Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm a fáradozásod, ha egyszer összefutunk vendégem vagy.....
sarkány ezt keresd! most már talán meglátod
de a kawának van olyan légbeszívós baromsága hogy ha gyorsan mész=több levegőt szív és erőssebb lessz ezt dynon nem lehet lemérni...:DS
197 lóerőt mértek de azota már ha jól tudom az is gyarapodot és most 202 LE körül jár
A SUPERSTOCK 1000 VK BAJNOKA!
Hali!
Nem láttam! menyit mértek? ( én úgy tudom, hogy gyári állapotban nem tuningoltan 167Le mértek a gigxeren keréken max.) 167 is retenetesen becsületes!
üdv.
Ti nem néztek Motorshow1-t? Pont tegnap mérték padon a gixert!

Mondjuk azt nem tudom miért nincs soha Ducati tesztmotorjuk?! :)
Jó az főtengelynek is.
Nem kell ezen röhögni...
A lényeg nem a csúcsteljesítmény, sokkal fontosabb a motor karakterisztika.
Egyébként teljesen felesleges a GSXR1000rel való hasonlítgatás. Nem azonos kategória.
Hali!

Főtengejen 187 keréken 167 nél még nem mértek nagyobbatt a gigxeren a 1098 meg keréken 162
De ez egy v2-es a gixer meg sor 4-es
Konkrétan ez a fotó is onnan van! :)
hali. láttátok már a júliusi superbike-ot? benne van a ducati. érdemes elolvasni.
Igen?a Gixxer 1000 gyári adat 187 padon mérve 181 paci!
Láttátok már a kistesót? :
Tavaly meg az MV Augusta nyert volna ha nem buktak volna le a telemetriával.
Helló mi!?

Azért ne keverjük a szezont a fazonnal!
Inkább a betonkeverőt toltad volna ki.
:)))))))))))
Superstock 1000,a 1098 megnyerte az első futamot,180 azaz száznyolcvan lóerő ide vagy oda a japók lemaradtak.
Emberkék,beszarás az 1098-as!
Ma gurultunk 1-et.Tegnap jott meg a havernak.Nem semmi masina.nyomaték az egyenesen kifogyhatatlan.
Hello mi!?

Ajanlom figyelmetekbe ezt az oldalt! wolfage.org/bikeweek
Itt megtalalhato az osszes foto!Sot...