Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor cimbid vesz egy 1000res szörnyellát gondolom azt átfaragja kicsit.
Faca lesz bizti !
Igen az. Zsákhátinak is jó így a legjobb választás.
Nem is való rá ilyen kramúri !
Mágneses ?
Köszi Józsi! A platnit dobozt úgy néz ki holnap meg elviszik azt többé nem bacca a bucim.
Jó egészséget, és sok kilométert hozzá!!
Most vettem tanktatyót 5ropiért 32lityisre bővíthető, holnap adják fel utánvéttel.
Egyik barátom kért meg rá , hogy kajtassunk fel egyet neki ! A Kafe racer stílus jön be neki tehát nem pályagépet keresünk ! Hanem valóban valami monster ivadékot , vagy valami hasonlót ! Nem baj ha minél nagyobb lenne , valószínű én fogom a csavarokat összerázni benne !
Az jó ár Zoli azért eladó.
Urak keresnénk megvételre csavaros dobozt 1M ft-ig !
Hibatárolót kellene kiolvasni hátha ott találtok valamit ami utalhat a hibára.
Hali. Adott a 2000-es évjáratú 750-es Monsterem, érdemes e mókolni a kipu rendszert, vagy sem. Az lenne a konstrukció hogy a leömlők hengerenkénti lenne, és nem dolgoznának össze mint a gyárival. Mennyire befolyásolná a teljesítményt, vagy az élettartamot, vagy bármi mást.
Előre is köszi
Injektor ultrahangos tisztítása meg volt. A a vissza ágnál a nyomástartó szerepbe szar volt az O gyűrű azt is ki cseréltem meg az összes benzin csövet de még mindig nem jó. :-(
Nincs több ötletem mi a Fasz lehet.
Ac jó.
Injektorok jók.
Megy a rendszer és még sem kap kaját.
Visszatérő ágba semmilyen szelep nincs azért folyik ha lehúzod a csövet, igaz más de injektoros robogót szedtem szét hétvégén ott is lefolyt a tankból a visszatérőn az összes benzin
Nyomásszabályzó nincs csak egy vákum pumpa ami vissza nyomja a felesleges Üzemanyagot.
Azt tudom hogy van egy ki ág meg egy vissza ág. Csak az a furcsa hogy a vissza ág csövét leszedem a tankról folyik a benya.
Nekem úgy lenne logikus hogy ott lenne egy szelep ami nem engedi kifolyni a benzint. Viszont ha megy vissza a felesleg akkor nyomás hatására nyit a szelep és vissza folyik a benzin a tankba.
Az injektort most ne nézd mert még kiszedés előtt néztem ezt. Mivel ki van szedve most az injektor le van engedve az összes benzin.
Esetleg valahol az injektorok környékén nyomásszabályzó? A két cső azért van mert az ac többet nyom mint amennyire a motornak szüksége van a felesleget pedig visszakeringeti a tankba amin folyamatosan folyik az valószínű a visszatérő és mivel nincs sehová dugva mivel kiszedted az injektorokat a tankból visszafolyik rajt a benzin
Tegnap vettem ki az injektorokat és el vittem tisztíttatni. Remélem segít a dolgokon.
Ac az nyom viszont volna egy kérdésem. Két cső jön ki a tankból. Az egyik csőből csak akkor jön benya ha megy az ac. A másikból viszont folyamatosan folyik. Az nem baj?
Az ecu csak úgy nem megy tönkre főleg nem úgy hogy rosszkor adja a jelet az injektornak egy ultrahangos injektor tisztítás meg egy ac pumpa ellenőrzés esetleg benzinnyomás mérés, lehet ludas az ac is ha keveset nyom nincs meg a megfelelő üzemanyag nyomás akkor a befecskendezés is olyan amilyen
Szerelő. Van pár ügyes szerelő itthon is.
Gyári dob és szűrő van rajta.
Meg lett a bibi. Nem kap benzint. Ha fecskendezünk a hengerbe van alapjárat és veszi a gázt is szépen.

Viszont az injektor fecsekndez mert ellenőriztem meg látszik is hogy megy bele.

Sajnos az a sejtésem hogy nem jó időben spriccel és az injektor vezérlő lesz a ludas :-(

De ha van valami ötletetek meg hallgatok mindent mert nincs most pénz másikra addig meg sajnos áll a gép. :-(
Szia,

sportdob van?
nyitott szűrő van?
a fentiekhez hozzá van állítva az ecu?

Első körben a tankbetöltő nyílás levegőztetőjét kell kitakarítani és egy ügyes szerelőt taláni.
Helyben kicsiny falunkban.
Hol ki csinálja nektek?
Az a baj szinkront nem is tudok állítani addig ameddig nem jár a motor normálisan. :-(
Ezt sajnos nem tudom, csak azt tudom elmondani amit szerelőmtől hallottam mivel én csak felhasználó vagyok vagy mi. Bratyeszoménál akkora eltérés volt, hogy volt amikor le is állt neki emiatt de már Neki kész.