Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Tud valaki valamit ennek a motornak az előéletéről?
Helló.
Engem érdekelne!
Mennyiért?
Hol?
Mikor?
megvan
Helló
Érdeklődnék a sötét plexi megvan még?
A képek nem az eredetiek, mert nem volt időm rá, hogy készítsek de egy az egyben a képen látható cuccokról van szó!ha valakit érdekel valami csörögjön rám mert nemigen tudok gépközelben lenni újabban!30-9554225 Köszi üdv!
lenne egy carbon vezérműház takaróm egy állítható fék és kuplung karom és egy sötétített plekóm eladó 999-hez vagy 749-hez!20EFt. minden egyben!Külön külön 10-6-6 de így is baráti úgy gondolom mindegyik alkatrész hibátlan!
848/1098 első lámpa sérülésmentesen eladó. Ár: 40,000Ft.
https://www.facebook.com/pages...
Ducati alkatrészek ,carbon idomok eladók.
06-703207334
bonto.hu
Kedves Ago,

Köszönöm a választ!

Ha veszek valamit az Power Commander lesz.
delongee,

nem nagyon szeretnék "nyilatkozni", mert a fanok akkor nekem esnek és nem szeretnék egy felesleges vitába belemenni.
Mondjuk már a cím is "vicces", hoyg lejárt a PC ideje. Annyira járt le, hogy a PC tovább szárnyal, a Motty meg sehol sincs... Persze jön most az, hoyg nincs pénze a Motty-nak hogy betörjön a piacra...

A PCV és tud visszacsatolt AFR érték alapján valós időben módosítani az injektor vezérlést, de míg a Motty csak 4 térképpel tud dolgozni, addig a PCV az én motoromban most 56 térképpel megy.
Akár hányszor volt nálam Motty, a lambdája sosem volt jó. Ennek is meg van az egyszerű magyarázata, de nem írnám ide le.

A legfőbb gond, amit a cikk is ír, hogy nem plug'n'play. Ha te szeretnéd a motorod kábelezését szétvágni a beszereléshez.. hát hajrá.

Szerintem - és a piac szerint is - még mindig a PC a legjobb. Modulárisan bővíthető pénztálca/kedv/idő alapján...

De ha neked tetszik a Motty, vedd meg.. nem akarok senkit se lebeszélni róla. Sokan megvesznek sok mindent aztán fogják a fejüket.
Ha bejössz, mutatok ilyen termékeket. közel 200EUR-ért vett egy készüléket, amiben nincs semmi... de konkrétan nincs semmi! Egy doboz két kábellel... nevezzük hosszabbítónak... Nem hitt nekünk..
Sajnálom, hogy ennyire problémás példányt "sikerült" kifognod. Többször hallottam már, hogy azért elég nagy a szórás a Ducatik között. Sajnos úgy látszik, hogy-e tekintetben még van hová fejlődnie a gyárnak. Nem gondoltam volna, hogy ekkora mázli kell ahhoz, hogy kifogjak megbízható darabot, de örülök, hogy szerencsém volt. Remélem neked is az lesz a jövőben!
999-em nem volt csak 1098-am, az kis fordulaton rángatott, afölött alig ment, 8000 körül meg olyan volt a blokk hangja, mint ami szét akar esni. 12,000km volt benne. Ezen kívül minden más tetszett volna, de 150 km után eladtam. Próbáltam másikat is annak is ilyen volt a motorja.
Összességében nem ment jobban, mint egy 15 éves 750-es gsx-r.
Ago, volna hozzád egy kérdésem.
Szemezgetek a Power Commanderrel és ma szembe jött egy érdekes cikk. Arra gondoltam, hogy téged kérdeznélek meg mint szakembert, hogy mi a véleményed a Motty AFR Tuneréről? Ebben a cikkben olvastam róla: http://www.motorinfo.hu/teszt/2009/04/14/teszt_motty_electronics_afr_tu
ner_az_eletronikai_tuningok_csucsa/
Na tessék, akkor ezek szerint az enyém olyan 250 körül megy. :-)
Kimaradt egy betű: Általában...
Átalában a motorok nagyon nagy részének az órája kb 10%-ot csal.

