Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Méret hiba adom el, 3x volt rajtam.
and80@freemail.hu 30 3160712
Ár 15.000 alkú nincs
Méret hiba adom el, 3x volt rajtam.
and80@freemail.hu 30 3160712
Ár 15.000 alkú nincs
Nincs valakinek elfekvőben 1098-as főfékhengerhez ill fékkarhoz a kettő közötti kis nyomórúd a fékkarbavaló hengerrel, nemtom hogy hívják ezt az alkatrészt.itt a képen az a kis kalapácsformájú szarság kéne nekem:)
De az is jó, ha valaki esetleg le tudná mérni kb a teljes hosszát, mert akkor legyártom magamnak, ha más nincs.
Semennyire. Szerintem felejtsd el. Keresd meg az Egedi Sanyit vagy az Adorján Tamást. Mind a ketten versenyeztek Ducatival és rengeteg gondjuk volt. Mind a kettejüknek főtengelyes lett a blokk nagyon hamar. Kuplung, elektronikai problémák tömkelege.
Persze ha bírod lóvéval akkor nagyon jó.
Sziasztok!

Lassan beruháznék egy új gépre és yamaha volt korábban , van tapasztalatom pályán is és lenne pár kérdésem:

, a ducati -k mennyire bírják a gyűrődést versenypályán?!

ha veszek egy 1098-at termignon dobokkal és a hozzá kapható eletronikával sac/kb mennyi Le- hozható ki belőle és a végsebesség eléri e a 300km/h-t vagy csak nyögve de eléri?!

Mennyire kell vele bírkózni kanyarba ha mondjuk egy 2006 os R6-hoz hasonlítjuk?!

Peace
Így van!
De ott legalább van lábtartója
Tudom, mert az RSV-n sem sokkal jobb a helyzete.


Hát az utasnak ez elég macerás
Sziasztok!

'http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati/ducati_1098
-7306333

Alkalmi vétel...

Üdv.
Nagyon szép vas.
Köszönöm a gyors választ!
Csak sajnos számomra nem ennyire egyszerű a dolog.
Van egy 2008 - as RSV - m amit cserélnék. Valamint elég gyakran szükségem lenne a hátsó ülésre is.
Szia!

Leginkább arra, hogy szép gondozott állapotban legyen :-)
Nekem nem volt rossz tapasztalatom. Egyedül a fekvő henger trafója adta be a kulcsot. Viccesen lehet mondani, hogy kivetette magából a német alkatrészt a motor :-D Ezzel együtt ez előfordulhat bármelyiknél, az első kerék felcsaphatja a vizet, amitől korrodál a trafó és tönkremegy.
Ajánlani a sajátomat tudom :-) Kihasználatlanul álldogál szegény, idén kb 3km-t ment :-/
Üdv!
Most gondolkodom egy ilyen gép vásárlásán.
Tudna valaki segíteni, mire kell figyelnem?
Vagy esetleg ajánlani valamit?
Sziasztok. Van valakinek tapasztalata Pirelli Rosso Corsa gumival? tapadással gondolom nincs gond, de mennyit bír, mennyire tartós? Köszi.
szerintem nem jó képet néztem
Hát lehet abban gondolunk mást, hogy mit nevezünk kókánynak, vagy egyszerűen más motorról beszélünk :-)

"a segédváz nem tudom miért is kókány"
Ha volt olyan kiadása a 999-nek ami szürke vázzal és piros segédvázzal gurult ki matt fekete fényezéssel, akkor tényleg nem az.

"az idomzat az R-es modelleknél ful Carbon!Egy darabból van az oldalidom a légterelőt és az airbox takarót is beleértve...ott fényezetlen is valamint a felirat is úgy van rajt, hogy negativba nem fényezett....szal nem "Kókány"."
OK, de az eladó motor nem ilyen, ráadásul hiányos is az idomzat

Nem ragozom, mert mi ugyan jól elbeszélgetünk a motorról, de az érdeklődő kevésbé aktív :-)

Lehet, hogy technikailag ez egy jó motor, de szerintem messze nem egy igényes darab. Ezzel együtt lehetnek olyan alkatrészei, amiket szívesen látnék a sajátomon.
na de látom még van pár dolog....válaszolok akkor már:a segédváz nem tudom miért is kókány...az idomzat az R-es modelleknél ful Carbon!Egy darabból van az oldalidom a légterelőt és az airbox takarót is beleértve...ott fényezetlen is valamint a felirat is úgy van rajt, hogy negativba nem fényezett....szal nem "Kókány"..A plexyt pedig lehet venni hozzá cutted or not cutted kivitelben!Ez ugye annyit tesz, hogy valamelyiken van kivágás a helyzetjelzőnek valmelyiken nics...kinek melyik tettszik!Amúgy ami nem gyári a motoron az a tank a párnázott ülés,egy állítható fék kuplung kar, valamint van rajt egy lábtartó szett ahogy nézem...a többi az mind gyárilag ilyen talán a hátsó sárvédő is még utólagos de lehet, hogy így lett a szalonból kihozva...még a szelepdeknik a motor furata-lökete más, ugye a mart kerekek, öhlins futómű-gátló az R-es verzió esetében...na de a vikipédiában ha rákeresel, pontos adatokkal szolgálnak!
Amúgy a képen látható egy R-es modell a tank meg le van cserélve nagyobbra, könnyebbre...ennyi...
Én a tank mivoltát illetően nyilatkoztam....nem csak a vízszintes mélyedés hiányzik róla hanem sokkal magasabb is a gyárinál meg stb...
Az is elképzelhető, nem tudom. A kérdés az volt, hogy ez egy gyári állapotú motor, vagy sem. Alapjában véve nem, de a tank pozitív irányba lóg ki a képből :-)

Én ilyen tankot még nem láttam. Mivel hiányzik fölül a vízszintes irányú bemélyedés, abból gondoltam, hogy esetleg nem fém. Ilyen emelt tankot láttam már, ami jól mutat élőben és gyári is:

http://raresportbikesforsale.c...
Ez egy endurance versenytank!Kepeket ha nezel googleba 999-ről főleg R-es modelleken látható!A bal elején a szuszogóval!
Van egy 6 fokozatban állítható fék és kuplung karom, rövid kivitel arany színü fekete állítóval!Nem nyúzott meg semmi, nekem nem kell már!Valakinek?5ezer a pár!
Lehet igazam van és ez egy ilyen karbon tank:

http://www.forza-moto.com/en/p...
Ezen van egy-két kókány részlet. A hátsó váznyúlvány, az üléstakaró, a rendszám, az oldalidomokról hiányoznak a légterelők, a plexiről a helyzetjelző (mondjuk az szépen van kitakarva)
Nekem ami még szemet szúr, hogy én ilyen tankot még nem láttam 999-en. Az is lehet, hogy valami sokezer eurós versenycucc :-D
Képeket tudnál róla küldeni ide: banyai.zsolt@vipmail.hu ? :D