első
na jó, viccet leszámítva más nem kerget Diavelt? Pár mondatban az utobbi 8 hónap.
Kicsit féltem mit fog hozni a moci mindennapi cirkálóként, de soha jobb motorom ne legyen. erős, hangos, gyönyörű, minden km élvezet. Miután hozzáigazítottuk a futóművet a súlyomhoz a motor teljesen patika lett. Kanyarokban kezes bárány, kigyorsításra nem rázza a seggét, és és föld. Igy kb 6500km után megérett az első gumicsere, pont akutális volt a szervíz, egy kalap alatt az is letudva. Elektronikai hiba eddig csak a külső légnyomás mérő szenzor csere ugrott fel, megoldottam magamnak, volt pár óra játék.
A moci ahogy kell rezeg és kalapál, már már azon gondolkozom sosem fogom visszatolni a fenekem sor4-re, mert bealudnék rajta, hehe. Köv project a markolat cseréje lesz, mert nagyon vékony és hosszutávon kikészíti az ujjaim, googlezok de eddig sikertelenül. Az asszony durciján beszoptuk a rizomával, neki nagyon bejött engem meg tönkretett, de nem az én vasam volt
5-6.-ba ritkán kerülök, 2-4 mindenhova elég, pályát nem erőltetem mert bealszok, száguldozni meg nem kell mert jogsi hamar ugrik. ez a fekete karbon téma is nagyon jó, elég jó súlya van a mocinak, viszont hamar koszos lesz, de takarítgani már nem annyira szívesen állok neki mint régebben, lustaság fél egészség.
5 csillagból 4.8, a markolat a halálba kerget