Megnéztem nálam a 1098 végsebességét és az 279 volt...
Megértelek, ugyanakkora azt gondolom, hogy ezeknél a gépeknél (7-8évesek) 1-2 év már nem számít. Itt nem évjáratot veszel már , hanem állapotot!
Bocs, hogy csak ilyen későn válaszolok!
Sajnos engem is magával ragadt a karácsonyi pörgés!
Először is gratulálok a gépedhez!
Nagyon szép vas!
Valamikor tényleg meg kellene már néznem egy ilyen gyönyörűsége.
Én egy picivel fiatalabb gépet szeretnék.
De sajnos úgy nézem mostanában nem lesz csere képes vas a piacon. Sajnos félek, hogy az idősebbek problémásabbak is.
Szia!

Bár nekem nincs 1199-em, sőt 1098-am sem, de van egy 999S-em az általad említett Termignonival. Ez még ugye 136 le-s volt gyárilag, amihez a Termignoni és az átírt ecu hozzátesz valamennyit, a pontos végsebességet nem tudom, mert 280-ig mutat az órája és utána még gyorsul valamennyit megfelelő körülmények között (egyenes és vízszintes út). Ennek fényében viszont úgy gondolom, hogy a gyárilag 24 le-vel erősebb 1098 szépen viheti a 300-at, pláne Termignonival és esetleg egy Power Commanderrel.

A kanyarodást szokni kell vele, amíg nem jártam vele pályanapon sötétben tapogatóztam. Belinkelem neked az első pályanap második 20 percét youtube-on. Azt hiszem ez elég meggyőző lesz a kanyarodási képességeiről. Hozzátenném, hogy életemben először voltam pályanapon és ez az első rendes motorom. Még elképzelni sem tudom mire lehet képes egy hozzáértő kézben. :-)

Kakucs ring

Mindez csak annyiban kapcsolódik az általad feltett kérdéshez, hogy amilyen cikkekkel találkoztam a neten, vagy újságban, egyöntetűen arról szólt, hogy mennyivel kezelhetőbb, erősebb az új nagy Duki mint az elődje, a 999.

A megbízhatóságról annyit tudok mondani, hogy közel 12.000-et mentem vele idén és egyszer sem hagyott ott sehol. Nem voltak váratlan problémák, útszéli szerelések. Nyugodt szívvel indulnék el vele egy kelet európai túrára is. Természetesen én nem vagyok versenyző, nálam koránt sincs olyan terhelésnek kitéve a masina mint az említett Egedi Sanyinál, vagy Adorján Tamásnál.

Ez csak egy privát Duki tulajdonosi vélemény. Remélem látod valami hasznát. :-)
De kibaszott cinikus szar szöveg
Nem tudom. De 5X visszahívták az első évében. link
Hát eléggé kiábrándító amit írsz.

Pedig pont a Panigale-kat lesem külföldön. Utcán használnám, de azért kapná az ívet. De nem hiányzik egy csapágyas motor.

1199-esek is szarok?
Na örülök, hogy az önszerveződés beindult.
Szia Sherif!

A vas az enyém, és tényleg csak jót tudok mondani róla. Minden igaz, amit leírtam a hirdetésben, patent a vas. Soha nem csúszott, nem töröt, nem 1kerózott gép. Egy ideje már valóban hirdetgetem, de én is úgy vagyok ahogy Te a tiéddel, hogy olyan nagyon nem akarom ám elpasszolni, (1.5ről indultam) mert eléggé a szívemhez nőtt. A racionalitás azonban ezt diktálja sajna, mert nagyon keveset megyek vele a kényelem hiánya végett. (plusz van egy 250es robogóm is a városba, így gyakran az kerül elő ) Ami viszont poén, hogy pont az RSV1000-eket néztem, mint lehetséges csere. Szerintem érdemes lenne dumálnunk egyet, csörrents meg ha érdekel!

Break.
Az első szerintem érdekes darab lehet a képek alapján!

A második az az enyém már február 1 óta, csak valamiért fenn maradt a hirdetése

A mohácsi példány még az elsőt is felülmúlja nálam, ott viszont az ár is magáért beszél.

Jól nyomozol!