. Szóval szerintem még lehet benne folytás, bár lehet, el kéne vinni szakermberhez, az biztos megmonjda
Ha váltós, akkor az az SR jó lesz RS-nek is sztem. Azon nekem 75-ös henger van, abba 14000 a dugó, attól függ, milyet rax bele. Enyémen TOP van, annak a gyári dugója 14200. Az RS-ben a 70-esnek a fúrata szerintem 47-49 mm között mozog, azt simán fel lehet fúratni 80 köbcentisre, sőt, még nagyobbra is. Pl: RX 80 100-asra fúrva. Nem lehetetlen. A nikaszilos henger is fúratható, láttam itt az aprók között egy hírdetést h vállalja, meg nem egy ismerősöm fúratott nikaszilos hengert, az viszont már más téma, h g*ci drága. Szal a lényeg: lehet hozzá kapni dugót, csak tudni kell, hol!
Meg nem a gagyi, ott helyben esztergált szart kell beletenni mer azzal csak szétcseszed. Hidd el, ha nekem a Cagivába tudtak hozni túlméretes Vertex dugót a Polini hengerhez, akkor neked is fognak. Győrben a Révfalusi híd lábánál szoktuk a dugókat hozatni ha valami különleges kell, bár nem hiszem h győri lennél
Ott, 2 utcával arrébb van a Schwartz, ők hengereket nagyon jól megcsinálják, meg csinálnak dugókat is, de utoljára haverom NSR-jében az ő dugójuk 100 km után szó szerint kilukadt. Szóval nekem ez a véleményem az ilyen dugókról. Nem jók a nagy fordulatú motorokba. Vagy a gyári hengerez való (DR,TOP,Polini,Malossi) vagy Vertex,Proxx,Mahle,esetleg Wössner. Nekem a Sendában még a gyári Mahle volt, az közel 20000-ért tudtak volna hozni bele.
megakadt a dugó.....most a 60-at alig viszi és ha felváltok 4. be akkor le akar fulladni... kompresszió... az teljesen 0... eléggé pénz szűkében állok.... szerintetek mit csináljak? nem tud valaki valami olcsó megoldást vagy inkább várjak kicsit és furassam fel 80 ccm-re? ezen gondolkozok most hogy írom a szöveget.......
4 éve imádom
Most lesz 1 éves az újáépítése, asszem meg kellene ünnepelnem egy pár telószimmeringgel meg egy versenykuplunggal
enyémen elöl 14-es, hátul 53-mas lánckerék van, 50-es hengerrel 13-53-mal ment 3X amikor olyan kedve volt, hogy kipörögte a 6.-at 100-at, már elég kopottak voltak a gyűrűim, szóval csak nagyritkán volt ilyen kedve
a 80-at 6. alapjáraton tudta, onnan nem nagyon akart kipörögni, télen, meg amikor hidegebb volt, akkor 90 körül ment átlagba. Most 14-53-mal 1-2-ben gázra kerékre jön, 1-ben nekem is bármelyik fordulatról, 1-ben alapjáratról kavicson keresztbe teszi a hátulját, 3.-ban már elég nagy rántás kell neki a kerékre álláshoz, de kerékre jön. Sokan nem akarták elhinni,mert "ha a japán nem tudja, akkor a spanyol mégúgyse", aztán amikor látták, akkor volt a meglepődés. Alkalmanként 2.-ban jól elkapom, olyankor 70-80 méter sikerül keréken. Már kéne feltennem valami videót róla, múltkor csináltam onboardot, azt leszámítva, hogy fejjel lefele kellett nézni, meg hogy a szél miatt súgott egész jó lett, de inkább majd olyat teszek fel, ami normális, igényes. Asszem mára ennyi rizsa elég lesz tőlem
Jó 8 mindenkinek
( Top )
a cserére meg kinek mi jön be jobban, de az biztos ha annak a TT-nek baja lesz akkor rámegy a gatyád is, mert ott már nem ilyen árakkal kell számítani, ott már a tömítésszett is rohadt drága. meg azok ált eszik már az olajat, szal az nagyon leves. Megjegyzés: egyik haverom vett olyat és kapásból 200at rákellett költenie mert ette az olajat mint állat.
A hengereket meg fúrjátok ahogy akarjátok csak utánna nem kell csodálkozni egy gyürűtörésnél, egy dugó törésnél vagy hogy szét megy a henger. pl polini annyira van kihegyezve hogy gyárilag csak 1 túlméret van mert utánna már annyira vékony a henger fala. De mindenki maga szájize szerint csinálhatja. A csináltatott dugóra meg nincs gari, 100km után nem kell csodálkozni hogy kijukad. Ezt amikor veszed általában el is mondják. Lehet 100km-t bír lehet 10000et. Kiderül amikor megáll.