell tenni, mint elkezdeni légteleníteni. Kb. 4-5x újra kell tölteni a fékolajos tartályt, (figyelve,hogy sose ürüljön ki teljesen!) mire a vákuum ki fogja szívni az összes beszorult levegőt a munkahengerből, és a fék újra tökéletes lesz. Az egész művelet sikerességét meghatározza, hogy legyen megfelelő vákuum, ezért fontos, hogy megfelelően illeszkedő csövet, jól zárható flakont -melybe jól legyen beleragasztva a cső- használjunk, és, hogy a légtelenítést megfelelő módon csináljuk! Jó munkát! Üdv.